Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
En hoe lang kan het dan duren ,voor je wat meer weet?
Hopelijk niet te lang,jullie hebben al zoveel stress gehad.
Ik duim voor jullie.
Groetjes Riny :D

trienke

het kan een dag tot een week  duren wel, het is niet te zeggen :'(. Ik heb ergens gelezen dat het binnen 48 uren de uitslag binnen moest zijn. maar weet niet zeker of dat waar is.

Ik denk dat we vandaag niks meer horen. Zijn persoonlijke spullen zijn dus ook weer ingenomen, want ik kan zijn telefoon niet berijken :'(

Verder over de valkjes en de rest
Ik weet neit of ik jullie verteld heb dat er buiten de broedblokken ook al hangen? et hun gaat het super, die zitten nu al hun broedblokken uittezoeken, en elkaar lief te knuffelen ;)

Die 2 koppels valken die ik naar binnen heb gedaan, heb ik nog niet veel van gezien, maar wie weet komt het nog.
De agies, zitten alleen maar in hun broedblokken.

Verder heb ik gisteren weer de vader van binkie moeten helpen met zijn poepkontje. Het valt me op dat het steeds rond het broedseizoen is, vorig jaar ook, rond deze tijd.

Met binkie en lucky gaat het goed.
De rest van de dieren ook.

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

mijn vriend is weer thuis gelukkig, maar de uitslag hoort ie pas over 4 of 5 weken.

De spanningen zijn enorm van me af gelukkig

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Het is weer eens tijd voor foto's ;D

Lucky:

Lucky aan het poetsen:

Lucky was vandaag erg nieuwschierig :p

en ging ook eens weer kippetjes staan:

Hier een filmpje van haar kippetjes staan
http://youtube.com/watch?v=fgDETyaU1IU

Een vliegfoto van lucky

Lucky en binkie samen:

Binkie:

Voor de duidelijkheid. Binkie kent hier de weg en vliegt nooit tegen het raam:

en als laatste een foto van lorre:

Dit waren de foto's van ze ;D
Ik hoop dta jullie genoten hebben

Groetjes Trienke

Christine

Ik zie dat er nog niemand gereageert had op de mooie prachtige foto's van kippetjestaande Lucky ::)
Dan zal ik dit maar eens doen ;) ;)

Ik had natuurlijk al een kippetjesfilmpje gezien van schattige Lucky maar had de foto's nog niet gezien! Ze zijn prachtig! Als je zo iets kunt vast leggen is het natuurlijk prachtig! Meestal als ze dat hier doen tja dan staan er meteen prachtige mannetjes voor hun klaar! Wie weet vind Binkie (die is ook al zo knap geworden :o ) Lucky wel aantrekkelijk!
Wie weet! Ik blijf het volgen ;D

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

HOi chirstine

Bedankt voor het reageren in me dagboekje ;D

Ik zal je stiekum eens gaan vertellen, Binkie probeerde lucky te versieren net ;D, alleen gaf lucky haar nu niet toe, Jammer is dat maar ik vermoed dat dat wel goed komt ;)

Groetjes Trienke

Christine

Citaat van: trienke op  9 april 2006, 09:30:45
HOi chirstine

Bedankt voor het reageren in me dagboekje ;D

Ik zal je stiekum eens gaan vertellen, Binkie probeerde lucky te versieren net ;D, alleen gaf lucky haar nu niet toe, Jammer is dat maar ik vermoed dat dat wel goed komt ;)

Groetjes Trienke

Trienke toch!!
Wat zei ik je hier boven ::)
Nu maar hopen dat het iets wordt tussen de twee schatjes! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Het eerste eitje is gelegt.

Ik heb nu ook een nieuw verhaal aangemaakt speciaal voor het kweekseizoen :D

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Gefeliciteerd met je eerste eitje.
En ik hoop dat die rakkers van jou beter hun best gaan doen als afgelopen jaar.
Groetjes Riny :D

trienke

Ik porbeer die rakkers zoveel mogelijk rust te geven.

Ik ga mischien 1x bekijken de eitjes en laat ze hun gang dan ook maar gaan. En hopen dat moeder natuur dit jaar niet zo hard is.

Groetjes Trienke

Tara

Hoi Trienke,

Gefeliciteerd met je eerste eitje.
Je moet wel erg blij zijn nou hé?
Ik hoop dat het bevrucht zal zijn :)

Groetjes, Tara

trienke

marilyn

hoikes trienke

hé hele mooie foto's en je filmpje trouwens ook hoor  ;)
en waaaaaaaaaaaaw een eerste eitje  :D  :D  :D proficiat meid  ;) ik hoop van harte dat je vele eitjes mag hebben en dat ze allemaal gezond en wel ter wereld mogen komen en mogen opgroeien tot mooie grote valkjes  ;)

groetjes marilyn

trienke