Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

Hoi marilyn

Leuk is dat het, ze zo genieten zien ;D

En binkie ja je leest het goed 68 gram.
Normaal valkje weegt dan ook tussen de 80 en 100 gram in.
maar Binkie is en blijft een druk valkje. En altijd nog een klein kipje.
Ik weet niet wat ik heb kan gaan geven om zijn gewicht om hoog te laten doen.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Volgens mij zal Binkie nooit een dikkerdje worden .
En als die niet goed gezond was liet hij het wel uit zijn kopje om zo druk in de weer te zijn.
Maak je maar niet teveel zorgen om hem.
Die is kerngezond anders was hij er nu niet meer.
Liefs Riny :D

trienke

Hoi riny

daar heb je gelijk in.

Vanavond schrok ik me echt dood en was even doodsbenauwd zo bang.
Binkie begon ineens zaadjes te overgeven. Waarschijnlijk zat er iets dwars bij hem. (stukje chips? dat ik hem had gegeven?)
Hij had een paar keer overgeven, en zag er even echt zwak uit. De binkie die ik niet kende, stil zittend en oogjes toe.

15 minuten later.
Gelukkig komt er weer wat meer leven in. Hij begint weer wat om te lopen, en begint ook weer te spelen met mijn rits van mijn trui. Daarna heb ik ze weer in de kooi gezet, vers eten en drinken gegeven.

5 minuten later.
meneer begint weer te eten, en echt weer de oude te worden. Hij fluit weer, en heeft zijn grapjes weer ;D.
Ik denk dat het wel goed komt met hem, en dat er iets dwars zat bij hem.

Met lucky gaat het ook goed. Die zat vandaag weer kippetjes, en te piepen/kreunen.

met de rest gaat het ook goed.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

ik heb gistermorgen mijn lieverds eens gewogen ik heb dat toen wel tegen jou gezegd op msn maar ik plaats het hier toch nog eens  :P knabbeltje weegt 95 gram en chica weegt 99 gram een duidelijk verschil met jou binkie en lucky maar zoals riny zegt zal binkie nooit een dikkerd worden en mocht hij zich niet goed voelen met zijn gewicht as hij er nu al niet meer dus tja ik zou me ook niet direct zorgen maken zolang hij levenslustig is  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Trienke en Marilyn
Er bestaan dikke en dunne mensen,grof gebouwde en heel fragiel.
Zo zal het in de vogelwereld/dierenwereld ook zijn.
Als mensen mij zien lopen met onze Bailey vragen ze ook of het nog een pup is,terwijl ze al 3 jaar is geweest.
Groetjes Riny :D

Wilma1

En wat vinden ze van jou Riny ;D ;D....
;)
Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt!!! Mar wat zielig voor Binky, zo spugen uit dat kleine lijfje....gelukkig is ie alweer opgeknapt!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Trienke
Even kom ik je dagboekje ophijsen.
Je stond al op pagina 2 ,en dat kan niet.
Liefs Riny :-*

trienke

Hoi riny

bedankt :-*
Ik zal het hier ook nog een schrijven waarom ik niet veel meer reageer.

Ik en mijn vriend hebben de laatste weken wat problemen gehad. Ik heb hem al een maand niet gezien, en zou hem donderdag bezoeken ( hij woont 200 km verder op) Ik kon hem steeds niet te pakken krijgen op zijn telefoon en wist meteen dat er iets mis was.
Vorige week heeft hij ook een weekend vast gezeten, en nu zit hij vast zinds woensdag in de gevangenis.
Wat hij heeft gedaan, Helpen van vrienden die onderdak nodig hadden, omdat die op de vlucht waren voor de politie. Jullie hebben wel over die brand gelezen in shiphol. Daar zaten dus een aantal vrienden.
Hij moet waarschijnlijk een maand zitten, en dat word wel heeel lang voor me.
Ik mis hem heel erg, ik hoop dat hij snel weer vrij mag komen.

Nu even over de birdies.
met hun gaat het goed.

Lucky: Ik sta nog steeds verbaasd te kijken als hij/zij kippetjes gaat staan voor me en die geluidjes gaat maken. Verder gaat het goed met lucky.

Binkie: Die matcho. Zonet stond die te fluiten voor me en de vleugels heel weid ;D, wat lijkt dat lief zeg.

Lorre, die laat steeds meer toe, In zijn kooi mag ik hem vollop kroelen, en als ik dat doe wil hem leren zeggen kiese ;D Betekent kriebelen.

De buitenvoliere vogels gaat ook goed. Ik leef al aardig uit naar april ;D.

Ik ben zinds kort ook aangemeld bij een vogelvereniging. Nu heb ik een eigen kweeknummer, en kan goede ringen bestellen ;D. Nu hoop ik ook echt dat het broedseizoen me mee zit, zodat ik in de zomervakantie lekker mee op vakantie kan. Als het niet mee zit, zal ik thuis moeten blijven.

Ik zal de koppels toch nog bestaand houden, heb besloten ze niet uit elkaar te halen. Maar zet wel 2 koppels apart als het kan. Ik denk de ouders van binkie en lucky.
Of alleen de ouders van lucky en het koppel witmasker gepareld. deze koppel hebben vorige jaar alleen onbevruchte eitjes gegeven.

Groetjes Trienke

marilyn

hokes trienke

ik hoop dat die situatie met je vriend een beetje goed afloopt want dat brengt idd spanningen met zich mee  :-\

en wat je birdies betreffen ik hoop dat je een heel goed kweekjaar mag hebben  ;)

groetjes marilyn

trienke

Dankje marilyn ;D :-*

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Een bloemetje voor jou.
Hopelijk is deze nare periode snel voorbij ,en komt alles weer op zijn pootjes terecht.
Liefs Riny :-*

Wilma1

Hoi Trienke,

Een nare en stressvolle situatie voor je zeg! Jij zult ook de tijd moeten "uitzitten" voor je je vriend weer zult zien.

Lucky vind jou gewoon heel erg lief :D  ;D....en Binkie hangt echte de STOERE   8) BINK uit!

En ik zal OOK voor jou dat je een goede  broedperiode tegemoed gaat!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hoi wilma

dankje voor je lieve woorden :-*

Jullie allemaal van het forum zijn me altijd een goede steun geweest ;)

Groetjes Trienke

Tara

Jeetje Trienke wat lees ik nu :(
Idd geen leuke situatie voor je...
Het is altijd moeilijk lijkt me om een keuze te nemen zoals je vriend heeft moeten nemen, je vrienden helpen of niet... Erg dat ze 'm daarom oppakken... Die politie, je vriend, daar geloof ik al lang niet meer in...

Ik hoop voor jou dat de tijd snel gaat lieve Trienke :-*

trienke

Hallo allemaal

Het gaat hier goed.

IK denk er over na om een koppel valken er biij te halen.
IK heb gehoord van marilyn dat ze bij haar in de buurt een heel mooie koppels hebben zitten voor weinig geld.

Helaas woont ze echt te ver weg :'(

Groetjes Trienke