4 mei 2025, 09:03:12

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

Irene

Hoi rox,
ik zag net bij Sanna je prachtige freggels.
\Wat een snuusjes zijn het.
en heerlijk dat pap-gedoetje. Lekker lebberen aan zo'n spuit en dan half zo'n snavel onder whhaahahha, geweldig.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Gerda

Hoi Rox-n

Eigenlijk wel weer eens tijd voor een foto-update!!!!!!

Toch????

Liefs, Gerda

• SH0RTY •

Nou oranje Gerda,
Dat moet dan maar!!

*rent vogelkamer in met camera*

BEN ZO TERUG!

Riny

Hoy Roxje
Vergeet niet je valkjes allemaal zo'n stomme oranje muts op te zetten.
Daar doe je haar een extra groot plezier mee.
Groetjes Riny :-*

Lin

Ja Roxanne!! fotos!! De eitjes van LEmon en Onyx is dus niks geworden nu ik terug lees. Verder nog nieuws over eitjes?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

• SH0RTY •

Okee, ja het duurde even, maar die valkjes van mij vertikken het om oranje te dragen, zoiets als: JA HALLO ONZE WANGETJES ZIJN AL ORANJE GENOEG! En bovendien zijn ze voor hun homeland Australië. Maar ja voor tante Gerda.. doen ze werkelijk alles  ::)

Zelfs de allerkleinste doet mee!

Zoooo, tevreden hooligans?

[color=FF6600]Liefs,[/color]in't oranje
Roxanne

Riny

Rianne

Lin

hihi vooral de allerkleinste is erg leuk!

Gerda

Lieve Roxje,

Wat een leuke foto's!! Dat fleurt mijn hele dag weer op!!
En inderdaad de kleine freggel-hooligan is prachtig!!

En bedankt voor de mooie Yani-foto's in mijn dagboek.
Ik ben blij dat het zo'n lief en knuffelig valkje is. Je weet hoe de ouders zijn, dus hij zal vast ook wel wat van hun karakters mee hebben gekregen. En Lin heeft goed werk gedaan!!

Maar leuk weer foto's!!
Doe zo voort!!!!

Liefs, Gerda

• SH0RTY •

Hai partypeople,

Even een dikke update..
Er zijn allemaal nieuwe baby's..  :o
Bij Rainbow en Kizzy weer 2 en 1 aant uitkomen,
bij Sam en Ziggy 3 en bij Onyx en Lemon:

(sorry geen echte citroenen)

Hun eitjes hebben deze keer niets gedaan, wel gek, want de vorige eitjes leken bevrucht. Nouja, volgende keer beter!

Ik heb voor de rest nu geen foto's van de clique, maar deze van Pino moest ik even laten zien:

Verder was ik dit weekend in Leeuwarden en daar was ik bij Bob (formally known as Marley). Dit was het valkje met een skimmel in zn snavel. Mr. Feld heeft hem toen gered door het besmette gedeelte van z'n snavel af te knippen. Het zou binnen een half jaar weer aangegroeid zijn, maar dat is het dus nog steeds niet  ??? Maar, hij heeft er verder geen last van en is nog steeds de allerliefste! Het is de enige valkparkiet die ik ken, die je aankijkt met 2 ogen naar voren. Hij lijkt dan skeel te kijken  ;D Het lijkt of ie mij nog kent als ik daar ben, want hij wil dan alleen maar bij mij zitten  :-*

Wij waren dus Nederland-Ivoorkust kijken tijdens ons avondeten en Bob at heerlijk met mij mee. We aten rode bietjes, dus hij leek een beetje op een killer-bob..

Sexi kereltje hè?

Nouja, dat was et weer, van de week zal ik de newborn-freggels even oppe foto zetten ;)

Liefs,
Roxanne

Lin

Hoe is ie? druk? FOTOS!!

gave handtekening trouwens!

aad

hoi Roxanne

Even de groetjes van mij doen hier  ;D
Haal die Oranje Valkparkieten maar weer weg  :-\

Geintjeeeeeeeeeeeeeeeee.. zijn erg leuk  ;)

Groetjes Aad

• SH0RTY •

Heej lieve mensjes,

Ik ben beetje druk; werk... Lui worden van de warmte vooral.. :P
Maar ik zal vanmiddag na mijn DIPLOMA UITREIKING (JEEEEEJ WHOEHOEEEEEE!!) de vogeltjeskamer induiken en foto's maken van de nieuwe freggels.. (4 nieuwe cinnamon bonte, 2 nieuwe wildkleurtjes en 1 nieuwe cinnamon!) :D

Verder denk ik erover Scooby (en spike tuuuuurlijk) eindelijk maar eens toe te eigenen. De eigenares zou hun in maart ophalen (Dus 1 jaar nadat Scooby en Spike hier gebracht zijn), maar sinds zij hier voor het laatst in november was, heb ik niets meer vernomen. Ik moet dr. Feld even bellen om te vragen wat de mogelijkheden zijn etc.

We zien et wel!

Liefs,
Roxanne

Gerda

Hoi Roxje,

Jeeeeeeeeeeeej DIPLOMA!!!!!!
Ga maar lekker uit je dak!!!

En verder:Skoep en Spike zijn gewoon van jou!!
Want over de eigenaresse: iemand die zo met haar dieren omgaat is ze niet waard. Gewoon wegblijven, niets laten horen, niets betalen!!! Dat is geen baasje!!!

Wat leuk al die nieuwe freggels!! Maar ik verwacht (als je weer wat meer tijd hebt) natuurlijk wel foto's!!!

Liefs, Gerda