Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

hallo allemaal

Goed nieuws. Ik denk dat binkie zelf eet ;D
zijn kropje is niet leeg, en zijn gewicht is gelijk gebleven ;D
Ben echt blij ;D

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Als dat waar is ,is het een felicitatie waard.
Ik hoop maar dat het nu door zet ,het heeft lang genoeg geduurdt.
Groetjes Riny :-*

Gerda

Hoera!!!!!!!!

Mooi Trienke, dat heb je toch goed voor elkaar gekregen met die eigenwijze vogel van je  :)
Geweldig dat het goed gaat. Houd hem nog maar even goed in de gaten, maar ik denk dat nu hij de smaak te pakken heeft het allemaal wel goed gaat!!!

Groetjes, Gerda

trienke

Ik denk dat het beter is dat we niet thuis zijn ;D vandaag was er niemand thuis en meneer kreeg dus geen aandacht van iemand en wala meneer gaat zelf eten ;D

Nou binkie ik verwacht dat je nu doorzet, want ik weet dat je het kunt.

Groetjes Trienke ;D

marilyn

hoikes trienke

joepieeeeeeeeeeee binkie eet  :P
goed gedaan meisje je weet dat hij het kan en nu even doorzetten  ;)

groetjes marilyn

trienke

Ik ben zo ongelovelijk blij echt super vind ik het
eindelijk, dit had ik echt niet verwacht.

Toen ik hem zag heb ik hem geknuffeld  :D zo blij was ik, daarna meteen weer terug gezet zodat hij verder kan eten ;D

Groetjes Trienke

Christine

Ik heb je net op msn gesproken (nu nog altijd) en vind het super voor jou dat je tot nu toe goed hebt doorgezet voor Binkie!! Binkie heeft moeilijke en makkelijke dagen gehad en met jou hulp is hij zo ver gekomen!! Binkie moet nu nog gewoon doorzetten en als jij gewoon zijn gewicht in het oog houd en optijd ingrijpt komt alles goed!! Dikke kus en knuffel!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

tweety

hoikes trienke

goed dat binkie alleen eet  :P
nu nog even door zetten en binkie zal eleen blijven eten  :P :P

groetjes tweety

es

GOEDZO BINKIE
Zie je wel dat je het wel kan :D en nu doorzetten hé ;D

trienke

hallo allemaal

Ik merk dat als het hier rustig in huis is, dus dat hij weinig hoort en ziet, dat hij dan zelf eet, als wij hier weer zijn in zijn buurt, dan laat hij het weer.

maar ik weet nu dat hij het kan en dat hij niet eet alleen maar aandacht vraagt

Groetjes trienke

es

marilyn

hoikes trienke

mijn dochter heeft gisteren foto's getrokken van onze lieverdjes die alleen eten uit de hand (zaadjes). als we kijken dan eten ze ook niet hoor maar als we niet in de buurt waren dan zag ik wel dat hun eten minderde dus gisteren hebben we eens geprobeerd wat ze zouden doen als we zaadjes in de hand legden en die foto's zijn het resultaat , het ultieme bewijs dat ze wel degelijk eten (trouwens hun gewicht deed me ook al zoiets vermoeden  ;))

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

wat een schatjes ;D
Binkie wil niet uit de hand eten, alleen maar mee spelen.

Ik vind dat binkie erg veranderd is in gedrag, hij is niet meer zachtaardig en gevoelig, maar juist erg hard geworden.
en steeds meer geluid maken.

Ik heb nog niet gekeken naar binkie, ik laat hem lekker even spelen, en zie straks wel of hij wat gegeten heeft.

Lucky gaat het ook goed.

Groetjes trienke

marilyn

hoikes trienke

dat binkie veel verandert is tja hij blijft niet klein en zo gaat hij ook zijn babygedrag achterwege laten, nu is hij eventjes wat brutaal en hardbekkig misschien maar dat wil niet zeggen dat dat zo zal blijven. hij probeert alleen te kijken hoever hij kan gaan zonder dat jij je aandacht voor hem mindert  ;)
wat het eten betreft ik heb bij onze kleintjes gezien dat ze aten doordat er heel veel voedsel weg was en heel veel pelletjes van de zaadjes op de bodem van de kooi lagen
geef alvast een  :-* van mij aan binkie en lucky

groetjes marilyn

Wilma1

wat goed joh!  een hele opluchting, voor je!!!GEFELICITEERD

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3