Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Wilma1

Ach Trienke toch....dit is niet WAAR?!!!!! Wat is er gebeurt???? En WAT een teleurstelling voor JOU!!!!!
Dikke  :-* :-* :-*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

wij zouden er tussen 1 en 3 komen.

Wij er heen, me vader ging mee jah.
Toen we aangekomen waren bij het opgegeven adres, klopte het neit, we kwamen bij een oud vrouwtje aan die van niks wist.

Ik proberen bellen, niemand nam op. ik dacht mischien het verkeerde huisnummer.
En toen er niemand op nam dacht mischien heb ik ook verkeerd gehoord dat het rond 3 uur moest zijn. dus wij wachten en wat rond rijden, nog eens bellen, niemand nam op. Wij naar huis bellen. Hun weer via het advertentie nummer bellen. Nam een man op. me moeder uitleggen zus en zo. HIj zei ja maar ik heb niet de hele dag de tijd.
pfff, en we kregen weer een ander adres opgegeven, wat helemaal niet bestond :censuur.

Nou ja zeg, dat er zulke mensen bestaan om een geintje uit te halen.

Door die gast is weer een beetje vetrouwen in mensen gedaald >:(

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Vreselijk vind ik het voor je wat er is gebeurd.
Maar ik dacht al gelijk ''dat is te mooi om waar te zijn''
Ik durfde het bijna niet op het forum te posten omdat ik zo
wantrouwend was.
-----------------------------------------------------------------------
Hoy Trienke
Ja ik ben toch wat achterdochtig maar waarom willen die mensen zo  van hun papegaaien af??
En alles gratis voor niks.
Ik weet het niet hoor.
Hopelijk maak ik me zorgen voor niks.
Groetjes Riny :D
-----------------------------------------------------------------------
Door zulke ervaringen raak je je vertrouwen in de mensen wel kwijt.
Ik hoop niet dat dit je hele kerstmis bederfd.
heel veel liefs Riny :-* :-* :-*

Carin

Wat  :censuur zeg!!

Ik zou gewoon aangifte doen van oplichting.. Wie weet flikken ze dit bij meer mensen!

Toch fijne feestdagen en een goed 2006

bobbie

Oh Trienke,

Wat een teleurstelling voor je. Zulke  :censuur mensen zal je vaker tegen komen in het leven.  :-\

Laat maar van je schouders glijden. Ze zijn niet wijzer moet je maar denken, stelletje dwazen.

Geniet maar van de Kerstdagen meis en laat die dwazen maar in hun sop gaarkoken. Als je daar je lol van moet hebben, van zulke geintjes, heb je een arm leven zullen we maar denken.

Kop op en doorwandelen  ;).

Groetjes, Nel :)

trienke

bij de politie melden gaat denk ik niet, ze gaan er niks aan doen.

Maar dit zal de kerstdagen neit bederven hoor.
Ik laat het maar gaan. Ik kan er verder niks aan doen :(
Zal het nog wel even gaan melden bij de teletekst zodat ze die advertentie gaan verwijderen

Groetjes trienke

trienke

Hallo allemaal

Ik heb goed nieuws over binkie.
Binkie eet voldoende zaadjes, en daarom heb ik de laatste voeding vandaag wegelaten.
Dit gaat echt goed, en hij eet goed zaadjes ;D

Groetjes Trienke

Gerda

Citaat van: trienke op 24 december 2005, 22:15:41
Hallo allemaal

Binkie eet voldoende zaadjes, en daarom heb ik de laatste voeding vandaag wegelaten.

Groetjes Trienke

Hoi Lieve Trienke,

Gelukkig heb je Lucky en Binkie!!! Ook al had je je verheugd op je twee nieuwe vriendjes, je hebt gelukkig je twee oude trouwe vriendjes nog!! Wat fijn dat het zo goed gaat met Binkie!! Het heeft lang geduurd, maar je hebt het toch voor elkaar  :)  Heel goed!!!

Liefs Gerda

Wilma1

Je zou het WEL bij MARKTPLAATS kunnen melden....schiet JIJ niets mee op, maar dan wordt de advertentie verwijderd....Vind dit ECHT HEEL lullig, WAT hebben die mensen er nu aan dat jij heen en weer rijdt, wat is de lol ervan.......ja ...iemand verdrietig  :'( maken....nounou wat een lol en wat flink!

In ieder geval toch een fijne :)  kerst met jouw lieve Lucky, Binkie en je ouders

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Tara

Hoi lieve Trienke,

jeetje wat erg alweer...
Je vond het idd al vreemd, maar echt erg dat ze zo de gek houden met je :-\... Pff...

Prettige feesten in elk geval :-*

Ineke

Helaas zul je er niets tegen kunnen doen. Ik ben ook in de maling genomen, rechtsbijstand ingeschakeld. Kon aantonen dat er een overeenkomst was, maar pas v.a. 275 euro kan ik aanspraak maken op rechtsbijstand. Volgens mij heb je gelukkig niets betaald, dus je bent tijd en benzine kwijt en een illusie armer. Vraag mij af waarom die mensen de moeite nemen om een advertentie te plaatsen en je dan naar een verkeerd adres sturen? De twee papegaaien zullen wel al weg geweest zijn, maar dat hadden ze toch ook kunnen zeggen voordat je in de auto stapte? Ik denk ook dat als mensen hun vogels, zeker papegaaien, gratis aanbieden er iets niet pluis is. Of ze krijsen, bijten, of zijn ziek, of blijken teveel tijd te kosten, etc. Wie weet wat voor ellende je nog zou hebben gekregen als je die twee papegaaien inderdaad had mogen meenemen? 

Christine

Citaat van: trienke op 24 december 2005, 22:15:41
Hallo allemaal

Groetjes Trienke

Ondanks het slechte nieuws van de roodstaarten vind ik dit nog het beste nieuws!! Binkie heeft goed zijn best gedaan! Hij groeit op tot een prachtige volwassen valkje! Jij hebt al die tijd je best gedaan voor hem groot te brengen. Helaas had hij veel tijd nodig.
Maar nu sinds hij begon met alleen te eten voelde je je op sommige momenten heel gelukkig en wij allemaal, sommige teleurstellingen omdat Binkie afviel!! Kijk hem nou! Binkie blijf zo door gaan!! Nu is het aan jou om je vrouwtje te verwennen en niet andersom!!  :-* :-* :-* ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hallo allemaal

Over de die roodstaarten. Mijn zusje had gisteren ook even gebled er heen. En toen waren ze ineens weg :-s. Die 2 papegaaien zijn er nooit geweest. En het telefoon nummer wat ze op hadden gegeven was ook een fake nummer. We kregen daar een vrouw voor die van niks wist. Wel kwam dat nummer uit appelscha waar die papegaaien weg zouden komen.

Ik heb nu zo bedacht, ik reageer niet weer op zulke advertenties, en ga later als ik er geld voor heb en klaar met school ben, een jonkie kopen ;)

Binkie gaat het goed. Toen ik vanmorgen uit me bed kwam, zat hij mooi te eten. Zijn kropje is mooi gevuld en zijn gewicht komt rond de 78 gram. Ik weet nu ook wat hij lekker vind en dat is grasparkietzaadjes ;D.

Lucky gaat het ook goed. Die komt weer meer naar me toe gelukkig.
Alleen zit hij me nu te pesten. Hij wil aan me oorbel trekken ;).

IK geniet nu meer van me schatjes, dan toen binkie nog aan de pap zat ;D.

Groetjes Trienke

Christine

Het is dat wat ik je ook zei! Je hebt dat gemist toen je een papvalkje had maar nu heb je wel twee dikke vriendjes voor altijd!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Trienke
Het is heel erg dat er zulke mensen bestaan,en het ergste van alles is dat ze er ook nog plezier aan hebben.
Ik hoop dat ze een keer flink op hun bek gaan.
het is wel een mooi kerstcadeautje wat binkie voor je heeft.
En je zult zien als die zelfstandig is het gedrag van lucky ook veranderd.
Je was toch noodgedwongen veel met binkie bezig en hopelijk is dat nu verleden tijd.
ik hoop echt dat je fijne feestdagen hebt en die ervaring van gisteren snel vergeten kunt.
Liefs Riny :-*