Ik ben bij Mallemeid geweest!!!

Gestart door ziralioness, 31 mei 2003, 15:33:30

« vorige - volgende »

ziralioness

YIPEE!!!!! Ik ben samen met mijn vriend Roel gisteren bij Mallemeid (Ellen) en Anton op bezoek geweest!!! Het was supergezellig en ik heb echt genoten... Ik ben nu helemaal aangestoken met het valkjesvirus! :D  ;D Voor het eerst een valkje (Charly) op mijn vinger gehad, valkjes aangeraakt, ze geaaid, ze zien vliegen en ze over mijn hoofd voelen scheren, erdoor in mijn vingers gehapt natuurlijk (waardoor ik erachter ben dat dat helemaaaaaaaaaal geen pijn doet!!! YIPEE!!!) en verliefd op ze geworden...
Dusss.... Eind Juli, als ik terug ben van vakantie, ga ik zelf op zoek!
Enne... Ellen & Aton, jullie zijn schatten, ik vond het echt helemaal geweldig en jullie moeten ook maar eens bij ons langskomen!!! Ik weet zeker dat we elkaar nog veel vaker zullen zien!!!

Dikke kuss voor jullie!!!

Groetjes,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Paul

Hoi Diane,
Heel erg leuk dat je nu ook aangestoken bent :-)
Zoals je inderdaad nu gemerkt hebt valt dat bijten heel erg mee en zeker als je een jong valkje neemt die aan je gewend is zal ie amper bijten en zeker niet hard, hier is het meer aantikken met de snavel wat de meeste tamme doen in plaats van bijten :-)
En volgens Ellen zijn haar valkjes nog niet eens supertam dus als je een jonge neemt zal ie nog minder bijten als die van Ellen meestal :-)
Mijn vriendin was in het begin ook bang voor mijn valkje, dat gefladder vond ze maar niks maar nu is ze er ook helemaal gek van :-)
We hebben hier ook twee grasparkieten maar als je die met een valkje vergelijkt kan je met een valkje veel meer plezier beleven :-)
In elk geval veel plezier met je toekomstige valkje :-)

Groetjes,  Paul