3 mei 2025, 12:11:36

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

• SH0RTY •

Citaat van: Wilma1 op  5 januari 2006, 12:17:41
ik heb ook eens even gekeken, maar mooie foto's en wat is Scooby een poepie om te zien!!Geweldig als ze zich zo lekker voelen in water!

En wat een prachtige Clique heb je zeg, zit dat allemaal bijelkaar??!Of slapen ze verdeeld in die 3 kooien en zijn ze verder de hele dag los in je huis??

;) Wilma

Hai Wilma,

Dankjewel!
Scooby is inderdaad een poepie!
De Clique is inderdaad ook verdeeld in 3 kooien, nu Pino en Conjo erbij zijn. 1 grote kamervoliere, supergrote kooi en de kooi van Pino en Conjo.
Maar de deurtjes zijn altijd open, dus die zijn altijd los, alleen 's avonds gaan ze zelf weer de kooi in.

Ze kunnen de kamer niet uit, maar soms gaan er wel een paar met me mee buiten de vogelkamer hoor, maar ze voelen zich ook het lekkerst in de vogelkamer zo.

Groetjes,
Roxanne

Christine

Wat een prachtige foto met de CL!QUE, was wel ff zoeken voor de namen heel goed erop te plakken maar al die namen  :o zo veel en toch allemaal zo mooi!! Hoe doe je dat?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Haha dat slot is een gewild item hier op het forum! Gelukkig heb ik een vriend die als slot fungeert, als hij NEEEEEEE roept dan denk ik dat hij ook nee bedoelt. ;)

Caroline

Hoi Rianne,

Wel een flexibel slot. Als ik het me goed herinner zei hij voordat Tinco kwam al neeeeeeeeee en kijk nu, je hebt je huis vol met valkjes en er is al een volière gebouwd, door datzelfde "slot".  ???

Nee Rianne, jouw slot werkt ook niet.  ;)

;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

• SH0RTY •

6 januari 2006, 14:35:51 #229 Last Edit: 6 januari 2006, 14:53:26 by • SH0RTY •
[color=0099FF]Hoiiii

Hihi, Caroline.. Volgens mij werken alle sloten hier op het forum nauwelijks  ::)
Maar och handig voor Rianne, dat haar "slot" multifunctioneel is

Ok, back 2 business;

Gisteren veel veel veel gedaan,
Heel gezellig met de vogeltjes bezig geweest,
Kon lekker rustig foto's maken van alles.
Ze hebben 's middags eerst gebadderd, eigenlijk zou ik de vogelkamer aanvegen, dan doe ik altijd een beetje sproeien zodat het stof gaat liggen en niet stuift.
Maar Lemon die had er waarschijnlijk zin in, want die ging meteen met de vleugels wijd en kont omhoog in de badderstand staan  :D
Na haar, volgde Sam en even later zaten er allemaal valkjes raar te doen op de kooi  ;D

Tjek het uit:

Lemon;

Toen kwam Sammetje erbij;

Jaaaa, dan zijn ze toch zulke goeie vriendjes ineens  ::)

Daarna gingen ze verhuizen naar de kooi en daar ging de rest die ook niet vies is van badderen, ook maar mee doen;

Lemon;

Sam;

Beide ::)

Khayal;

Squiggy;

Toen kwam Platina er ook maar even bij;

En toen deden ze allemaal de boogie  8)

Okee, tijd voor een ander kleurtje, want blauw stond natuurlijk voor het water  ::)
[/color]
[color=9933FF]'s avonds zou ik Pino en Conjo naar de vogelkamer verhuizen, toen het verdacht stil was in de vogelkamer. Ik heb het oude nestkastje waar Bibi eerst in woonde bewaard op de vogelkamer en daar verzamel ik alle veren in, die de vogeltjes kwijtraken. Normaal hebben de vogeltjes zoiets als: Leeeeuk, vernielen dat! Er mist ook al vanalles af, omdat ze het slopen ervan waarschijnlijk heeeeeeel leuk vinden.
Maar goed, ik deed de deur op een kier en ik zag;

Sam was vast haar veertjes terughalen!  :P

Okie, maar ik ging dus met kooi+Pino+Conjo en al de vogelkamer binnen toen Sayang mij heel rebels de weg versperde. Toen ik het op z'n vriendelijkst vroeg, mocht ik er dan toch langs;

Lemon was natuurlijk weer de eerste die de nieuwelingen heeeeel interessant vond;

Daarna Sammetje (Wat die 2 gisteren nou hadden, ik snap er niets van)

Toen had Pino er maar genoeg van en ging op de vlucht:

Hij wordt altijd helemaal gek als hij mijn camera ziet, misschien omdat hij zichzelf ziet in de lens, ik weet et niet, maar toen hij met zijn riedeltje begon was de rest helemaal stil.
Dit is echt op misschien 2 centimeter van de lens;

Ondetussen maakte Lemon kennis met Conjo;

Pino was meteen onder de indruk van Rainbow, en Rainbow denk ik ook wel een beetje van Pino  :o
Hij begon echt uit volle borst te fluiten voor haar!

Na wat gefladder (en vooral ook neerstorten), rustte Conjo even uit;

Lemon is heel blij met de nieuwe kooi, volgens mij;

Even bij de nieuwe buren binnenkijken natuurlijk!

Ooo! Het ging alleen maar om het voedsel..  ::)

Oef, wat veel foto's..

.. Okee, en toeeeeen..
oja, toen iedereen rustig zat te zitten en Rainbow gewoon heel relaxed zat te poetsen, kwam ze volgens mij net iets te dichtbij Sayang want die;

Die voelde zich toen helemaal zielig en ging maar kroeltje vragen aan Khayal;

En net toen Khayal zich naar voren bukte om Sayang eens te laten zien hoe het moet, kwam Sam daar even tussen om Khayal eens flink de waarheid te vertellen.. Hoe vaak moet ze ook duidelijk maken dat Khayal hààr kerel is?!

Volgens mij vond Onyx het allemaal maar BORING!!! En dat liet ie ook duidelijk merken;

..huh..? Klaar? Whoehoeeeee!!
Nou dat was het dan!
Oef.. Ik uitrusten..

Liefs,
Roxanne
[/color]

PS. I SEE YOU!

Rianne

Whahahahaha net een stripverhaal, met gapende Onyx als laatste!
Wat is het broertje/zusje/hetje van Tinco toch mooi! Wat een megakuif! :)

Wilma1

WAT LEUK EEN FOTOVERHAAL.......hebben ze vannacht het script doorgelezen.... ;D  ;D  ;D  ;D  ;D ....vind het heel gaaf al die mooie vogels...wij hebben een poezenkamer, om daar nu vogels te zetten... :-\....is de "kat op het spek binden"...alhoewel het beneden goed gaat, maar dan zijn wij erbij als ze los zijn en dat zijn er nog maar 2 de ander 2 valken is er 1 handtam in de kooi,wil er niet uit en eerdaags de jongen!

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes shorty

je foto's zijn prachtig en het gaat kennelijk heel goed met de nieuwe erbij

groetjes marilyn

Gerda

Hoi lieve Roxje,

Wat een heerlijke foto's!! Sayang is wel veel uit de kooi zeg!!! Ik heb echt wel een zwak voor deze boze dame. Ze heeft weer lekker haar bekkie open op de foto.
Lemon is echt een prachtvalkje geworden he?? Maar ja, is ook zusje(?) van Grisha!!!
En ik vind Platina ook prachtig!!!

Ach eigenlijk hebben ze allemaal iets bijzonders!!!
De ene iets mooier, de ander iets liever.

Ik moest wel lachen om je verhaal!!! Zullen we samen eens een stripverhaal gaan schrijven!!! Gerda en Roxanne in de grote stad ofzo??

Liefs, Gerda

~Natas~

Hi Roxia,

Geweldig hoor die foto's.
Tis inderdaad net alsof je een stripverhaal aan het lezen bent hoor.
Maar wat is Lemon een lekker ding zeg, ging inderdaad alleen maar om het eten  :P
Khayal je bent en blijft mijn lekker ding hoor.
En onyx..............tja daar ben ik gewoon verliefd op  :-*

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Monky

Hahahaha, wat een schitterende fotorapportage!!! En het verhaal erbij. Zoiets gaat dan meteen leven  ;D ;D ;D
Ik heb er van genoten.

Groetjes,
Monky

Riny

Hoy Roxanne
Als ik maar half zo goed foto's kon maken als jij
liep ik naast mijn schoenen van verwaandheid.
groetjes Riny :D

Sjaak

hoi rox ik heb twee van die pipo 's en hoop nu dat ze een nestje gaan maken het gat van het hok was te klein en toen kon onze BM er niet meer uit, hebben ze in die winkel een hok met verkeerd gat verkocht . dus we zullen maar effe aan het zagen. lady en mr bob vinden het hoogst interesant nu groetjes doeiiii.  ;D :o

• SH0RTY •

7 januari 2006, 14:39:51 #238 Last Edit: 8 januari 2006, 23:04:06 by • SH0RTY •
Wat de  :censuur

bobbie

??? ??? ???
Citaat van: Sjaak op  7 januari 2006, 14:31:21
hoi rox ik heb twee van die pipo 's en hoop nu dat ze een nestje gaan maken het gat van het hok was te klein en toen kon onze BM er niet meer uit, hebben ze in die winkel een hok met verkeerd gat verkocht . dus we zullen maar effe aan het zagen. lady en mr bob vinden het hoogst interesant nu groetjes doeiiii.  ;D :o

??? ??? ???