2 augustus 2025, 18:12:25

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

vampkiller

ik weet ik heb ze al in't echt meermaals gezien maar blijf suske, wimpie en de kalkoen pracht beesten vinden   :P

en de biekes een paar ok, maar zoveel no thx.
ni voor mij weg gelecht
schijn't dat die op stuifmeel af gaan  :P ::) ;D

geweldigr pic's

greets  :-*
chris

Wilma1

wat een mooie fotoserie, van alle dieren...ik wist niet dat jullie ook bijen hebben ??? lekker voor de honing  :P....lief gezicht dat de donsje worden gevoerd en vast vol in het nest  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 10 mei 2006, 21:19:04
wat een mooie fotoserie, van alle dieren...ik wist niet dat jullie ook bijen hebben ??? lekker voor de honing  :P....lief gezicht dat de donsje worden gevoerd en vast vol in het nest  ;D

Volgende keer als je nog eens naar hier komt ga ik die wel eens laten tonen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Hier een paar foto's van Joke...Quincy met Joke haar oppas kindje Elayza....het meisje is er stapelgek mee en vind haar zo lief...toen Joke Koko had speelde ze er ook heel graag mee......en Koko vond het heel leuk.... zij en haar broertje waren toen erg verdrietig dat Koko dood was gegaan. Nu Quincy er is vinden ze het geweldig!!!

ze zijn er allebei heel voorzichtig mee!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Update donsjes!! ;)
Met de donsjes gaat alles super goed! Ik heb gisterenavond de kans gekregen en mocht zelfs van Fien om mijn dagelijkse nestcontrole te doen! Fien gaat dan uit nestblokje en gaat op het dichtsbijzijnde stok zitten en kijkt wat ik doe! Ze is dan zo rustig dat ik echt al de valkjes eruit kan halen en hun kropje eens goed kan inspecteren! Dit vooral bij het jongste jonkie! Die maakt het natuurlijk super goed! Is heel actief en slaapt wanneer het nodig is! Vraagt ook goed achter eten! Dat was bij het vorig nestje niet het geval! De twee oudste doen het ook goed! Maar ik heb zelfs het vermoeden dat de jongste een wildkleurtje gaat zijn en één van de tweeling ook! Dit omdat die al grijze pootjes beginnen te krijgen! Niet echt zo heel grijs heeft één van de tweeling maar bij de jongste zie ik dit wel goed! We moeten afwachten tot de pennen erdoor komen maar denk wel dat mijn vermoeden juist zit! Wel leuk als de jongen het nu wel goed stellen en ik mij minder zorgen hoef te maken!!

Oeps beetje lange update maar zo zijn jullie ook weer op de hoogte! :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

11 mei 2006, 16:17:26 #1790 Last Edit: 11 mei 2006, 16:19:53 by Rianne
Nog vragen?

Geen vragen! :D

Christine

Christine

Hoopje dons! ;D

Donsje 1

Donsje 2

Donsje 3

Donsje 4 (kijk wat een mega kropje!! ;D )

peterke25

:) helaba de vier donsjes zien er heel goed uit ik ben ook blij da alles er goe mee gaat en suske en wimpie en de kalkoenen zien er ook goed uit ze genieten van het mooie weer groetjes

Lucky Charlie

heey Christine,

wat zijn ze ontzettend lief!!! Veel succes ermee,

groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Wilma1

Lief hoor...vier piepers  ;) ze houden papa en mama wel bezig  ;D...maar ze zien er goed uit en de jonste wordt ook goed gevoed aan het kropje te zien  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 11 mei 2006, 22:44:05
Lief hoor...vier piepers  ;) ze houden papa en mama wel bezig  ;D...maar ze zien er goed uit en de jonste wordt ook goed gevoed aan het kropje te zien  :D

Idd ja ze houden mams en paps bezig! Flutty en Fien doen er alles voor!! Zelfs Fien laat mij 's avonds in het blokj kijken voor controle! Handig als ze je zo goed vertrouwen!! Beesjes begrijpen baasjes!! ;D

Wilma1

Citaat van: Christine op 10 mei 2006, 21:22:53

Er is bij jullie echt heel veel te zien...overal waar ik keek liep wel een dier....jullie zijn echte dierenliefhebbers en ze zien er stuk voor stuk HAPPY uit  :D...volgende X wil ik de bijen zeker wel zien.....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 11 mei 2006, 22:57:27
Citaat van: Christine op 10 mei 2006, 21:22:53

Er is bij jullie echt heel veel te zien...overal waar ik keek liep wel een dier....jullie zijn echte dierenliefhebbers en ze zien er stuk voor stuk HAPPY uit  :D...volgende X wil ik de bijen zeker wel zien.....
;) Wilma

Dat is dan afgesproken! Tuurlijk zijn wij dierenliefhebbers! Ik heb al veel verhalen gehoord van hanen die mensen aanvallen etc maar welke lieverd komt zo dichtbij als Suske? En kan je oppakken en een dikke knuffel geven, ik heb nog nooit zo een tamme haan gehad! Van elk beestje krijg je enorm veel liefde, liefde die men krijgt wordt sowieso terug gegeven!! Wie lief is voor de dieren krijgt ook al de liefde terug! ;)

Wilma1

Helemaal waar....Dirk had ook zo'n grote haan....woont nu bij de buren die hebben een hen en de haan was verliefd  ;D....Veel plezier met je kleine valkjes en ik ben er Dinsdag weer
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3