15 mei 2025, 01:10:29

Het heeft geen zin meer ...

Gestart door sweetfuzzy, 3 december 2005, 16:44:43

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Jacco gaat dood. Er is niets meer aan te doen. Ik heb geprobeerd om hem nog wat eten en druivensuikerwater te geven maar hij heeft totaal geen kracht meer. Hij ligt plat op de grond en hij ademt alleen nog een beetje. Wat doen jullie met jullie overleden vogels? Begraven jullie ze in de tuin of doen jullie er iets anders mee?
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Riny

Hoy Sweetfuzzy
Wat erg voor je.
Zou die dan toch besmet zijn geweest door je andere vogeltje?
Als je er geen sectie nop wilt laten verrichten kun je ehm in je tuin (als je die een hebt)begraven.
Hij heeft toch een plekje in je hart.
Is Jacco in contact geweest met je 2 andere valkjes??
Heel veel sterkte gewenst Riny :'(

sweetfuzzy

nee hij is niet in contact geweest met mijn nieuwe valkjes. Ik zag dat het bij zijn kontje helemaal dik en blauw is. Betekent dat dat hij zijn ontlasting niet meer kwijt kon? Ik heb een tuin en daar ga ik heb dan ook begraven. Er liggen straks al 4 valkjes in mijn tuin .... niet leuk ... ik wordt daar zwaar verdrietig van  :'( :'( :'(

Riny

3 december 2005, 17:05:08 #3 Last Edit: 3 december 2005, 17:41:31 by Riny
Hoy Sweetfuzzy
Je zou voor minder ,zwaar verdrietig worden.
4 Valkjes dood ,dat is niet niks.
De 2 laatste zijn nog niet zo heel erg lang dood ,of vergis ik me?
Gelukkig maar dat ze niet in contact is geweest met de 2 valkjes die je nu nog hebt.
En wat dat Dik en blauwe is dat zou ik niet weten.
Misschien komt er nog wel iemand die het wel weet.
Groetjes Riny :-* :-*

Tara

Hoi..

Wat erg, en je bent nog maar Smokey verloren toch :(
Misschien dat ie daar nog iets van heeft overgehouden, want ie werd toen toch ziek ook?

Veel sterkte hoor, het is vreselijk..

Groetjes, Tara

sweetfuzzy

Dat zou komende maandag 2 weken geleden zijn dat smokey overleden is

Riny

hallo Sweetfuzzy
Is Jacco al dood?
Groetjes Riny :'(

sweetfuzzy

Ja ... helaas. Hij ligt nu tussen een handdoek. Morgen als het licht is begraaf ik hem.

Riny

Ik heb echt met je te doen.
Groetjes Riny :'( :'(

sweetfuzzy

Dank je wel ...  :'( :'( :'( (dat heb ik vanavond heel wat gedaan)

Martin79

Heel veel sterkte toegewenst!!! :(

Roosje

Oh nee wat erg! :'( Laat alsjeblieft sectie verrichten want zo snel achter elkaar je valkjes verliezen kán haast niet...! Je moet erachter komen wat het is voordat er meer slachtoffertjes vallen. Sterkte :'(

~Natas~

Hoi,

Oh jeetje zeg.
Heel veel sterkte met het verlies van Jacco.
Geef hem maar een mooie begrafenis, want das een mooi plekje in je hart als aandenken.
Sterkte verder,

Natas

sweetfuzzy

Hoi Roosje,

sectie verrichten heeft naar mijn mening geen zin want ik weet waaraan ze zijn overleden en de eerste 2 door verschillende oorzaken. De laatste 2 door wormen ...

Roosje

Ik zou het toch doen...4 valkjes achter elkaar is niet niks. Of ze zijn niet goed behandeld tegen de ziekte die ze hebben, of de achterliggende oorzaak is iets besmettelijks. Dit kán echt niet en het doet jou ook alleen maar verdriet. En je wilt dit koppeltje toch niet ook kwijtraken?