10 mei 2025, 20:57:53

Nicky & Mila

Gestart door Shirly, 21 november 2005, 11:22:53

« vorige - volgende »

aad

hoi shirly

Ja ik heb wel een tip 's morgens voor de Tv zetten dan is er een soort gymnastiek programma kunnen ze meedoen ;D ;D
Ik laat ze er uit als ik thuis kom rond 5 uur en om 10 uur er weer in .. is misschien wel te lang want ik moet best wel veel poep ruimen ;D ;D
Nu ben ik een weekje thuis .i.v.m. wat rugproblemen .. hebben ze helemaal mazzel!!
En ik lees ook al Almere  ;)  Heb er Familie zitten dus kom er wel eens maar dan Muziekwijk  :P 

Groetjes Aad

Shirly

Hoi Aad,

Inderdaad Almere. In mijn geval Kruidenwijk.

tja ik weet niet of dat gaat werken hoor die tv.....hihi.
Je valkje heeft inderdaad geluk nu je lekker thuis zit. Hoewel jij waarschijnlijk wat minder. En je moet ook nogeens nog meer poepjes opruimen  ;)

Groetjes Shirly

Mariska

Hoi Shirly,

Nou daar ben ik dan, nummer 3 uit Almere ;D ;)
Ankie had je al voorbereid ;)
Ik woon in de literatuurwijk in Stad-west.

Ik had toevallig net je verhaal gelezen bij Ziek.
Wat een toestand zeg en wat een gek die ex van jou :-X
Gelukkig is het door Dr Feld allemaal goed gekomen.
En duur is hij zeker niet.

Ik blijf je zeker volgen!! :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Shirly

Hoi Mariska,

leuk dat jij ook Almere komt. Straks kunnen we nog een Almere clubje oprichten  ;D

Hoeveel valkjes heb jij dan?

Ja ik ben blij dat het allemaal voorbij is met mijn ex. Ik heb hem ook duidelijk aangegeven dat hij en niet meer voor mij moest bellen en al zeker niet voor de valkjes. Ik vind dat hij geen recht meer heeft of informatie over MIJN kleintjes.  >:(
Zo lekker Puhh!  ;D

Groetjes Shirly

Mariska

Hoi Shirly,

Heb jij goed gezegd >:( >:( >:(

Ik heb 4 valkjes, een albino, een witmasker bont, een bont geparelde en een witmasker.
Er zijn er ook nog 1 of misschien 2 op komst.
Dat zijn lutino's.

Daarnaast zijn we bezig voor een voliere dus dan kan ik nog meer uitbreiden :D :D :D.

Ik heb zelf ook een dagboek hier.
Maar die omvat in 2 maanden al meer dan 60 pagina's geloof ik :o ::)
Moeilijk in te lopen dus, maar er staan wel heel veel foto's in :D :D :D. Dat vind ik heel leuk om te doen ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Shirly

Nou inderdaad ik ben al begonnen in je dagboek. Heb eerst de eerste 10 blz gelezen en toen de laatste pagina. Alles daar tussen niet hoor want dan ben ik nog een week bezig. hihi

Zeg hoe doe jij dat je aandacht verdelen tussen al je dieren. Daar heb ik nl wel wat moeite mee. En ik heb maar 4 lieverds die mijn aandacht willen.

Ik wel ook graag nog meer valkjes maar als ik het zo zie heb ik voorlopig mijn handen vol. Hoe graag ik het ook wil.
Ik wil graag nog een grote kamervoilere. Maar twijfel of ik dat aan kan ivm het verdelen van aandacht.

Zeg heeft Ivy ook een dagboek ik heb er nl geen kunnen vinden.

Groetjes Shirly

Mariska

Hoi Shirly,

Gelijk heb je hoor.

Ik heb geen moeite met mijn aandacht te verdelen.
Ik let heel goed op dat ik niemand voortrek en en de honden mogen altijd bij mij komen als ik metde valkjes zit.
Anders worden ze jaloers.
Eerst voelde ik me steeds schuldig als ik er wat bij nam.
Vooral ten opzichte van de herder die eerst altijd alleen was, maar dat gaat wel over hoor.

Mijn ervaring is dat je er weinig van merkt of je nou 4 valkjes heb of 2. Qua drukte merk ik geen verschil.
En als je er een paar bij elkaar heb zitten in een kamervoliere hebben ze ook aandacht van elkaar he?!

Wel heb ik ze minimaal 2 keer per dag los.
En dan zo'n 1 a 1,5 uur, soms langer en soms wat vaker.

Ivy heeft een dagboek bij Verhalen staan ;)

Groetjes
Maris!!

Shirly

Hoi Mariska,

Je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Of je er nou 2 of 4 hebt het maakt inderdaad waarschijnlijk niet veel uit.

Ik ga er nog even goed over nadenken en dan zal ik in januari mijn beslissing nemen. Kan ik ook nog even sparen voor de voliere.  ;D

Groetjes Shirly

Kirsten

Hoi Shirly,

Welkom hier :D en dat je maar heel veel plezier hier mag beleven.
Wat een verhaal over je ex zeg,. pff ik zou ook helemaal gek worden als m´n valken zomaar meegenomen worden (al is 20 in één keer meenemen wel wat lastig :-\ :D) M´n dieren betekenen ook verschrikkelijk veel voor me en kan me geen leven zonder bedenken.
Ik ben blij om te lezen dat het met Nicky en Mila weer beter gaat. Lekker genieten van ze en ik kom snel weer langs bij je

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Shirly

Goedemorgen allemaal,

Jeetje wat een weer zeg. Ik zat net precies midden in een strom. Ik ben helemaal doorweekt. En in mijn schoenen vindt je nu een heus zwembad. BRRRRR koud hoor.

hahahaha gisteren heb ik Mila gefopt. Mila wil niet vrijwillig op mijn vinger (alleen als ze weet dat ze de kooi in moet). En met gierst wilde het eerst ook niet. Nu heb ik het gierst even een dag uit de kooi gehaald en nu doet ze het wel. Ik kon haar zonder veel omhaal zo in haar kooi zetten. Hahaha MIla gefopt.

Gisteren heb ik de nagels van Mila en Nicky geknipt. De wondjes op mijn handen en armen werden me nu toch wat te gortig. Ik heb overal sneetjes en pitjes. Op mijn werk vragen ze ook al steeds hoe het komt. hihi.
Dus gisteren samen met buurvrouw nagels knippen. Ik vasthouden en zij knippen. Ze schrok wel van die lange nagels ze was bang dat zij ook open gehaald zou worden denk ik.
De eerste paar gingen wel goed maar bij 2 nagelstjes ging ze iets te ver en ja hoor bij 2 nageltjes druppeltjes bloed. maar gelukkig stopte het heel snel weer. De rest van de nagels gingen allemaal goed gelukkig. Nu maar hopen dat het ook helpt tegen mijn verwondingen hihi. ;)

Het Gaat overigens alweer super goed met ze. Ze worden al weer wat dikker en zijn praktisch alweer de valkjes die ik kende voor ze me afgenomen werden.  ;D  ;D  ;D :D

Groetjes Shirly

Ivy

Hoi Shirly.
Gelukkig heeft je ex-vriend niet veel schade veroorzaakt... Goed dat ze weer de oude zijn. Om lange nagels voor te komen kan je ook zo'n betonnenstok ophangen, heet geloof ik 'pedi-perch'. Ik heb nog nooit nagels van Nicky&Joepie hoeven knippen... dus het werkt...
Mijn verhalen boek heet Mijn schatkamer en we zullen het leuk vinden als je wel eens langs komt :D
Ivy, Nicky&Joepie

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Shirly

Hoi Ivy,

Ja die had ik al maar werkt niet zo goed. Of ze zitten er niet genoeg op hihi kan ook natuurlijk.

Trouwens ik ben in je dagboek begonnen. Leuk hoor.

Groetjes Shirly

Mariska

Hoi Shirly,

Ik heb pas de nagels van mijn kanarie geknipt, noou ik dacht dat hij erin bleef :o
Hij bewoog helemaal niet meer en toen hebben we hem gauw terug gezet ;D. Hij nam ons gewoon in de maling, maar ik schrok wel.

Fijn dat het met Nicky en Mila weer beter gaat.
Verwen ze maar lekker ;)

Als het trouwens blijft bloeden kan je het nageltje ook in de bloem dopen. Of van dat spul halen dat daar speciaal voor is.

Groetjes
Maris!!

Riny

Hoy Shirly
Met bloem werkt uitstekend en is veel goedkoper.
En je hebt het bijna altijd in huis.
groetjes Riny :D

Shirly

Met bloem werkt uitstekend en is veel goedkoper.
En je hebt het bijna altijd in huis.
groetjes Riny :D

Hihi altijd in huis  :o ::) ???
Nou ik niet hoor maar ga het maar wel aanschaffen dan. Is wel handig dus.
Gelukkig bloede het gisteren niet lang. Ik geloof per nagel (2 in totaal) 2 drupjes bloed.

Groetjes Shirly