8 mei 2025, 11:59:23

Pop legt geen eieren

Gestart door Rob S, 22 november 2005, 19:51:36

« vorige - volgende »

Rob S

Hoi Marilyn,

Ja dat zou inderdaad erg leuk zijn, de allereerste jonge valkparkietjes die ik dan krijg en dan ook nog eens met kerst geboren ;D.

Groeten Rob

Rob S

Hallo allemaal!

Het eerste eitje is uitgekomen ;D! Een mooi geel donsje.

Groeten Rob ;D

Riny

Hoy Rob
Dan zul je nu toch de titel van dit topic moeten veranderen.
Veel succes met je jonkie.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes rob

proficiat zeg met je eerste donsje  :D het is wel geen kerstdonsje maar het 2de of het 3de kan wel een kerstdonsje zijn hé  ;) ik duim in elk geval voor jou
je laat op tijd een stond eens weten hoe het met hen gaat hé want ik ben niet nieuwsgierig maar ik weet het graag allemaal  :P

groetjes marilyn

Rob S

Hallo allemaal!

Het gaat goed met de kleine, wordt goed gevoerd enz.
De andere 3 eitjes zijn nog nie uitgekomen, maar vandaag verwacht ik er eigenlijk nog 1.

GroetenRob

marilyn

hoikes rob

zou prachtig zijn als je vandaag of morgen nog een donsje krijgt hé  ;)

in elk geval prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar

groetjes marilyn

Rob S

Hey!

Het 2e jonge valkje is ook ter wereld gekomen! Een kerstdonsje! ;D

Iedereen Prettige Kerstdagen gewenst!

Groeten Rob

Riny

Hoy Rob
Gefeliciteerd dan wordt er ook nog wel een op tweede kerstdag geboren.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes rob

yiehaaaaaaaaa het 2de donsje en dan nog op kerstavond  :D je hebt idd een kerstdonsje proficiat aan jou en de ouders natuurlijk ook hé  :P

groetjes marilyn

Rob S

Hey!

En nu een echt kerstdonsje, ik ging net kijken en er is weer een ei uitgekomen! ;D T gaat lekker zo :P. Ik denk dat het 4e ei niet uitkomt, volgens mij is dat niet bevrucht. Het is veel lichter van kleur dan die andere 3 eieren die wel uit zijn gekomen.

Groeten Rob

marilyn

hoikes rob

dat is echt goed nieuws zeg !!! 1 donsje uitgekomen op kerstavond en 1tje op kerstdag !!!! dat zijn 2 kerstdonsjes van de 3  :D jammer dat het 4de eitje niet bevrucht is maar je hebt er toch 3 hé  ;) en wanneer deze geboren zijn zul je niet snel vergeten denk ik  :P in elk geval proficiat aan jou en de ouders , nu kan het echte opvoedwerk beginnen

groetjes marilyn

Rob S

Hey Marilyn,

Bedankt voor de felicitaties, ja nu is het afwachten hoe het gaat met het opvoeden. Maar volgens mij gaat dat wel lukken, tot nu toe wordt er goed gevoerd. En als alles dan goed gaat, ga ik 1 jonge vogel tam maken en zowiezo 1 de voliere in. Wat er met die andere gaat gebeuren weet ik nog niet. Misschien gaat die ook wel de voliere in.

Groeten Rob

Riny

Hoy Rob
Gefeliciteerd met je kerstvalkje.
Maar laat het vierde eitje toch maar liggen.
je weet maar nooit.
groetjes Riny :D

Rob S

Hoi Riny,

Ja die laat ik ook nog liggen, tot volgende week een keer. Ik zie wel wat er gebeurd, misschien heb ik het wel mis en is deze ook gewoon bevrucht.

Groeten Rob

Riny

Hoy Rob
Ik heb wel eens gehad dat een eitje met een heel andere kleur even goed uit kwam.
groetjes Riny :D