Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Wilma1

Kan zijn, maar "het " lijkt als 2 gruppels water op mamma Kiki.
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hallo allemaal

Wat is sneeuw toch fijn, Ik leef helemaal op ;D
net me uitgeleeft met de honden :D, sneeuwballen gooien en hun ze maar pakken :D

Alleen nora begon weer wat vervelend te doen en proberen de baas te spelen over me, door me aan te vallen.

Verder gaat alles hier goed

Groetjes Trienke

Wilma1

Leuk he?!! En zeker met honden kun je lekker wandelen in die witte massa.....vinden honden meesal ook leuk....lekker met die neus erdoor!! ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hoi lin

foto's van de spelende honden en ik sneeuwballen maken :P nee lukte niet wou het wel, maar ga wel andere sneeuwfoto's maken hoor ;)

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier nog steeds best

Er ligt hier een pak sneeuw vooor de deur ;D
Gisteravond was het wel een beetje gevaarlijk. Kwam terug van fitnes en het was echt glad, en er lag een pak sneeuw op de weg waar je 100 mag. De hele reis ben ik maar 40 gaan rijden, zo glad was het.

Binkie gaat het goed. Nog hetzelfde eigelijk en lucky ook.

De pitjes die ik van riny heb gekregen hebben ze eigelijk nog echt aangezeten, alleen binkie.

Verder heb ik geen nieuws.

Groetjes Trienke

Rianne

Hoi,

ik was hier al even niet geweest. Fijn dat Binkie zelf eet joh! Heb je weer tijd voor andere dingen.
Hier sneeuwde het zojuist ook, ga zo even buiten foto's maken voor ik te werk ga. :)

Wilma1

GEEN NIEUWS IS GOED NIEUWS Trienke....ben blij voor je dat het goed gaat met Binkie en Lucky....IK heb nieuwe foto's van de nieuwste aanwinst goofy....LIEEEEEFFFF is ie!!!!

En we krijgen hier weer sneeuw hoor het wordt ZO grijs!!!!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hoi wilma

wat een leuke foto's van goofy en wat is ie lief ;D
Inderdaat geen nieuws is goed nieuws ;D, meestal klopt het.

En betreft sneeuw, leuk dat het daar  ook zo gaat sneeuwen. Hier sneeuwt het de hele dag eigelijk al, en ik vind het leuk ;D
Even wandelen geweest met de kat. Ja je leest het goed met de kat Noeska. ZE vind het heel fijn om even te wandelen met me, door de sneeuw.

Ik heb haar er liever nu niet uit in deze tijd, dus gaan we samen en komen we ook samen weer thuis.
Heb ook foto's van der gemaakt die komen later ;)

Groetjes Trienke

Wilma1

WIJ hebben een ROTTWEILER gehad ROCKY en de katTEN (3 OF 4!!) gingen dan OOK mee wandelen....buren keken hun ogen uit, toe we hier pas woonden....later toen Rocky is overleden, kregen we veel vragen WAAR hij was, want men miste de wandelingen met hond en katten....NU MOETEN WE OPLETTEN DAT ZE NIET ACHTER ONS AANGAAN ALS WE OP DE FIETS OF LOPEND WEGGAAN.

Katten zijn NU alle 8 binnen vanwege VUURWERK periode, vandaag verkoop en tot 2 Januari blijven ze binnen....vorig jaar ben ik er 1   :'( 5 dagen kwijt geweest en NA de knallen periode kwam ie weer....zal me nu NIET MEER ;)  gebeuren!!! Ze vinden het NIET leuk, maar z er zijn ergere dingen hoor :-\....dan BINNEN BLIJVEN BIJ DE WARME KACHEL, 2 KATTENBAKKEN BOVEN EN BENEDEN WATER EN BROKKEN EN EEN POEZENSPEEL/SLAAPKAMER :censuur!!!

Ben benieuwd naar jouw foto's!!!!!!  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

es

Hoi hoi,

Hier ook eindelijk sneeuw na lang wachten, wij wonen waarschijnlijk niet op een sneeuwrijke plaats  ;D ;D ;D
maar hier het bewijs

fijn dat het zo goed gaat met je valkjes,  :-*
en lekker kletsen las ik is een leuk gehoor hé Tigo is dat ook al aan het doen
Fluit nu ook "in den haag daar woont een graaf
Het 1ste stukje dan maar het is het begin
Gr.Es

Wilma1

Hoi Trienke,

Voor jou ook fijne jaarwisseling  en voorzichtig met vuurwerk...ik hou er biet zo van....alleen achter glas :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hallo allemaal

het gaat hier redelijk goed

Binkie en lucky is nog hetzelfde.

Maar minder met de kwartels. Er is 1tje doodgegaan.Lag dood in de voliere toen ik net ging kijken.
Het vrouwtje, dus het mannetje is nu alleen. Ik denk dat ik het mannetje mischien we ga doen, en dan mini kwarteltjes neem.

Binkie's vader: Hierbij zag dat hij een stuk poep onder zijn kont had. Dit heb ik verwijderd, en weer terug in de voliere gedaan. Ik hoop dat het schoon blijft.

Verder gaat het hier goed

groetjes Trienke

es

Hoi Trienke,

Ik wens je alvast een gelukkig en gezond 2006, ben namelijk een paar dagen er niet.
Dus doe ik het nu alvast

Gr. esther  :-*

trienke

es jij ook een gelukkig nieuw jaar toegewenst en fijne dagen.

Groetjes Trienke