3 mei 2025, 16:28:37

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

Caroline

Wat een heerlijke Skoepfoto's!!

Is dit nu je logeetje??

Of heb ik dit niet goed gezien in een andere dagboek??

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

• SH0RTY •

Citaat van: Caroline op  3 januari 2006, 00:17:26
Wat een heerlijke Skoepfoto's!!

Is dit nu je logeetje??

Of heb ik dit niet goed gezien in een andere dagboek??

Doei doei!!

Haai Caroline,

Jahaa, dit is Scooby, zij logeert samen met Spike het grasparkietje al sinds maart bij ons.
Het duurt nog wel even tot ze weer opgehaald worden.

Ik nu slapie doen!
Trusse!

Roxanne

Caroline

Wow,

Dat zal niet meevallen om Scooby straks na zo'n lange tijd weer terug te moeten geven.  :'( Je zult je vast aan hem gehecht hebben. Ik sta niet graag in je schoenen.

Geniet nog maar even lekker van hem dan.  :D

Truste!!  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hi Roxia  ;)

Klinkt wel leuk moet ik zeggen.
Voor hoelang heb je Scoob nu nog dan?
Die heb je al een aardig tijdje bij je.
Hoe is het verder met Cuki, gaat daar alles weer goed mee (oogje)

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse
Oh ja heb weer filmpjes staan in mijn verhaal dat Joepie aan het lullen is.........bewijs  ;D

bobbie

Hoi Roxanne,

Heeeeeeeeeeeeeerlijk, ik heb Scooby weer gezien. Wat genoot ze van de douchebeurt he. :D :D :D

thanks, Nel :-*

• SH0RTY •

Hoiii,

Ik ben vandaag heel druk bezig met de kooien skoon te maken. Werd ook wel eens tijd.
Meestal bedenk ik een dag van te voren; Morgen ga ik eens flink de kooien skrobben!

Maar dan word ik de volgende dag wakker en dan is het meestal zoiets als..: Ooja, ik volgende keer doen..

Maar vandaag werd ik gewoon wakker met een spontane zin om te gaan skrobben  :o BEL DE KRANTEN!!

Ik werd nog even afgeleid door een patience-verslaafde, maar ik zette door!  8)  ::)

Ik ben zelfs al zover dat de voliere in de vogelkamer verhuisd is naar de douche. Toen ik de voliere eens goed bekeek zei ik tegen Rainbowtje die meeduwde vanaf mijn schouder;
"Nog even en de voliere was uit zichzelf wel met wandelen begonnen.."  :-X
Dus ik was net op tijd  :P

Toen ik Rainbowtje maar weer even terugbracht naar de vogelkamer, zag ik dat de hele Clique zich had verzameld op de kooi van de Clique in de Clique; Ziggy, Kizzy en Squiggy.
Alleen Malaika had zich verstopt achter een belletje, maar toch staat de Clique voor het eerst met hun allen op de foto!

1 Sayang       5 Sam          9 Ziggy
2 Khayal        6 Malaika    10 Squiggy
3 Rainbow     7 Onyx        11 Platina
4 Lemon        8 Kizzy

Nu denk je, Pino en Conjo missen!! Maar nee, die zijn nu nog in de woonkamer. Na de groate skoanmaak gaan hun ook naar de vogelkamer. Dan zijn alleen nog Skoep en Spike in de woonkamer.. MAAAAAAR CUKI KOMT MIJ HEEL SNEL WEER GEZELSCHAP HOUDEN IN DE WOONKAMER!!  ;D

Nou, ik weer verder met poetsen!  :'(
Liefs,
Roxanne

bobbie

Hoi Roxanne,

Tof dat ze allemaal even bij elkaar hebben geposeerd voor je. Ze hadden vast meelij met je omdat je zo moet  skrobben, alle poep weg, etensresten weg, alles weg.

Moedig van je en sympa van Rainbow dat ze mee duwde, de voliere  naar de douche, valkje-powerrrrrrr :P.

11 + 2 = 13 + 1 = 14  :o :D 8), buiten de logeetjes.

Succes verder.

Nel :)

• SH0RTY •

Citaat van: bobbie op  4 januari 2006, 16:41:35
11 + 2 = 13 + 1 = 14 :o :D 8), buiten de logeetjes.

JAAAAA 14!!!!!

.... mijn slot op de voliere werkt nooit.
Ik heb al een paar keer geroepen: NEE NU'IST KLAAR! NIET MEER VALKJES!
Maar volgens mij is't nooit klaar. ;D

En dat dat ooit is begonnen met maar 1 valkje.. oef..

bobbie

Whahahaha,

ik ken dat Roxanne, ik ben ook weer met een valkje bezig. Een Grisha. Woont bij iemand thuis en die willen er van af. Een pop. Er is nog een kaper op de kust dus ik weet niet of het door gaat. Ook mijn slot werkt dus niet  ::) :-X

groetjes, Nel :)

~Natas~

Hey Rox,

Dit is inderdaad een Clique zeg.
Netjes allemaal op een rijtje voor de foto.
Alleen goed raden wie wie is hoor.
En ben je klaar met skrobben van de kooien, of is er weer iets tussen gekomen  ;D
Maar hier bij mij zit nu al een slot op hoor, zolang ik thuis woon komt er geen 3e valk bij.
Maar het lijkt me geweldig om zoveel mooie en verschillende valkjes te hebben hoor.
Ben er al jaloers op  ::)

Groetjes,

Natas

• SH0RTY •

Haai Natasja,

Dankje voor je compliment!
Nee hoor, het skrobben is wel klaar zo.
De speeltjes hangen te drogen op de verwarming en die hang ik na dit berichtje weer voor ze op :)

thnx voor je berichtje!
:-*
Roxanne

Mariska

Een slot, wat is dat ::) ;D ;D :-X

Dat slot heb ik volgens mij ook al 8 keer gekocht ;D ;)
Geen goed slot :-X
9 valkjes in 1 jaar :o ;D

Wat een mooie foto Roxanne van de hele beestenboel bij elkaar :D :D :D

En ben je het SKROBBEN al zat ;D ;)
Of ben je klaar? :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

4 januari 2006, 23:02:12 #222 Last Edit: 5 januari 2006, 18:46:17 by Gerda

Heerlijk overzicht van je clique!!!!!!
En dat schoonmaken ken ik. Ik heb dan plots van die aanvallen en dan moet ik er ook meteen gebruik van maken.
En vanaf gisteren heb ik nu drie slaapkooien om schoon te maken en dan nog de grote kooi uit de slaapkamer. Pffff!!

Hoop dat Cuky snel bij je komt!!! Wat zal dat weer heerlijk voor je zijn. Zo'n mooi knuffeltje erbij!!!

Liefs, Gerda

marilyn

hoikes

goeie hemel ik zie net die foto waar alle valkjes samen op of in de kooi zitten !!!! pppppppppppffffffffffffffff zoveel zeg !!!!
maar het maakt de foot wel superrrrrrrrrrrrmooi hoor  :D

groetjes marilyn

Wilma1

ik heb ook eens even gekeken, maar mooie foto's en wat is Scooby een poepie om te zien!!Geweldig als ze zich zo lekker voelen in water!

En wat een prachtige Clique heb je zeg, zit dat allemaal bijelkaar??!Of slapen ze verdeeld in die 3 kooien en zijn ze verder de hele dag los in je huis??

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3