2 augustus 2025, 17:59:58

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Ik werd al een paar dagen aangesproken door Petra omdat het niet zo goed ging met de valkjes! Er was een ongelukje gebeurt met hun. Ze waren vorige zaterdag naar de markt geweest en toen ze terug kwamen lag alles vol pluimen... Daarmee maar eens als een bezorgde valkjesmama 'mama van flupke' wezen kijken naar daar! Bleek dat Tweety (wildkleur popje) helemaal van slag was door een gepareld popje! Ze had die valkjes gekocht als mannetjes en dat zijn ze dus niet... Maar dat is het grootste probleem niet! Het gepareld popje valt iedereen aan! In en uit de kooi! Daarmee had ik haar aangeraden om die een paar dagen of weekjes uit de kooi te laten, in een andere ruimte! Langzamerhand terug naast de kooi (in een andere kooi) en dan samen uitlaten en nog niet samen in één en dezelfde kooi! Achteraf dat pas terug proberen en zo kunnen de valkjes een ander baasje in de kooi uitzoeken! Ik hoop voor Petra dat het echt gaat lukken!!

Hier twee foto's van Flupke samen met een geparelde lutino popje!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

pearly voelt zich hier al heel goed thuis, ze speelt gezellig mee met de anderen , zit al dooleuk de acrobaat uit te hangen aan het schommeltje en af en toe eens kroelen met tiny dat kan ze niet laten  ;)
eten en drinken doet ze ook goed dus ik denk niet dat we ons echt zorgen moeten maken , het is een echte schat om hier in huis te hebben en ik ben apetrots op haar  ;D

nog eens bedankt voor alles wat je voor pearly hebt gedaan  ;)

knuffel en  :-* marilyn en pearly

Christine

Citaat van: marilyn op  7 augustus 2006, 21:15:17
hoikes christine

pearly voelt zich hier al heel goed thuis, ze speelt gezellig mee met de anderen , zit al dooleuk de acrobaat uit te hangen aan het schommeltje en af en toe eens kroelen met tiny dat kan ze niet laten  ;)
eten en drinken doet ze ook goed dus ik denk niet dat we ons echt zorgen moeten maken , het is een echte schat om hier in huis te hebben en ik ben apetrots op haar  ;D

nog eens bedankt voor alles wat je voor pearly hebt gedaan  ;)

knuffel en  :-* marilyn en pearly

Pearly is weg en ik ben al een ander aan het tammaken! Namelijk het valkje voor Mitchell! Ze zit nu heerlijk bij me en Mitchell kan haar zien op de cam! Wat een luxe die cam ;D
Ik ben blij dat alles inorde is met onze kleine meid!
Nicky en Ricky stellen het super samen met de ouders en schoonouders ::) Allé samen met Flutty en Fien ;D
Ze moeten nu alles delen maar dat lukt! Moeder en dochter samen en schoonzoon en vader kijken! ;D
Toch mis ik haar nog altijd en zolang ik haar op foto kan bekijken is het ook goed voor mij! Ze is daar goed bij jouw! ;)

Kusje en knuffeltje voor Pearly!!

Christine :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

ja dat was heel leuk om men kleine valkje tog wel een beetje live te zien :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

Citaat van: valkje-jacco op  7 augustus 2006, 22:34:43
ja dat was heel leuk om men kleine valkje tog wel een beetje live te zien :D

Dan mag ik zeker Gipsy houden?
Groetjes Riny :D

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

;D suprise suprise  ;D

groetjes marilyn en  :-* van pealy

Christine

Jeeeeej!
Dit maakt men dagje toch nog super!!
Bedankt lieve Marilyn :-*

marilyn

Citaat van: Christine op  9 augustus 2006, 18:21:54
Jeeeeej!
Dit maakt men dagje toch nog super!!
Bedankt lieve Marilyn :-*

graag gedaan hé dat weet je  ;)

Christine

Alles gaat goed hier huize valkjespret! De jongen kunnen al behoorlijk goed klimmen! Gisteren is Lynn op bezoek geweest en heeft Aïsha afgezet! Aïsha blijft hier tot de 20ste augustus op logé! Ik heb haar de jonge valkjes laten tonen (Lynn dan) Ze wou er eentje vast houden en op dat moment vloog er eentje weg ;) Helemaal naar boven en heb me zo groot gemaakt als ik zelf kon! Daarna heb ik haar kunnen pakken en meteen terug in de kooi gezet samen met haar mama en papa en haar zusjes! Iets daarna was Lynn weer aan het zeuren om nog een kleintje vast te houden... tweede poging dan maar! Dat lukt heel goed en ze waren meteen verkocht aan die twee bonte van mij! Ik had voorgesteld om nog een valkje te nemen voor Aïsha omdat ze een hele dag alleen zit! Oke ze gingen het bespreken met de papa van Lynn! Ik ben benieuwd na hun vakantie of er een kleintje bij komt! Ik hou jullie iig op de hoogte!

Hier een paar foto's van Aîsha

Ook zit ze in haar eerste jeugdrui! Ze is heel pittig en kirt de hele dag door met het minste dat je haar aanraakt! Ook zit ze wel de hele dag bij ons en poets haar telkens! Allemaal kleine donzige veertjes op mij!! Alles hangt gewoon vol... Haar gedrag is ook veel anders dan normaal! Ik hoop dat Aïsha terug de oude is tegen dat Lynn van vakantie is! ::) Bij Lynn haar mama was ze ook zo! Ook heeft ze nog niet echt zoveel gegeten, ze heeft een karaktertje dat heel moeilijk aanpast! Toen ze de eerste dagen bij Lynn was heeft het lang geduurt voor ze iets at! Ik hoop dat ze dat hier vlugger aan zal nemen! Ik laat haar dan ook regelt terug in de kooi om te eten! Van haar knabbelstokje heeft ze wel gegeten dus ze heeft wel iets binnen... ;)

Groetjes
Christine!

Riny

Hallo Christine
Hartelijk gefeliciteerd met je 20 verjaardag.
Ik wens je een heel fijne en gezellige dag ,
met allemaal lieve mensen.
Groetjes Riny :-*

[/color][/b]

trienke

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ;D

Pootjes van de 5 ;)

Groetjes trienke

Gerda

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/size][/color][/b]

Rianne

:-[ Helemaal vergeten dat je gisteren jarig was! Alsnog gefeliciteerd!!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad! :D

Christine

Ik heb gisteren niet echt veel gedaan met men verjaardag! De laatste dagen gaat het niet echt zo goed hier en had er niet echt veel behoefte aan om iets te vieren... Oke ben misschien wel 20 jaar geworden maar ja! Misschien dat er nog een verrassing komt ofzo... We zien wel! ;)

Daarom wil ik jullie ook eens verwennen met foto's van al de valkjes dat er nu zijn! Jammer genoeg is juist men batterij ook plat dus foto's van Ricky staan er niet bij en ook niet van het eerste jong van Miko en Tosca! ::)

De jonge valkjes houden al van kroelen! ;)

Hier zie je het tweede jong van Miko en Tosca in de eetbak! Ik weet nog niet of ze al zelfstandig is maar het begin is er zeker al! :D

Sommige foto's lijken enorm op elkaar maar ze zijn niet dubbel ;D