7 mei 2025, 15:03:37

Nicky & Mila

Gestart door Shirly, 21 november 2005, 11:22:53

« vorige - volgende »

bobbie

Ha die Shirly,

Goed zo dametje, kom maar voor jezelf op. Op een gegeven moment moeten ouders hun kinderen op een verantwoorde manier loslaten en zelf beslissingen laten nemen. Vertel me niets, ik heb 3 uitgevlogen kinderen  ;).
Nou moet ik zeggen  dat ik ze heel makkelijk los liet.
Ik heb de instelling: maak je geen fouten dan leer je niets ook.

Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat jij fouten maakt hoor, o hellepie, straks komt het zo op je over maar zo bedoel ik het niet. Ik vind dat je het toppie doet. ;) :D

Leuk te lezen hoe het met de birdies gaat. Ze hebben een topleven bij je. Jammer dat Smurf een hartafwijking heeft. Gelukkig laat je hem wel gewoon vogel zijn en bescherm je hem niet te veel. Als ik je moeder was zou ik zeggen: ik ben trots op je.

Fijne jaarwisseling en ik kom snel weer lezen.

Groetjes, Nel :)

Shirly

Hoi Nel,

Bedankt voor je lieve berichtje. Het doet me wel wat dit te horen van een moeder zelf.

Hoi Karin en marco,

We hebben elkaar al even gesproken maar vond het toch leuk je berichtje ook nog te lezen. In het nieuwe jaar kom ik zeker weer even langs. Gewoon voor de gezelligheid. Weet je ik heb vanavond de kerstspullen alweer opgeruimd.  hihi .... niet omdat ik het niet leuk vond hoor die kerstspullen maar ik ga maandag weer werken en dat zijn hele lange dagen en dan heb ik toch niets aan de kerstversiering ik zie ze niet eens. En nu heb ik nog rustig de tijd om het op te ruimen. En weet je wat.... het voelt ook wel weer opgeruimd en rustig. En de vogels kunnen nu ook weer dag en nacht los omdat de kerstboom er niet meer staat dat zelfde geld voor de nijntjes. Dat geeft mij weer een lekkerder gevoel..
Foto's volgen nog hoor dit weekend. Ik moet ze eerst even op maat maken ander kan ik ze er niet op zetten. En je hebt gezien hoe veel het er zijn. hihi ik ga ze er niet allemaal opzetten hoor. Maar wel behoorlijk wat denk ik.

Nou groetjes allemaal weer voor even...

Shirly

hihi ik zit nu al even te internetten bij de buren en ik had Nicky meegenomen hierheen. Ze zit nu al een tijdje te slapen op mijn schouder en ik zit haar nu een beetje te plagen. Elke keer doe ik mijn hoofd tegen haar warme veertjes en eerst keek ze op van wat is dat nu en nu na een aantal keer geeft ze alleen nog maar een ergelijk piepje gemeen he??? maar wel leuk valkjes plagen .... doen ze bij mij ook .... lekker puh!

Riny

Hallo Shirly
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

Shirly

Dit dagboek heeft een andere naam gekregen nl.
Nicky, Mila, Goofy, Smurf & de nijnen.
Deze wordt dus niet meer bijgeschreven.

Voor iedereen die dit nog leest een heel goed, liefdevol nieuwjaar met heel veel dierenliefde.

Caroline

2 januari 2006, 14:03:38 #140 Last Edit: 22 februari 2007, 23:02:25 by Marianne

Het dagboek/ verhaal is gesloten omdat er een jaar niet meer is ingeschreven.
Wil je hem weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.