Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Christine

Idd Kweil kweil kweil!! Njammie die aardbijtjes zagen er precies wel heerlijk uit!! Ik kan weer eens echt genieten van jou foto's Bedankt Trienke!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Het filmpje is prachtig!! Heerlijk dat gefluit! Ik ben benieuwd wanneer dat Nicky zou beginnen te fluiten!! ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hallo allemaal

Stond alweer op de 2e pagina.

Het gaat goed hier
Binkie en lucky gaat goed

Lorre gaat steeds vaker bij me zitten als ik maar iets lekkers voor hem heb.

En de poes die zwanger was/is, blijkt niet zwanger te zijn, die zit alweer om de katers te miaauwen hier.
Hij krijgt ook niet echt een dikke buik, dus waarschijlijk hadden we het mis.
het is jammer, maar mischien beter zo.

Groetjes trienke

Wilma1

We proberen je "HOOG"te houden ;D en wat de poes betreft, is het (denk ik) beter dat ze niet zwanger is....het was toch onzeker voor je OF je de kittens kwijt zou kunnen....je hoeft je daar geen zorgen meer om te maken!

En als je Lorre lekker verwend, worden jullie zeker vriendjes  :D!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hallo allemaal

het gaat goed hier

Binkie fluit hele dagen wat rond.

Lucky gaat het ook goed, maar stond vanmiddag echt maf te kijken.
Ik aaide lucky over zijn/haar ruggetje heeft, en ging ie kippetjes staan, en van die geluidjes er bij maken als een vrouwtje.
Ik weet het echt niet meer wat lucky nu is.

Verder gaat het hier goed.

Lorre heeft vandaag even bij me op het schouder gezeten.
Hij komt alleen als ik iets lekkers voor hem heb.

Groetjes Trienke

valkje-jacco

Nou Lucky blijft je verbazen zeg hehe, dacht je dat het een mannetje was is het weer een vrouwtje..! kan je niet een veertje laten onderzoeken op DNA? om te bepalen of het nou een mannetje of een vrouwtje is??

Verwende vogel die Lorre haha,
gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

trienke

Hoi mitchell

Een dna zou wel kunnen, maar doe het niet. Vindt het enorm zielig om een veertje er uit gaan trekken.
En andere wachten we gewoon af op de volgende rui.

En betreft met lorre inderdaat een verwende vogel

Groetjes Trienke

Christine

Trienke ik verplaats het ff naar hier zodat ze het weten dat ze er ook moeten gaan kijken! Ik hoop dat je veel meer te weten komt!! DIkke  :-*

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14549.0.html

trienke

Hoi christine

Bedankt
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg, ben echt enorm nieuwschierig zeg.

Groetjes trienke

Gerda

Hoi Trienke,

Ik heb bij 'mijn achtertuin' een foto neergezet van een kat die net zulke ogen heeft als Senna. Deze kat loopt altijd rond in Artis

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.180.html

Groetjes, Gerda

trienke

Hoi gerda

Dat lijkt er inderdaat op he de ogen

wat een kanjer zeg, wow ;D

Groetjes trienke

Wilma1

Lucky blijft totaan de rui in "verassingsverpakking" zitten voor je en zet je telkens op het verkeerde been. ;D als je het net met jezelf eens bent over het geslacht ;D.....maar net zo lief toch??? :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hoi wilma

ja inderdaat het geslacht maakt me niet echt veel uit. Lucky zal hetzelfde valkje blijven waar ik veel van hou ;D

Hier een foto waar hij rond de 3 4 maanden oud was. Dus vollop mooie parels

Groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Na een hele week afwezigheid op het forum kom ik nu even bijlezen bij jou.
Ik ben eigenlijk blij dat de poes niet zwanger bleek te zijn,dat scheelt je weer verdriet als je er afstand van zou moeten doen.
En wat Lucky nu is zal de tijd wel leren ,daar ging ik ook geen geld aan uitgeven.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes trienke

héééééééééééé lieve hemel wat is het lang geleden zeg dat ik nog iets heb geplaatst in jouw dagboekje  :-[
alé je poes blijkt toch niet zwanger te zijn, heeft idd zijn voordeel dat je dan niet moet zoeken naar mensen om de jonkie's op te vangen  ;)

groetjes marilyn