Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

Hallo allemaal

Het gaat goed hier.
Gister iets minder.

Ik had binkie en lucky even uit de kooi, mijn oma en mijn neefje waren hie ook. Binkie werd bang, voor hun. Ik weet niet waarom, maar hij ging echt te keer. HIj vloog rond, en oplaatst tegen het raam aan.

Daarna heb ik hem gepakt en gelijk in de kooi gedaan tot hij weer tot rust was gekomen. na 15 minuten er weer uitgehaald. maar binkie bleef bang voor hun. HIj blaasde, en bleef een end uit de buurt bij hun.

Ik weet nog niet waarom hij dit deed.

Verder gaat het hier goed. Ook met lucky die gisteren weer kippetjes voor me ging staan. Ik denk dat het toch echt een popje is, maar twijfel nog steeds aan de parels.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Had Binkie al vaker je oma en neefje gezien,of was dit de eerste keer.
Misschien is hij geschrokken van een bepaalde beweging.
Ze kunnen het ons niet vertellen.
Groetjes Riny :D

trienke

Hij heeft hun wel vaker ontmoet, en bij hun gezeten.

Er was echt niks gebeurd. mijn neefje was ook heel rustig vergeleken met andere keren.

Lucky heeft wel een hele tijd gisteren nog bij haar gezeten.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Ik stond alweer op de 2e pagina :-[.

Binkie is lekker aan het fluiten, zingen. Die zingt echt een hele dag door die lieverd :D Het begint smorgens vroeg om half 8 als ik van bed kom ;) tot een uur of 11.

Met lucky gaat het ook goed. Lucky stond vandaag weer kippetjes voor me. Ik denk toch echt dat hij zij nu een popje is, want anders doe je dat niet zo vaak lijkt me. Als lucky dat gedrag toont, blijf ik even een 5 minuten van haar af, wel vind ik dat een beetje zielig, ze staat zo lief voor me ;).

Met lorre gaat het ook goed. Ik ben van plan om hem wat rust te gunnen, en niet zo bezig zijn met het tam maken naar mij toe. Als lorre bij me wil komen mag hij bij me komen, soms laat ik hem opstappen, maar dit wil hij niet vaak. Hij komt alleen bij me als ik iets lekkers heb, of muziek/ melodietjes op de pc laat afspelen ;).

De rest gaat het ook goed. Ik zal binnenkort ringen bestellen voor de birdies.

Met mij gaat het ook goed, ben gelukkig al een stuk opgeknapt. moet nog wel af en toe rustig aan doen. Deze week ook naar mijn stage geweest, en dat voelde ik wel, eind van de dag doodmoe, en hoofdpijn.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Dat je zo snel moe bent zal ook wel door de stress komen die je hebt gehad.
Hopelijk gaat het nu snel beter met je ,en kun je deze vervelende periode afsluiten.
Groetjes Riny :D

Tara

Hoi Trienke,

dat je vaak moe bent is idd van de stress,
wat ik daaraan deed is heel erg vroeg mijn bed in kruipen en lang blijven slapen ook, deed deugd, alleen kon ik geen twaalf uren wakker blijven :-\

Ik denk aan je :-*

marilyn

hoikes trienke

zoals riny en tara al zeggen die moeheid komt idd van de stress en idd vroeg in je bed kruipen is daar goed voor maar ook proberen om te ontspannen , eens iets doen wat al lang geleden is en waar je echt zin in hebt kan heel ontspannend zijn en verzet je gedachten een tijdje  ;)
in elk geval verzorg jezelf maar eens goed dan gaat straks alles weer veel beter en zal je ook niet zo snel meer moe zijn . wat nog het beste vanal helpt is mooi weer en daar verlangen we allemaal naar denk ik  ::)  :P

groetjes marilyn

trienke

hoi allemaal

Inderdaat lekker mooi warm weer.

Ik ga vroeg mijn bedje in, maar moet er ook weer vroeg uit.
Verder zie ik me vriend morgen en daar heb ik enorm veel zin in :D

Groetjes Trienke

marga

hoi trienke
ja dat is zeker fijn om naar uit te kijken
veel plezier morgen
groetjes marga

Christine

Wat leuk dat je hem morgen terug ziet!! Alles is dus inorde?? Echt super leuk voor je!! Geniet zo veel mogelijk van hem!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

trienke

Wilma1

Als de stress eruit is, komt de rust er wel weer in  :D...jullie hebben veel te veel meegemaakt in korte tijd......gelukkig, moet jij voor je valkjes zorgen en dat geeft afleiding, nu kun je je weer volop op het normale leven gaan "storten"....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier goed, eigelijk nog steeds hetzelfde.

Wel nieuws dat binkie meer naar lucky toe trekt, maar lucky nog niet echt iets van binkie wil weten. Lucky stond gisteren kippetjes weer, binkie liep er op af, en pikte een paar keer naar lucky.

Verder gaat hier alles goed.

Ik heb ook ringen besteld, die komen ongeveer over 3 weken binnen.

Groetjes Trienke

Wilma1

Fijn te lezen, dat het goed gaat......En Lucky had zoiets van "WEGWEZEEEEEEEEEE JIJ!!!!!...al dat gef(vl)eugel aan me"  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3