2 augustus 2025, 18:00:19

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Riny op 24 april 2006, 13:25:52
Citaat van: Christine op 24 april 2006, 13:16:21
Citaat van: Riny op 24 april 2006, 13:09:21
Hoy Christine en Wilma
Misschien heeft Maxime ook wel iets gegeten van een ander merk als bij Christine.
Over een paar daagjes is die helemaal gewend,en maakt die zoveel geluid dat wilma oordopjes nodig heeft.
Groetjes Riny ;D

Aïsha, Maxime en Quincy waren hier best druktemakertjes tot Maxime en Quincy weg waren, de stilte was enorm, nu dat Aïsha er ook niet meer is is het veel te stil in de living, in de vogelkamer is het lekker druk en hier op men kamer is het ook rustig! Flutty zit een dutje te doen en Fien op het nestje ;D
Het kan idd door andere voer zijn, Aïsha heb ik dezelfde voeding als mij laten kopen! Dus daar zit het normaal wel goed!

Hoy Christine
Ik wil me nergens mee bemoeien ,maar weet je wat ik altijd doe?
Als de afspraak gemaakt wordt wanneer de mensen het valkje op komen halen,spreek ik atijd af dat ze wat voer meenemen van mij.
Je kunt dat afwegen ,en ze dat gewoon laten betalen.
Ik raadt ze dan aan om de eerste week het voer wat ze hier mee namen te voeren.
De tweede week kunnen ze het dan gaan vermengen met hun eigen voer.
Dan is de overgang niet zo groot.
En voor het valkje is het ook fijner ,alles is al vreemd .
Groetjes Riny :D

Daar had ik zelf nog niet aangedacht! Is ook de eerste keer dat ik valkjes weg doe en zover heb ik nog niet nagedacht! Bedankt voor de tip lieve Riny!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

24 april 2006, 13:56:37 #1561 Last Edit: 24 april 2006, 14:02:55 by vampkiller
wow, wat heb ik gemist, 5 ::)

je ziet dat de jongste het goeg stellen, waren mooie foto's.

vroeger als ik,overschakelde van honden voer deden wij gedurende 1 week mengeling van het oude voer met het nieuwe.
dan heeft de maag van het beest tijd om zich aan het nieuwe voer te wennen en minder kans op platte bruine snoepjes :o :P ;D
dus is inderdaad een goede tip.
wegens vader deed het ook met duiven voer. :P

thx voor de zorgen.ook jij wilma

greets :-*
chris

Christine

Ja maar nu ik het weet ga ik zeker voer meegeven! Alhoewel Miko, Tosca, Luna en Nicky hadden er geen enkel probleem mee! Die deden het wel goed en hadden geen last van hun poepjes! Dus volgende keer als het nestje weg mag ga ik zeker voer meegeven!! ;)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
De meeste mensen vinden het ook erg fijn als je zoiets aanbiedt,om voor hun klaar te maken.
Ik geef altijd zaad ,eikrachtvoer en wat trosgierst mee.
De mensen geven zelf wel aan hoeveel ze er van willen hebben.
Jij op jou beurt koopt gewoon een grotere verpakking voer en telt uit wat het voor de nieuwe eigenaren kost.

Christine

Citaat van: Riny op 24 april 2006, 15:23:05
Hoy Christine
De meeste mensen vinden het ook erg fijn als je zoiets aanbiedt,om voor hun klaar te maken.
Ik geef altijd zaad ,eikrachtvoer en wat trosgierst mee.
De mensen geven zelf wel aan hoeveel ze er van willen hebben.
Jij op jou beurt koopt gewoon een grotere verpakking voer en telt uit wat het voor de nieuwe eigenaren kost.

Daar heb je wel gelijk in! Volgende keer ga ik het ook meegeven! Is beter voor het valkje ook ;) Maar ja ik kon dat ook niet weten en geen van beide niet Wilma en niet Joke heeft daar achter gevraagd!  ::)

Riny

Hoy Christine
Zo'n dingen leer je ook alleen door ervaringen die je zelf op doet, of van anderen die je een tip geven.
Daarom is dit forum ook zo fijn.

Christine

Citaat van: Riny op 24 april 2006, 16:05:24
Hoy Christine
Zo'n dingen leer je ook alleen door ervaringen die je zelf op doet, of van anderen die je een tip geven.
Daarom is dit forum ook zo fijn.

Als jij het niet gezegd had dan wist ik het ook niet!  ;)

valkje-jacco

:o ff bijlezen hoor, 5 eitjes alweer!
zijn ze allemaal bevrucht?
verderrest mooie foto's!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Citaat van: valkje-jacco op 24 april 2006, 20:28:51
:o ff bijlezen hoor, 5 eitjes alweer!
zijn ze allemaal bevrucht?
verderrest mooie foto's!

Hey Mitchell!
Leuk dat jij nog eens komt buurten en idd weeral een mooie 5tal foto's! Ik hoop dat het bij 5 gaat blijven!
Er zijn er tot nu toe 4 bevrucht en ze groeien ook heel mooi! Het laatste is nog afwachten! De reden zien jullie morgen! Morgen ga ik er een paar foto's van plaatsen, misschien dat ik er morgen nog een paar kan bijmaken van de andere valkjes want dit is ook weeral een tijdje geleden! Tja druk met de nestjes en vooral met school! ;)

Wilma1

Wat Riny zegt is idd een goed idee....stom dat ik daar ook niet aan heb gedacht, maar zeker tesamen met de reis deze x was het misschien beter geweest, maar geen nood, het lijkt over te zijn.....Maxime eet, drinkt en speelt goed, OOK het contact met melody in de gehalveerde kooi  ;D is goed, Kiki en Koko aan de andere kant gaat ook prima!!

Gisteravond hebben ze met zijn 3en weer heerlijk rondgevlogen en zijn eerst Maxime en Melody in hun "kamer"  ;D terug gegaan, toen ff een theedoek voor hun kantje en Koko ging zijn eigen verblijf in...nou getraint  :P of niet  ;D....de ruimte is voldoende deze is net zo breed als de kooi waar ij ze even had ingedaan en die was dan minder hoog deze heeft er een hogte bij dus kunnen ze lekker klimmen....de vleugels uitslaan lukt ook in de kooi

Hoi Chris,
Ik hoorde dat je mamma weer is bijgekomen, hopelijk knapt ze snel wat meer op!!! Was wel erg schrikken voor je!!!
:D Wilma!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: _Bonnie_ op 25 april 2006, 13:40:07
Kijk eens aan, vijf eitjes alweer. Dat is al een behoorlijk nest! :) gefeli.

Idd ja, vijf eitjes is een behoorlijk nest! Ik hoop dat alles inorde komt maar heb mijn twijfels over het laatste ei!

Gisteren heeft trienke gevraagd om er een foto van te maken! Nou hier komt ie dan! En ook heb ik de rest van de valkjes nog eens op foto gezet zelfs van Flutty en Fien op het nest!

Mijn 6 andere schatjes!

Riny

Hoy Christine
Ook ik heb een keer zo'n ei gevonden bij de valkjes.
Naderhand bleek het een ei te zijn met 2 dooiers.

Rianne

Wat een raar puntig ei. :-\ Is die ook bevrucht? Ik hoop dat die gewoon uitkomt. :)

Christine

25 april 2006, 16:54:58 #1573 Last Edit: 25 april 2006, 16:58:49 by Christine
Riny: Ik had die gecontroleerd en zag maar één dooier!

Rianne: Ik ga morgen eens kijken of ie bevrucht is maar ik heb er niet zoveel hoop op! Trouwens 4 is al een enorme aantal en zeker omdat er weeral twee heel kort op één gaan uitkomen! ::)

marilyn

hoikes christine

je foto's zijn heel erg mooi geworden en héééééééééééé ook lunatje staat er weer bij  :D  :D  :D die foto pik ik weer hoor  :P maar dat dacht je wel hé  ::) maar ook je andere lieverds staan er weer heel mooi op hoor  ;)

groetjes marilyn

ps raar ei  ::)heb ook mijn twijfels of die zal bevrucht zijn