4 mei 2025, 13:30:47

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

Marije

Lieve Roxanne,
Ik snap niet waarom nou net jou dit moet overkomen... :'(
Eerst Bibi, toen Little en nu Sayang...'t is gewoon niet eerlijk...
Heel erg veel sterkte, knuffel maar lekker veel met je freggels en andere engeltjes...
Dikke knuf en een kusje van de mutsen,
Marije

bobbie

Lieve Sayang,

In een warm nest werd je ontvangen.
Roxanne die knuffeltjes van jou bleef hopen en verlangen.
Roxanne die helemaal gek op je was, schoonheid en boze dame,
beiden was je met name.

In een warm nest ben je heengegaan
Gestorven tegen Roxy's wang aan.
Vol warmte heeft ze je ontvangen toen je naar haar toog.
Vele warme tranen van haar hebben je begeleid naar de regenboog ....

Dag boos dametje van Roxan, het gaat je goed.
Beloof je dat je al onze vriendjes de groeten doet?

Nel :'(

Christine

Ik heb al gereageerd in Memorian
Op dit moment zit ik met tranen in men ogen van jou reactie en natuurlijk ook van al de andere reacties!
Het moet vreselijk zijn, vooral omdat je niet weet waaraan Sayang gestorven is ???
Maar geef je je andere valkjes een dikke knuffel! Die zullen je wel een beetje opvangen in deze moeilijke periode!!

Knuffel
Christine :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Prachtig gedicht weer Nel... :'(

Caroline

Hele mooie woorden Nel, je voelt je eigen verdriet nog in de tekst.  :'(

Sterkte allebei.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

23 mei 2006, 08:00:25 #755 Last Edit: 23 mei 2006, 08:02:30 by Sanna

Gerda

Selamat Tidur lieve Sayang!!
De mooie dame is niet meer!!
Maar de herinnering blijft!!

Lieve Roxje, wat een verdriet voor je! Maar Sayang heeft een mooi leventje bij je gehad. Weet je eigenlijk precies hoe oud ze was??
En verdriet mag je altijd delen met ons!!
Ik vond je al zo stil!!
En niet schuldig voelen. Sayang had het goed bij je en sommige dingen kun je niet voorkomen!!

Ik hoop dat je toch nog wel plezier hebt in Parijs. En je gedachten kan verzetten met bezoek aan 'Da Vinci code - punten'.
Heel veel liefs, Gerda

• SH0RTY •

Lieve iedereen,

dankjulliewel voor jullie lieve woorden, smsjes, gedicht, bewerking, echt helemaal super! :-*
Jullie zijn de allerliefste!

Ik ben alweer een paar daagjes terug van Parijs en het was acheraf gezien erg gezellig. Als ik bezig was was het erg leuk en fijn om even niet aan thuis te denken. Maar zodra ik ook maar 1 seconde stilstond kreeg ik een zenuwachtig/bezorgd gevoel over me heen en dat was minder fijn.

Met de valkjes gaat alles helemaal goed, de 2 van Sam zijn beide uitgevlogen en kunnen erg goed vliegen. De jongste stort hier en daar nog wel eens neer *au* maar ze zijn erg lief en houden van een knuffeltje :) Ze komen af en toe nog wel eens bij mama in het blok kijken, dan zitten ze daar lekker knusjes tegen elkaar aan..
Sam heeft ondertussen alweer een paar eiers gelegd, en die zijn allemaal bevrucht ::)
Rainbow en Platina's kindjes worden erg mooi, zal na het weekend weer foto's maken van ze.

Met Lemon en Onyx gaat het ook goed, alleen de eitjes doen het niet. In 2 van ze zitten 2 dikke rode strepen, wat geloof ik betekend dat ze wel bevrucht waren. Ik gok dat ze te lang van het nest zijn geweest, maar dat weet ik niet. Ik moet nog kijken of ze wat eitjes van Sam mogen lenen.

Voor foto's van Parijs kun je hier klikken:
KLIK -->  OMELETTE DU PARIS!  <-- KLIK
(heeeeeel stiekem foto's gemaakt in het Louvre)
:P

Liefs,
Roxanne

Irene

hoi rox,
jeetje, weer een tijdje niet bij je gelezen en nu moet ik je sterkte wensen bij het verlies van zo'n mooi vriendje :-[.
sterkte meissie.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

aad

hoi rox

Heb net even je foto's van je reis bewonderd .. vooral die van het louvre zijn mooi .. maar das met alles zo wat verboden is  ;D ;D

Groetjes Aad

psssssssst al weer kezen daar ?? ;) ;)

Marije

Mooie foto's van Parijs zeg! :D
En in het Louvre....tututututut ....maar wel hele mooie foto's! ;)
Wat een enge maskers zaten er tussen zeg! Die met die vogelbek en die tandjes...of die schedel met die nep-oogjes...brrrrr :-X
Gelukkig heb je het naar je zin gehad, en gaf het je wat afleiding! :)
En de freggels al weer uitgevogen! :o Wat gaat dat toch snel! We willen wel snel weer foto's van de semi-volwassen-freggels zien he!? En natuurlijk van de rest van de Cl!que!
Liefs,
Marije

• SH0RTY •

Ssssssssst, ik was heel lief in het Louvre  :-X

Net toch nog maar even de vogelkamer ingedoken met de camera, want het was gewoon veeeeeeeeel te skattig weer.

Ik maak elke avond een papje voor als de kleintjes nog extra willen. Als ze niet willen krijgt Scooby het, want die is er dol op. Ik moest vanavond extra maken, want er was niets over voor Skoep!
Nu denken jullie; whaaaaat? Hebben die kleintjes zo'n honger?
NEEEEEN!! haha, de ouders! Rainbow komt altijd meteen kijken als ik iets te vreten heb en eerst spoot ik wat op een zitstokkie en toen ging ze er eerst wat vanaf eten, maar ze schudde eerst nog alles weg. Toen zag ik in mijn ooghoek dat Kizzy de kinders van Sam aan het voeren was!  :o
Dat was zo lief dat ik mn camera ging halen, toen ik daar dan eindelijk klaar stond met camera was de sensatie natuurlijk allang voorbij, maar ik stond daar nog met het papspuitje in mn hand. Ondertussen begon Rainbow het toch wel lekker te vinden en even later kwamen Malaika, Platina, Khayal en Lemon ook even kijken. Vooral Khayal die at gewoon echt net als een baby van het spuitje af! Ik denk; WATHAAAAN!! Maar goed, erg moeilijk met linkerhand fotograferen, terwijl je met je rechterhand de "kinders" voert.Op een gegeven moment zitten Rainbow en Khayal tegelijk aan het spuitje en raken elkaar perongeluk aan met de snavel en beginnen elkaar te voeren!  :o Het duurde ongeveer maar 2 seconden, maar het was zo grappig, daarna hadden ze zelf ook zoiets als: hmmm, ohnee, dat hoort niet.

Ik heb alleen wat foto's die gelukt zijn van Lemon, die kon echt niet meer ophouden met eten, die vond het heeeeeerlijk.
Arme Scooby.. Maar die heeft nieuwe pap gekregen hoor!

(ik spuit et er niet in hoor, ik doe eerst wat er uit drukken en dan vreten hun het van het spuitje, want zo ziet het er wel een beetjestom uit ja, ziet ik nu) :-X

Oja, en vanmiddag die Kizzy en Rainbow weer kezen ::)
MAAR NIET WAAR DE BEBE'S BIJ WAREN HOOR!
:P (hoi viagr-aad)

Nog even wat foto's van Sams bebe's, want papa kan heel goed voeren enzo :D

Jong 1

Jong 2 met papa en smots uitwisselen;

:-* hmmmm smots..

Oja en Lemon en Onyx die eitjes verzamelen. Ik heb ze nu 1 eitje van Sam gegeven, ik hoop dat die wat doet voor ze. En anders mogen ze het een andere keer wel weer proberen :)

Da wast weer, vanavond is Da Vinci Code in de bios :D

Liefs,
Roxanne

aad

Gerda

Hoi Roxje,

Wat een lievertjes!!! Vooral die oudste van Sam vind ik prachtig ( ja ik = parelfreak)
Hoe is het met de kleintjes van Rainbow en het kleintje van haar bij Platina?? Heb je daar ook foto's van??

Lief die papa Khayal die aan het voeren is!!

Liefs, Gerda

Sanna

Ooooooooh wat een skeetige foto's ;D ;D ;D. Hahaha wat een dondersteentjes heb je toch; stiekum allemaal bebe's ;) :D. Ik kan niet wachten om ze allemaal een keer in het echt te zien..... maar het aller aller aaaaaaaaallerliefst wil ik natuurlijk gewoon zekere freggel-foto's..... ;) ;D ;D ;D.

Liefs, Sanna