Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Wilma1

school en stage, zal best druk zijn....maar is wel je toekomst...en ik weet wel zeker dat jouw birdy's niets te kort komen....waar leer je voor?
:)Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hoi wilma

Ik leer voor kinderopvang ;)
Zit nu in het 2e jaar, en meot hierna nog 1 jaar

Groetjes trienke

Wilma1

Oooo WAT leuk...ik heb op een peuterspeelzaal gewerkt...begonnen als hulpmoeder en erin gerolt vanwege een zwangerschap van een leidster....vroeger mocht dat nog zonder opleiding, haalde wel mijn EHBO voor noodgevallen .....Leuk hoor met kindjes werken....na een verhuizing ben ik 8 jaar gaan oppassen op 4 kinderen uit 1 gezin bij mijn thuis....genoot er elke dag van!! Had dus ipv 2 .....6 kinderen of meer met vriend(innet)jes er ook vaak bij.....had een grote tafel waar dan geknutseld werd....HEEL ERG LEUK!!!!
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hallo allemaal

het gaat goed hier.
Vanmiddag lekker vrij, en de valkjes zijn nu uit de kooi.
Binkie die lieverd zit nu bij me moeder, en lucky zit soms vervelend te doen bij mij, net had hij mij even vast omdat lucky boos werd :(.

Lorre gaat het ook goed, die mag er later even uit nadat lucky en binkie weer in de kooi zitten.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

geniet maar van je lieverds nu je een beetje vrij hebt  ;)

groetjes marilyn

trienke

trienke

hallo allemaal

Lorre is er nu uit, en heb al weer een beet gekregen van hem :-\
Ik wil hem graag op me hand krijgen maar dat wil hij nog niet. Mag hem nog wel aaien, maar af en toe snauwt hij me echt af.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

pas maar op zo is het bij mij ook begonnen met bijten  :-\ lorre zal wel komen als ze daar zelf zin in heeft en als ze wat minder bang is  ;)

groetjes marilyn

trienke

Maar lorre toont helemaal niet dat hij bang is, want ik mag hem wel kroelen en aaien en hij wil pootjes geven

Ik zla geduld moeten hebben, zolang is hij ook nog niet bij ons 8)

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

een vogels toont niet zo gemakkelijk wat hij voelt dus ook zijn angst weet hij heel goed te verbergen  :-\ je moet al heel goed kijken voor je kunt zien of hij bang is ja of nee en dan nog .

groetjes marilyn

Riny

Hoy Trienke
Daar heb ik eerlijk gezegd ook al aan gedacht dat hij zelf wel zal komen als het zover is.
Ook dacht ik daarbij aan Mayka en Marilyn,maar durfde het niet zo goed te zeggen.
Ik was een beetje bang dat je zou denken dat ik mij overal mee wilde bemoeien.

De foto's van Bailey heb ik gescand maar schijnbaar toch iets verkeerd gedaan want ik kan ze niet uploaden.
Ik zal het straks nog eens proberen.
groetjes Riny :-*

trienke

Ik zal proberen om rustig aan te doen met hem :D, en hopen zoals jullie zeggen, hij komt vanzelf wel bij je als hij dat wil.

Riny

Hoy Trienke
Voor een keer mag ik van Riny in jou dagboekje op bezoek komen.

HIER HEB IK JAN GEHOLPEN IN DE TUIN

EN NU WILLEN ZE DAT IK IN BAD GA.
VINDT JE ME ZO OOK NOG MOOI??

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII EN EEN POOTJE VAN BAILEY

trienke

hoi bailey

wat een schatje ben je zeg ;D
En lief dat je baasje geholpen in de tuin een keertje ;D
Lijkt grappig haha die snoet onder de modder en je pootjes :D
Lief hoor

dag bailey :D

Groetjes Trienke

Wilma1

Een heerlijke relaxte vrije dag voor je, dus lekker genieten van je vogels en Lorre is er nog maar zo kort, zal ook de tijd moeten krijgen te wennen aan al het nieuwe en vertrouwen opbouwen.....idd met geduld komt het vast goed...maar het is zo fijn alle liefde te geven aan hem en hij moet dat ALLEMAAL ff verwerken...ik weet hoe zoiets voelt!!

GAAAAAAF Riny die foto van Bailey, zo te zien heeft hij goed geholpen!! ;D ;D ;D ;D ;D
:DWilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3