Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes trienke

wat jammer zeg van die grijze roodstaarten  :-\ ik kan me best voorstellen dat je goed telleurgesteld bent maar troost je binkie heeft je een prachtig kerstgeschenkje gegeven door zelf te eten en lucky door meer naar jou te komen. die lieve schatten voelen dat jij triest bent en op hun manier proberen ze je te troosten  :D

groetjes marilyn

trienke

hallo allemaal

Binkie heeft net gepoept en er zaten allemaal onverteerde zaadjes in. Ik hoop dat dit niet kwaad kan. Binkie eet goed, zonet heeft ie heel veel zaadjes gegeten.

Groetjes trienke

trienke

Ik heb nog niet eens gevraagt wat jullie van mijn nieuwe handtekening vinden.

Deze is gemaakt door marilyn
Bedankt marilyn ik vind hem mooi

Groetjes trienke

marilyn

hoikes trienke

graag gedaan hoor  ;)

groetjes marilyn

Roosje

Hij is zeker mooi! Dat van die grijze roodstaarten dacht ik eigenlijk al toen ik het las. Dat kán haast niet. En het was inderdaad te mooi om waar te zijn :( Jammer zeg. Was je er helemaal naartoe gegaan ook :(

Wilma1

IK vind OOK jouw handtekening ERG mooi, zie zoveel mooie "voorbij" gaan!!

Geniet jij maar lekker van jouw troetelkindjes DIE zijn lekker van JOU.....Fijn dat Binkie zelf eet en Lucky, is die weer wat "bijgetrokken" ??
;)Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hoi trienke,

Jeeeetje, wat een k l o t e streek zeg! Om iemand die alleen maar goed in de zin heeft zo te besodemieteren, dat doe je niet! Maar blijkbaar lopen er van die mafkezen die wel zulke dingen doen, bah bah bah.

Gelukkig heb je je 2 schatjes nog. En gaat het lekker met Binkie. Richt daar voorlopig al je aandacht maar lekker op, zij verdienen het tenminste wel.

Liefs, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

bobbie

Hoi Trienke,

Ik kom weer even bij je buurten.

Ik vind je handtekening inderdaad erg mooi. :D

Groetjes, nel :)

Christine

Ik had nog niet gereageert op je handtekening maar marylin heeft pracht werk geleverd!! Hij is echt moooooiiiii ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hallo allemaal

Bedankt voor jullie complimentjes.

Het gaat hier goed. Binkie eet nog steeds goed en weegt nu met een kropje zaad 78 gram. Binkie eet bijna een hele dag door :-X

Mt lucky gaat het ook goed. Die mocht ik vandaag ook wegen en die weegt 86 gram.

Met de rest gaat het hier ook goed.

Gisteren hebben we een fantastiese kerstdag gehad, veel gegeten en gelaggen ;D
Mischien volgende de foto's of filmpjes wel ;D

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

hé binkie en lucky hebben allebei een mooi gewicht zeg !!!  :D
amai binkie doe zo verder . maar ik zou toch niet teveel eten in zijn bakje doen ook want straks heeft binkie last van overgewicht ;) maar verder doet hij het echt prima .

groetjes marilyn

Riny

Citaat van: marilyn op 26 december 2005, 11:32:07

hé binkie en lucky hebben allebei een mooi gewicht zeg !!! :D

Hoy Trienke
Lucky vind ik wel aan de lichte kant maar hij zal heel fijn gebouwd zijn.
Als die verder maar gezond is.
Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad ,dan kon je de ellende van daags er voor ook vergeten.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Dan "moet"de MIJNE er ook ff bij, want ook DEZE heeft Marilyn gemaakt!!! Mooi he?!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

hahahaha alle gekheid op een stokje ....straks krijg ik nog een dikke nek  :P ik werk graag met een fotobewerkingsprogramma dus voor mij is dat een hobby en zeker geen moeite  ;) ik doe dat met veel plezier ;)

groetjes marilyn

tweety

hoikes trienke

zo erg voor je ze laten je eerst rondrijden en dan zeggen ze dat de grijzeroodstaarten al weg zijn  >:( daar zou ik iets van krijgen

binkie en lucky hebben een mooi gewicht dat ze zo maar voort doen  :P

groetjes tweety