Hebben jullie een bouwaanvraag gedaan? Eindelijk vooruitgang

Gestart door Rick, 2 december 2005, 16:52:06

« vorige - volgende »

Kirsten

Gelukkig!,. mag ik vragen wat hun bezwaren waren?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rick

Ja hoor dat mag. Hun 2 oudste dochter zijn erg gevoelig voor vogelveren. En ze waren bang dat er heel veel valkjes in de voliere zouden komen. Maar dat valt reuze mee. Ik wil 12m2 voliere neer zetten voor 16 valkjes.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Kirsten

Hoi Rick,

Gelukkig maar dat het opgelost is, ben altijd bang dat mensen bang zijn voor herrie bijvoorbeeld,. en tja soms kan je daar minder aan doen.
Veertjes verliezen ze uiteraard wel, maar komen niet overal en blijven bij ons meestal gewoon in de voliere liggen.

Gaaf hoor zo'n grote voliere, ben benieuwd naar de foto's :D

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Peter

Hoi Rick,

Het verschilt per gemeente hoe ze er mee omgaan. Wij hebben het wel aangevraagd en gee nantwordt gekregen. Vervolgens na de gemeente toegegaan, ze zitten 25 meter achter ons en de persoon in kwestie is eventje meegelopen omdat dat het snelste was en keurde direct alles goed.

Twee jaar later kwam de vraag van dezelfde persoon of wij er wel een vergunning voor hadden... Vervolgens hem gemeldt dat hij hier zelf ter plaatste was geweest en kregen een antwoordt: O ja nou dan is het toch wel goed...

Voor de nieuwe voliere hebben geen vergunning nodig, dat kun je zelf ook uit zoeken op:
http://vrom.nl/bouwvergunningen_online
Wel een uitdraaien maken voor je zelf mochten er over een jaar toch vragen over komen.

We zijn bij de gemeente geweest en hebben het hele verhaal voor gelgd met het nieuwe huis en de toekomste voliere en het stukje op vrom. Ze wisten het bestaan niet eens van de online lijst... en dat werkt dan op een afdeling vergunningen.

Zelf hebben straks wel een groter nachthok waar de valkjes in de avond ingaan en pas in de ochtend weer uit mogen komen. We hebben zelf dan tussen de 30 en 50 valkjes buiten en die kunnen om 06.00 veel buurtjes wakker maken en om die een beetje te vriend te houden laten we de valkjes pas om een uur of 9 in de ochtend weer vliegen.

Groetjes,
Peter

Rick

Hoi Peter,

Onze voliere wordt groter dan 10m2 en dan heb ik bij ons in de gemeente echt een lichte bouwvergunning nodig. En veder wordt mijn binneverblijf ook groot, om de zelfde reden als bij jullie. Ik wil geen gezeik krijgen met de buurt. Dus die van mij gaan `s avonds naar binnen en mogen er `sochtens om een uurtje of 8 weer uit.

Ik ga dinsdag de gemeente bellen hoe het er voor staat. Dan laat ik het hier wel even weten als er nieuws is.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Rick

Hallo Allemaal,

Ik heb goed nieuws mijn principe aanvraag is goedgekeurd dus nou sturen ze de stuken voor de bouwverginning op en het gaat nu zeker door. Een herlijk gevoel. Dan krijg ik toch de voliere die ik wil.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Marianne

Hoi Rick,

Gefeliciteerd!

Groetjes Marianne

ps: Wel ons op de hoogte houden van de bouw van je droomvoliere.....
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rick

Hallo allemaal,

Nou eindelijk nieuws van de gemeente. 3 april hebben we dan eindelijk de vergunning al alles goed gaat. Ik wordt gek van die gemeente hier.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Gerda

Hoi Rick,

Wel goed nieuws, maar wat gaat het allemaal traag!! Wat een burocratie zeg!!!
Maar goed, vanaf 3 april heb je je vergunning en kan de droomvoliere er komen!!

Groetjes, Gerda

Rick

Hoi,

Nou vandaag ga ik naar de gemeente voor een antwoord, jullie horen vanmiddag of ik mijn droomvoliere mag bouwen.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Rick

 ; ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja ja ik mag bouwen eindelijk na 6 maanden.
Ik ben echt super blij.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

marga

hoi rick
gefeliciteerd dat je mag bouwen
veel plezier
ben benieuwd hoe het word
groetjes marga

Rianne


Riny


Hoy Rick
Gefeliciteerd !
Laat je ons wel meegenieten van de bouw?
Groetjes Riny :D

Monky

Oeps, ik geloof dat ik dit berichtje gemist heb.

Gefeliciteerd dat je je voliere mag bouwen. Je hebt werkelijk engelen geduld gehad!!! Je verdient het ook helemaal na al die toestanden de laatste tijd.

Laat je af en toe wat foto's zien van de vooruitgang?

Groetjes,
Monky