Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes trienke

een goede beslissing vind ik want tegen je ouders ingaan is nooit goed vind ik en als je zelf eens jongen hebt dan kan je nog altijd zien hé  ;) er zullen altijd wel ergens valkjes te koop aangeboden worden tam of niet tam dus je hebt tijd genoeg  ;) van komt komt er dit jaar ook maar ééntje meer bij en dat is mijn favorietje een geelwang de rest wacht ik wel af  ;)

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

Ik wacht inderdaat af. Ik hoop eigelijk dat die 2 tamme valkjes hier wel komen, daar zit een vrouwtje bij, en die wil ik voor binkie geven. Zodat hij zijn matcho gedrag bij haar kan doen, en niet tegen mij.

Ik heb net weer foto's van hara gekregen, en wat zijn die 2 nog mooi zeg :D

Groetjes Trienke

valkje-jacco

hahaha zit binky lekker te puberen? haha dat doet jacco ook altijd tegen mij !! hij zit nog steeds te puberen  ::)

leuk dat je misschien 2 valkjes erbij krijgt  :)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

trienke

Binkie heeft ook een nieuw melodietje aangeleerd.

Hij doet de telefoon na haha.
deze week toen ik het hoorde, dacht ik, ja hallo dit heb ik hem niet geleerd, waar komt dit vandaan. En vandaag hoorde ik de telefoon over gaan, en binkie fluite mee, en dacht ja, dat heeft hij dus geleerd ;D
Wel grappig

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

hahahaha ik zie het al voor me ...........ring ring ring en jij hallo .......halllllllllloooooooooo .............hallllloooooooo is daar iemand en dan op de achtergrond ......... ring ring ring jaaaaaaaaaaaa binkie aan de telefoon  ::) ben je boos ?  :P oepsie let maar op dat je het niet in het echt meemaakt  8)

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

hahaha lol, dat zou echt iets voor binkie zijn, maar gelukkig zit er verschil in de telefoon melodie en binkie ;D. Binkie doet het wel goed :D

Hallo allemaal

Binkie laatst weer eens gewogen en zijn gewicht gaat omhoog. ;D jaja toen ik hem woog,woog hij 76 gram ;D.
Dit omdat ik er vaker trosgierst inhang. meneer is hier gek op ;D. Ik let natuurlijk wel op dat hij zijn  normale zaadjes ook eet ;).
Ook trekt binkie nu ineens meer naar lucky toe :D met zijn matcho gedrag ;). Ze zitten soms al bijna naast elkaar op een stok, wat voor heen niet kon, want dan jaagt binkie lucky weg.

Lorre gaat het ook goed. Die zit deze morgen niets anders te roepen dan lekker ;).

Onze hond cindy, is volgende week weer klaar voor om gedenkt te worden ;D. mijn oom heeft een duitse herdershond die heel mooi is ;). Vorige keer hebben we dit ook gedaan, maar toen was het mislukt met die 2, er kwamen geen pupies.
We hopen dit keer wel.
Waarom we onze hond laten dekken. Dit is beter voor deze ras, als we het niet doen, hebben ze meer kans op kanker geloof ik.
We wouden het eerst met nora doen, maar die kan helaas geen puppies meer krijgen, omdat die een ontseking in de baarmoeder had :-\, die verwijderd is.

Groetjes Trienke

Riny

16 februari 2006, 10:22:42 #726 Last Edit: 16 februari 2006, 10:34:58 by Riny
Hoy Trienke
Dat heeft de DA mij ook wel eens gezegd dat het voor een teef beter is om een keer puppie's te krijgen.
Dit zou zijn in verband met baarmoederhalskanker.
Ik hoop voor jullie dat je puppie's krijgt en het deze keer wel lukt.
Groetjes Riny :D

trienke

Ja klopt, ik wist het niet meer zeker wat het was, maar wel zoiets ja.

Ik hoop ook dat we puppies krijgen ;D.
Lief ;D

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Helaas komen die 2 tamme maatjes hier niet. Vind het wel jammer. De eigenaar heeft zich teruggetrokken, en wou nog eens proberen om die 2 te kunnen houden.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

wat jammer voor jou maar troost je er komen nog wel advertentie's van valkjes die mensen willen wegdoen  ;) en je hebt nog altijd binkie, lucky en lorre die je een verzetje geven  ;)

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

ja dat klopt ik heb nog altijd 3 tamme birdies. Maar wil zo graag een vriendinnetje voor binkie, zodat hij niet te veel aan mij vast gaat plakken zeg maar.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

ik weet wat je bedoelt  ;) ik wil ook een vriendje (of vriendinnetje) voor chica maar ik moet ook wachten hoor  :-\

groetjes marilyn

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier goed.
Lucky is nu lekker aan het eten en binkie aan het knarsen.
Ze trekken steeds meer naar elkaar toe. Een goed teken ;)

Lorre gaat het ook goed.

met mij wat minder, heb de griep een beetje te pakken. Hoofdpijn, keelpijn, misselijk, en beetje koortsig.
Ik hoop dat het morgen over is, want mijn vriend moet morgen voor de rechter voorkomen, en zou daar bij zijn.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Morgen zal ik duimen voor jullie allebei.
Groetjes Riny :-*

trienke