Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
Als het 10 gram meer was geweest kon je hem eens wat honger laten lijden,maar met dit gewicht zou ik dat ook niet aandurven.
Groetjes Riny :D

trienke

ik ga tot 65 gram, dan zal ik hem weer bij moeten voeren :-\

Binkie kom op zeg. Ik weet dat je het kunt.

Groetjes Trienke

trienke

Zonet heb ik dit eens geprobeerd:

Vers eten met vanalles
Binkie er bij gezet
vinger even door het eten heen
lucky even uit de kooi
voor de kooi blijven zitten

En wat doet Binkie gelukkig zaadjes eten ;)
Zijn kropje zit weer bijna vol met eten.

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier goed.
Binkie heeft vandaag zijn best gedaan emt zaadjes eten, heb hem ook even lekker gekroeld daarna.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

dat is prachtig nieuws hé  :D binkie verdient een dikke knuffel hoor  ;) als hij zo voort doet is het algauw helemaal goed en is het een fijn kerstcadeau voor jou  :D

groetjes marilyn

trienke

ja we hopen dat hij morgen niet weer terug valt.
Maar  ik weet nu wel zeker dat hij kan eten.
en daar ben ik al blij om.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

dat kan dat hij morgen weer terugvalt maar ik zou hem enkel eten geven als zijn gewicht kritiek wordt  ;) je weet nu dat hij het kan

groetjes marilyn

trienke

ik heb hem vandaag wel moeten stimuleren om te eten.
Dus af en toe eens 15 minuten bij de kooi zitten, hem bij de etensbakje neer zetten, en de kooi deurtje open laten staan, maar dit heeft gewerkt, en hoop als snel dat ik dat ook al niet meer hoef te doen.
Af en toe peuzelt hij zelf wel, maar niet veel

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

Het gaat hier goed met de birds
Binkie zet gelukkig door en heeft vanmorgen ook al aardig wat zaadjes gegeten. Ik ben hier echt super blij mee, want er komen nu dagen aan dat ik er niet op de tijdstippen ben als binkie pap moet eten.

Binkie weegt nu +- 73 gram

en lucky heb ik ook eens weer gewogen en die weegt 90 gram. Toch vind ik lucky mager, kan zijn borstbeen voelen en ook zien. Maar zijn gewicht zegt dat hij voldoende weegt.

met mij gaat het vandaag iets minder. Gisteren ineens snot verkouden geworden en alles zit vast. Vorige week had ik al steeds hoofdpijn en dit is het gevolg dat alles boven in me hoofd wat los gaat zitten.
Dit is echt vervelende kan niet eens normaal ademen, dan ben ik al benauwd.

Wel zal ik vandaag eens proberen weer wat foto's te maken en er op te zetten ;D

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Dan verwen je Lucky maar af en toe met een  lekkere zonne-
bloempit dan wordt hij wel wat dikker.
Slecht vindt ik het gewicht niet maar het vrouwtje moet er zich ook goed bij voelen, dat is net zo belangrijk.
En Binkie hoop ik dat die nu doorzet.
Wordt maar snel beter en hou je lekker rustig vandaag.
Groetjes Riny :-*

trienke

hoi riny

Verwennen met een zonnebloempit lukt helaas niet, want die eet hij niet. Liggen genoeg zonnebloempitten door het eten.
Mischien zijn pinda's geen gek idee. Pinda's die je vogels ook buiten kunt geven die bedoel ik. Daar is hij wel gek op ;)

Ik zal vandaag wat rustig aan doen.

groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik heb ook nog gepelde Safloorpitjes die stuur ik je vandaag wat op.
Kijken of Lucky die lust.
Ze werken hetzelfde als zonnebloempitten.
Groetjes Riny :D

trienke

safloorpitjes??? was dat :s

;D

groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

veel handtamme vogels kennen de kracht van hun bekje niet en krijgen de zonnebloempitten niet direct open maar misschien kan je daar ergens aan gepelde zonnebloempitten geraken zo eten mijn kleintjes de zonnebloempitten wel al want die uit hun eten die smijten ze momenteel nog ongeopend uit hun bakje

groetjes marilyn

trienke

ook geopende zonnebloempitten eet hij niet

groetjes trienke