2 augustus 2025, 14:11:24

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

ik ben zeker trots op de kleine pearly  ;D ze is niet alleen een beauty maar ook heel erg tam en ik dank christine en haar mama voor alle aandacht die ze aan pearly hebben gegeven want anders kon ze nooit zo tam geraken  ;)

hoikes christine

bij deze wil ik idd jou en je mama bedanken voor alle aandacht die jullie aan pearly hebben gegeven  :-*, genieten jullie nog maar een poosje van haar tot ik haar kom halen  ;)

:-* en knuffel marilyn
ook  :-* en knuffel aan je mama  ;)

Christine

Pearly is mijn grootste trots! Dat zal de kleine meid ook altijd blijven! Maakt niet uit of ze bij Marilyn is of hier!! Wat ik wel merk is dat ze niet vlug weg zal vliegen... Ik heb haar toen de vrijdag gewoon naar beneden gehaald zonder een kooi ofzo! Ze bleef mooi tegen me aan zitten! Zelfs bij mama bleef ze lekker zitten zonder weg te gaan!! Een super tamme meid is kleine Pearly!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Pearly heeft vandaag voor de eerste keer gevlogen! Marilyn en dochter waren op bezoek geweest! Ze hebben beiden genoten van onze kleine meid ;) Ook hebben ze een gepareld mannetje gekocht! En deze avond komt er nog iemand voor het allerlaatste mannetje! Dit betekent dat het kweeksezoen voor Flutty & Fien helemaal voorbij is ;D

Marilyn veel geluk met kleine Spunk en enorm bedankt voor de naam!! Dit betekent heel veel voor mij!! :D :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Wat leuk dat Pearly juist deze dag uitgekozen heeft om voor het eerst te vliegen.
Marilyn zal wel trots zijn geweest.
Op deze manier is je valkennestje snel leeg.
Maar Christine ,jij hebt ze met liefde groot gebracht, en per slot van rekening doe je het allemaal om andere mensen gelukkig te maken met een valkje.
Gaat het weer goed met je moeder?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes christine

het was heel leuk deze namiddag en we waren blij om pearly nog eens te zien en te kunnen knuffelen  ;D
hier zijn alvast de foto's die goed gelukt zijn  ;)

groetjes marilyn

Christine

Hier ook even mijn foto's!! ;)

Het was een super leuke namiddag! Pearly heeft ook haar eerste vlucht gedaan! Dat was echt mooi! Ze vloog meteen naar de andere valkjes! Daarmee dat we al de deuren en gordijnen moesten dicht laten! Het was daardoor tamelijk warm :o
Ook heeft Marilyn een valkje gekocht! Deze kan je zien in haar dagboekje! Ergens rond 20u zijn er mensen gekomen voor nog eentje te komen halen! Die waren heel blij en laten me via mail en telefoon nog iets weten!! ;D

Met mama gaat het al iets beter...
Ze kan nog niet helemaal stappen maar we hebben gisteren de gezondheidstherapeut laten komen en die zei dat het een zenuwknelling was! Dat moet eruit gekraakt worden! Aangezien hij dat gedaan heeft gisteren en de kiné nog oefeningen gedaan heeft vandaag heeft mama veel pijn gehad! Ik heb een zware angst als mama terug de trappen op gaat als ze genezen is! Ik denk ik dat ik dat aankan :( Maar met hulp komen we er wel weer door! ;)

marilyn

hoikes christine

ook in jouw dagboekje plaats ik eff een fotoke van spunky  ;)

morgen gaan we gans zijn kooi herinrichten en dan zal hij speeltjes genoeg hebben om zich te amuseren  ;) ook ga ik morgen dora in de kooi ernaast plaatsen zodat ze al enkele dagen kunnen wennen voor ik ze smaen in één kooi plaats dus lang zal spunky niet alleen zitten hij zal morgen dora al zien al zal ze nog niet samen bij hem in de kooi zitten  :-\

bedankt voor je mooie foto's die zijn veel mooier geworden dan de mijne want de helft is weer mislukt  :-\ stom fototoestel  :-X de flits doet het de helft van de keren niet  :-\
maar alé er zijn er toch enkele gelukt van mij en met de jouwe erbij ben ik dolgelukkig  ;)

groetjes marilyn

trienke

Hoi christine

Hoe gaat hety nu met jou? al een paar dagen niks van je gehoord, maak me een beetje zorgen over jou :-*

Groetjes Trienke

stich

hoi chrisje

ik vind het tof dat je mama stilletje weer op de been
          komt.en met flupke gaat het ook steeds beter hij
          begint vanalles en nog wat na te fluiten hij fluit
          iedereen na je weet wel hoe hoop ik als je voor
          bij komt op de meisjes .ik ben ook blij dat je
          voor de andere valkjes een goed baasje gevonden
          hebt en marilyn daar zijn ze zeker en vast goed
          als je eens zin moest hebbben om flupke nog
          eens te zien mag je ook eens af komen hoor
          hij zou het mischien is leuk vinden om zijn
          goede zorg moeder eens terug te zien denk ik

dikke kus flupke

groetjes stich

aad

hoi chris

Pfffff  ff bijgelezen , na ja ff  ;)
Was een poosje weg (afwezig) zeg maar  :-\
Lees nu ook van je moeder , hoop dat het nu weer redelijk goed gaat .
Zal proberen de boel her en der weer bij te houden  ;)

Groetjes  :-*  Aad

Christine

Even kort! Want met al dat warme weer hier :o
Gisteren heeft het enorm veel gebliksemt, gedondert en ook geregent! Ik hoorde Pearly boven bedelen, dacht van ja die zal wel bang hebben van al dat slechte weer! Dan heb ik haar maar naar beneden gehaalt! Op dat moment was er paniek bij de andere valkjes! Pearly bij mama gezet en de valkjes tot rust gebracht! Gordijntjes bij hun dicht gedaan en ze waren weer vrolijk aan het fluiten! Dan maar weer Pearly dicht tegen mij genomen want ze had enorm veel schrik! Ze zat op men arm met haar koppie onder men oksel! Zodat ze niets meer zag ;) Het is een enorme kroelkont aan het worden! Als ik haar op men schouder zet en ik kroel met men neus dan geniet ze!! Ook als ik met men handen kroel!!
Ik ga men kleine meid toch enorm missen! Ik heb nog nooit zo een tam valkje zelf kunnen kweken!  :-\

Dan nog even over mama!
Het begint stilletjes te beteren maar heeft wel nog veel pijn!
Ik heb haar geleerd hoe ze zelf naar buiten en naar binnen moest gaan! Anders gingen we met de rolstoel! Nu kan ze alleen stappen met looprekje, een klein trapje af en zo is ze buiten! We hebben er voor gezorgt  dat ze niet zo een grote afstand naar beneden moet maken (van trapje af) dat hebben we gedaan met balken te leggen! Zo moet ze maar twee keer een klein trapje doen in plaats van één groot! Verder heb ik niet zo veel te vertelle n! ;)

Groetjes
Christine :-*

Riny

Hoy Christine
Had je niet wat van dat weer naar ons kunnen sturen.
Hier heeft het geen druppel geregend.
Dat geloof ik graag dat je Pearly gaat missen.
Hoelang blijft ze nog bij jou wonen?
heb je in mijn dagboek gekeken wat ik gekweekt heb??
Een echt cadeautje!!
Fijn dat het met je moeder zo goed gaat.
Ze zal je dankbaar zijn voor alle goede hulp.

Christine

Citaat van: Riny op 23 juli 2006, 14:25:52
Hoy Christine
Had je niet wat van dat weer naar ons kunnen sturen.
Hier heeft het geen druppel geregend.
Dat geloof ik graag dat je Pearly gaat missen.
Hoelang blijft ze nog bij jou wonen?
heb je in mijn dagboek gekeken wat ik gekweekt heb??
Een echt cadeautje!!
Fijn dat het met je moeder zo goed gaat.
Ze zal je dankbaar zijn voor alle goede hulp.

Ik wordt jaloers als ik in je dagboekje kom! Dus ga er nu niet meer te veel in neuzen ;) De foto's van je laatste pagina *kwijl*!!
Pearly blijft nog een week of twee hier wonen! Dan zal ik men kleintje moeten afgeven :-\ Ik ga het zwaar hebben en ik niet alleen! Mama zeker ;) Maar ik weet dat Pearly in goede handen zit! :-*

marilyn

hoikes christine

wat ben ik blij dat je mama nu ook een beetje van het mooie weer kan genieten  ;D
met spunky gaat het heel goed hij zingt hier haast de longen uit zijn lijf  ;D en moet je nog meer weten !!!!!!!!!!!!!!!!!! tiny zingt nu mee  :o  :o  :o  zou tiny een man zijn in de plaats van een pop !!!!!!!!!!!!!!! in elk geval is er hier opeens veel meer leven in huis  ;D

groetjes marilyn

ps doe ook de groetjes aan je mama

Christine

26 juli 2006, 12:35:50 #2159 Last Edit: 26 juli 2006, 13:22:04 by Christine
Ik wil toch even drie kleintjes voorstellen! Miko en Tosca waren al vroeg begonnen met eitjes te leggen en na twee eitjes stopte ze! Juist zoals Nicky en Ricky! Dan hebben we met zen allen besloten om toch maar één ronde te geven! Het was enorm spannend! Ze broeden goed maar zaten door de dag veel op hun nest (de eerste weken) maar 's avonds niet! Toch waren er drie eitjes van de vijf bevrucht :o De dag dat ze geboren waren was: 08-07-06! Het werd een drieling! Ik had wel twee kleintjes uit het eitje moeten halen :-\ Het eerste eitje heb ik alleen het gaatje een beetje moeten open maken! Achteraf heb ik het derde eitje ook open gemaakt! Toen ik een half uurtje daarna ging kijken lagen er ineens twee donsjes :o De twee eerste donsjes verschillen maar een paar secondjes! Het derde donsje wou niet zelf uit het eitje kruipen! Dus heb ik samen met papa dat moeten helpen! Beetje per beetje hebben we het eitje open gemaakt en ook een beetje nat gemaakt! Al het vocht droogde super vlug op! Dan heb ik het na een paar minuten weer in het nestje gelegd en telkens een dikke uur gewacht maar het wou er zelf niet meer uit gaan! Het was echt helemaal uitgeput! Ik schatte de levenskansen heel weinig! Maar wonder boven wonder toen we het laatste stukje van de schaal open deden kroop het er toch nog zelf uit! Meteen bij de andere gelegd en iets daarna begonnen Miko en Tosca de jongen te voeren! Ik was en ben nog altijd zo fier op deze goede ouders! Ondanks hun jonge leeftijd doen ze het perfect! Ik weet dat veel zeiden dat ik dat niet mocht hun laten broeden maar dat is nu eenmaal de natuur! Er kon veel mis gaan met de jongen en daar had ik me de eerste week ook bij neergelegd! Uiteindelijk werden het goede gezonde stekeltjes!
Kijk zelf maar naar dit filmpje! ;)

Ik weet nog altijd niets van hun mutatie! Jong 1 denk ik cinnamon geparelde witmasker, jongen 2 & 3 zijn bonte maar welke bonte weet ik niet! Misschien dat iemand mij kan helpen ???
De laatste foto's zijn gisteren en vandaag gemaakt ;)