2 augustus 2025, 14:09:48

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Roosje

Citaat van: Christine op 17 mei 2006, 18:16:47
Update Quincy ;D ;D ;D
Met Quincy gaat alles heel goed, ze zit nu in een grote kamervoliere!
Ze wordt best wel verwend maar dat mag ook wel!
Op de foto's zit ze in een rad :o
Ik wist niet dat valkjes dat graag gebruiken ::)
Quincy is gewoon een cool beestje!! 8) 8)

Zet je wel het rad vast? Anders kan je vogel zich flink verwonden als hij blijft haken ergens. De spijlen kun je ook beter dichtmaken door een oude theedoek erdoorheen te weven, zo kunnen de pootjes niet door de spijlen zakken en vast komen te zitten.

Christine

Citaat van: Roosje op 18 mei 2006, 16:22:30
Citaat van: Christine op 17 mei 2006, 18:16:47
Update Quincy ;D ;D ;D
Met Quincy gaat alles heel goed, ze zit nu in een grote kamervoliere!
Ze wordt best wel verwend maar dat mag ook wel!
Op de foto's zit ze in een rad :o
Ik wist niet dat valkjes dat graag gebruiken ::)
Quincy is gewoon een cool beestje!! 8) 8)

Zet je wel het rad vast? Anders kan je vogel zich flink verwonden als hij blijft haken ergens. De spijlen kun je ook beter dichtmaken door een oude theedoek erdoorheen te weven, zo kunnen de pootjes niet door de spijlen zakken en vast komen te zitten.

Ik zou het niet weten Roosje, Quincy woont niet bij mij maar bij een vriendin van Wilma! Quincy is eigen kweek! Ik ga er vanuit dat de rad vast gemaakt is...
In Wilma haar dagboekje staan ook foto's van Quincy.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii,

achh liefe foto's klein beetje die oogjes open met een spleetje :D
hihi en leuke foto's van Quincy.
ik lees elke dag je boekje maar weet niet echt wat te zeggen altijd :P

groetjes leoni

Christine

Citaat van: leoni op 18 mei 2006, 17:45:06
hoii,

achh liefe foto's klein beetje die oogjes open met een spleetje :D
hihi en leuke foto's van Quincy.
ik lees elke dag je boekje maar weet niet echt wat te zeggen altijd :P

groetjes leoni

Ik weet dat je altijd men dagboekje graag leest! Er staat veel informatie in die je kan gebruiken voor jou donsjes! Ik heb je ook al de foto's van jong 1 gestuurd... Zo zie je een beetje hoe die gegroeid is :P

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Even offtopic foto's!! ;)

Dit is een stukje van de tuin waar de kippen en kalkoenen lopen! ;) Op de foto waren al de beestjes achter mij ::)

Ook hebben we sinds kort deze twee kippen! Ik zou ze een naam willen geven maar vind geen mooi'tje voor hun! Het zijn twee brahmakippen!

marilyn

hoikes christine

je foto's zijn prachtig en deze van de bloemen vind ik ook erg mooi. ook gefeliciteerd met je nieuwe kippen ze zien er erg mooi uit  :D

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 18 mei 2006, 19:53:57
hoikes christine

je foto's zijn prachtig en deze van de bloemen vind ik ook erg mooi. ook gefeliciteerd met je nieuwe kippen ze zien er erg mooi uit  :D

groetjes marilyn

Namen zijn welkom hoor ;)

vampkiller

idd prachtige bloemen  ;D
zie mij zo al zitten in een leue stoel onder een paraplu met coctail in de hand omgeven van die schoonheden :o ;D 8).

en quinci is ook een prach exemplaar geworden ;D

greets ,  :-*
chris

Christine

Citaat van: vampkiller op 18 mei 2006, 22:29:18
idd prachtige bloemen  ;D
zie mij zo al zitten in een leue stoel onder een paraplu met coctail in de hand omgeven van die schoonheden :o ;D 8).

en quinci is ook een prach exemplaar geworden ;D

greets ,  :-*
chris

Ik zou dat toch geen paraplu nemen hoor! Zou me gewoon onder die struik zetten (mooi met de bloemetjes boven mij die paarse dan ;) Natuurlijk met gezelschap of alleen ;D

Met de kleintjes gaat alles goed! Flutty heeft de manieren om elke dag beetje te zingen voor de kids, ook 's morgens wanneer men mama de rollen omhoog doen begint Flutty me wakker te zingen! Heerlijk om zo wakker te worden, met de rest van de valkjes gaat alles heel goed! Met de kwarteltjes gaat het super! Voor foto's en update ga ik geen tijd meer hebben dus zal pas zondag zijn! ::) ;)

Christine

Ik vermoed dat ik twee wildkleurtjes heb met ring 01 en 03! de andere twee weet ik nog niet, de ene heeft ring 02 en de andere... Die zen pootje is nog te klein! Net ook jong 03 geringd, als Jong 01 oud genoeg is dan zal ik een dnatestje moeten uitvoeren Ook hebben we een naam voor hem/haar: als het een popje is Floortje, als het een mannetje is Flupke, de eigenaren zullen Stich (Petra en haar man) zijn! Ik ga nog even afwachten, eerst zien of alles inorde komt! Verder met de twee onbekende mutatie's ben ik het niet zeker, de ene heeft donkere nageltjes en lichte pootjes, de andere heeft alles nog licht... We zullen dus moeten afwachten!

marilyn

hoikes christine

je jonkie's groeien als kool hé  :D en welke mutatie's het ook zijn het blijven kleine lieverdjes  ;) woooooooooooooow alé de grootste lieverd heeft al een baasje  :D proficiat stitch (petra en man) ik hoop dat jullie heel erg lang mogen genieten van jullie valkje  ;)(al moet je wel nog even wachten om het mee te nemen naar huis  :-\) maar de tijd gaat snel en de kleintjes worden snel groot dus zo erg lang zal het ook niet meer duren  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Christine,

Wat fijn dat alles goed gaat bij je je hebt veel geluk nu met je kleintjes...SUPERRRRRRRRRRR......je verdiend het!! En de kwartels zijn inmiddels ook gewend, dat is fijn!

En een STUKJE tuin....op de foto......ma ja meisje toch, jullie hebben gans een soort ALP als tuin  ;D ;D ;D ;D dat zul je nooit op 1 foto kunnen schieten!

Je zou zelfs BEREN kunnen houden, dat past er ook wel bij!!
;D :D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Foto's!! Ik heb 2 wildkleuren in het nest en jong 2 is gepareld ;D en ik denk jong 4 ook maar is nog niet zo zeker!
De foto's zijn genomen met een KLEINE krop! Dit omdat ze nog geen eten gekregen hadden van de ouders omdat ik nestbokje moest kuisen! ;)

Jong 01 wildkleur

Jong 02 gepareld

Jong 03 wildkleur

Jong 04 vermoedelijk gepareld... ???

Groepsfoto's

Klein naar groot ;D

marilyn

ooooooooooooooo wat schattig zijn de kleintjes  :D  :D  :D
ze doen het kennelijk heel goed hé  ;) en de ouders doen ook hun best .
prachtige foto's van je lieve kroostje  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Ohhh wat zijn ze mooi....en vooral goed gegroeit.....die groepsfoto lijkt meer 1lijf met 4 kopjes ;D ;D ;D erg schattig!!!

Je kunt trots op ze zijn EN op jezelf!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3