Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
Gelukkig dat het met het pootje van Binkie goed gaat.
En geloof maar dat die 2 Lorre wel goed in de gaten zullen houden.
Ik heb gekeken naar die Site's die Gerda je doorstuurde maar in mijn boek staat dezelfde informatie dus hoef ik het ook niet meer te scannen.
Groetjes Riny :-*

Wilma1

Lijkt me leuk om te zien....kom je nog wel aan iets anders toe??? ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

ja ik kom nog wel aan iets anders toe.
;)

Alleen ben een beetje moe. Heb even ervaren hoe het is om moeder te zijn, nou zla je vertellen dat dat zwaar is.

We hadden namelijk een vriendin van me broer en die haar zoontje van 5 maanden was hier. Zou ik even oppassen, het werd een hele dag verzorging.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Daar heb je veel werk mee en dan nog je eigen kindjes met vleugeltjes.
Woont die mevrouw waar je Lorre gehaald hebt ver bij je vandaan?
Groetjes Riny :D

trienke

Riny

Hoy Trienke
Dan hoop ik maar dat die mevrouw een computer heeft,en anders ben jij wel zo lief om haar een briefje te sturen met foto hoe het met haar lieveling gaat.
Groetjes Riny :-*

trienke

Ze zou me elke week even bellen en dat vind ik goed
Ze heeft geen pc, had ik al gevraagt.

En weet je wat lorre zonet deed, hij begon te vliegen, ik schrok me het appezuur.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Dat kan ik me voorstellen.
Toen ik de allereerste keer een volwassen koningsparkiet zag vliegen dacht ik ook  WAUW.
Schrokken Binkie en Lucky niet?
En de poezen zijn die niet bang van Lorre?
groetjes Riny :-*

trienke

1 poes vloog achter lorre aan, maar ik maak me niet zorgen, lorre leeft wel met ze af zei de vorige eigenaar.
aar hij deed de kat niks, en de kat hem ook niks ;).

Hij heeft ook al op me arm gezeten, hij vloog in de bloemen, en kon daar niet utikomen, dus ik een handje helpen, en zo zat hij op me arm. ;)

stapje voor stapje komen we er wel

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Als je niet zo ver weg woonde kwam ik nu nog even kijken.
Groetjes Riny :D

trienke

hahaha riny ;D

Ik zal het rustig aan doen met hem hoor
stap voor stap

Groetjes Trienke ;)

marilyn

hoikes trienke

hahahaha riny wat ben ik blij ik heb lorre zijn avontuur met de bloemen voor de cam gezien  :D  :D  :D  :D ik heb ook gezien hoe lorre op trienke haar arm zat  :D  :D k(heb maar metteen ook eens mayka voor de cam gehaald en raad eens !!!!! mayka heeft weer niet gebeten  :D mijn dag kan bijna niet meer stuk  :P en trienke lorre mag blij zijn dat ze bij jouw terecht is gekomen, je zorgt erg goed voor al je vogels en ik ben er ook van overtuigd dat lorre bij jouw niets tekort komt dus geniet maar van lorre  ;)

groetjes marilyn

trienke

Nieuwe foto's van lorre:

Lekker koppie :p

Lekker aan het appeltje:

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

lorre staat prachtig op de foto's een een stukje appel lusten ze allemaal graag hé  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Wat een mooi gezicht, Lorre ziet er tevreden uit ....alsof ie al heel lang bij je is...en als ik een naar mijn vriendin in Leeuwarden ( ij woont toch in die richting?) ga, zal ik eens zien of ik bij jou kan langs komen kijken....tenminste ALS jij dat goed vind natuurlijk!!!

IK hebt vreemde vogels alleen de grasjes eten wat appel, en Goofy lust HELEMAAL niets van dat alles, geen nootjes etc....kan die nergens mee blij maken als alleen zijn eigen zaad!!! JAMMER! De argaponnisen ook geen fruit!!En de valken eten wel wat gedroogde vruchten uit zo'n blik van VITAL (Piet noemt het PRINGELS...blik lijkt erop ;D) ook vers niet...hebben ze denk ik nooit gehad....probeer de kleintjes wel te laten eten eerdaags..

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3