Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

marga

ja zeg dat wel ik weet er alles van
kan heel pijnlijk zijn
ik heb ook wel eens dan wil lizzy haartjes uit mijn wenkbrouwen trekken
:( :( :(

marilyn

hoikes trienke

sorry dat ik enkele dagen niet veel online ben geweest maar het was hier razend druk en ik voelde me ook niet echt lekker  :-\ binkie lekker zoenerig hihihihi leuk hé zolang ze maar geen velletjes van je lippen plukken !!!! ik heb ook een wc rolletje bij de valkjes gehangen en ze vinden dat ook superleuk  :D . haja en weet je het al , ik heb timmy die hier ondertussen weg is alweer eens voor de cam gezien  :D  :D  :D joepieeeeeeeeeeeeee hihihihihi

groetjes marilyn

trienke

hoi mairlyn

Geeft niets dat je er een tijdje niet was ;D
ben blij dat je weer wat tijd hebt  ;D

Ik heb gelezen in je dagboek dat je timmy voor de cam gezien hebt en dat mayka vervelend was.

Hoe gaat het nu met mayka is ie alweer lief aan het worden?

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

nee mayka heeft nog altijd haar goede humuer niet terug gevonden  :-\ jammer maarja ik kan er niet veel aan doen (buiten misschien mijn wonden aan mijn handen verzorgen )

groetjes marilyn

Wilma1

GEEN ...BLOODY EVENING.... HOOR!!!!!! Nu maar weer eens fijn knuffelen en gewoon de vleugels uitslaan!!  Ik zal opletten, als ik eens een rolletje geef.....en "het" ervaren OF Meloldy een pop  of man is tegen die tijd.....Binky en Lucky zijn een soort voorbeeld voor hier.. ;)...Ik hoop voor je dat het toch wel "iets" gaat worden met ze, want wat doe je anders dan?

??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Ik ga deze zomer 2 vrouwtjes voor hun zoeken en proberen hun daarmee te koppelen ;)

Groetjes Trienke

Wilma1

wel leuk er een rede er valkjes bij te nemen  ;D...jij hebt vast ook meer ruimte voor ze dan ik...hier zit het even aan zijn limiet momenteel. 
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

waar binkie en lucky inzitten die kooi kunnen nog ik denk 4 bij ongelijk hoe de valkjes zich gedragen.
;D

Maar het zit hier ook erg vol hoor met de dieren ;)

Groetjes trienke

~Natas~

Hoi Trienke,

Eerst de beste wensen voor 2006.

Leuk dat je 2 vrouwtjes wil hebben voor je vogels.
Weet je al een beetje wat voor muatie je wilt hebben.
Tis altijd spannend hoe de valkjes zich gedragen naar elkaar toe.
Joepie en Jesse bij gaat wel steeds beter, maar tis nog niet helemaal top.
Maar Jesse is nog jong, dus ik wacht wel af.

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Riny

Hallo Trienke
Hoe staat het leventje er voor in het Hoge Noorden??
Eet die kleine deugniet nog goed zelf.
Groetjes Riny :-*

trienke

Hoi allemaal

Binkie is afgevallen 4 gram :-\
Ik zal dan toch maar elke dag 2 keer het eten ververssen, want dan eet hij wel goed.
aar verder gaat eht wel goed met hem hij barbbelt en probeert alles bij elkaar te fluiten ;D
En als je dan in de buurt komt dan is ie ineens heel stil. :)

Ook ga ik binkie nu een liedje aan leren. De newtonssong, die hier bij geluid en film staan. Dan gaat hij met zijn koppie bewegen en zijn lichaam en valdderen ;)

Met lucky gaat het goed, die danst af en toe even op de muziek ;D

Groetjes Trienke

trienke

Hoi natas

Ik weet nog niet welke mutatie ik er bij wil hebben, Mischien wel uit eigen kweek.
Maar wat leuk voor lucky zou zijn is iets met gepareld en bont.
Ik zit te denken aan een witmaskertje.
Lucky is zelf gepareld split bont, witmasker

Voor binkie: Bij binkie bestaat er ook een kleine kans dat hij split bont is. Voor hem wou ik mischien een falow :P, Nee voor hem weet ik nog wat er bij komt.

Het is afwachten kom ik iets leuks tegen ( het moet zowiezo tam zijn).

Ik heb wel op markplaats een witmasker falow gezien voor de prijs van 75 euro, een pop denken ze.
maar die is niet tam en zit in de buitenvoliere

Groetjes Trienke

Wilma1

Klinkt inieder geval alweer GEZELLIG bij je....houden zo meis!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hey jij ook de beste wensen!

Wat lees ik nou binkie weer afgevallen? Heb je van die kleine voerbakken? Ik heb er een van 10 cm breed dan kunnen ze beter bij de bodem en een keer opschudden en de volgende dag is echt alles op. Ik heb ook minder last van zaadvelletjes op de grond. Ik ben benieuwd of je later nog twee valkjes erbij neemt. en ja een witmasker gepareld is inderdaad mooi, vooral de cinnamon vind ik erg mooi. Ik hoop zelf witmasker zilver te gaan kweken ben benieuwd of er dan ook gepareld tussen zit.

groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hoi lin

Ik heb 2 verschillende voerbakken er in te hangen.
1 kleine groene.

en 1 waar ze niet in het eten en drinken kunnen poepen.

Groetjes Trienke