2 augustus 2025, 20:04:39

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Wilma1

Wordt echt "huiswerk" voor de ouders vvan Lynn  ;D , maar als ze eenmaal gewend raken aan het rintme een vogel te verzorgen en ook de leuke dingen eraan zien, zal het waarschijnlijk als vanzelfsprekend gaan.

Hopelijk woon je wat in de buurt, mocht het nodig zijn, je er even langs kan gaan.....voor jou leuk om zo contact te houden met Aisha  ( hoe spreek je dit uit ??? als A..IESJA ???? DAT VIND IK N.L EEN HELE MOOIE NAAM en stond ook op mijn namen lijstje  ;) )

Leuk dat ze meteen gaan vliegen en hier kan ie samen met Melody het luchtruim verkennen....die heeft Koko ook wegwijs gemaakt...terwijl Koko er eerder was, maar er NOOIT uit wilde TOT Melody hem mee nam op een of andere manier en nu vindt ie het geweldig!!

Voor Quincy zit er ook vast wel een speelmaatje aan te komen er zijn al 3 eitjes....dus Quincy blijft niet lang alleen! Het apart zetten wennen ze best snel aan...dat zie ik aan Chiko....binnen een paar dagen was die helemaal gewend en genoot van alle aandacht!!

Leuk dat je weer eitjes hebt en kun je je daar weer me bezig houden...zo blijf je in de jongen die elkaar lijken af te wisselen ;D

HUH  :o :o...ikk zie dat er al een deel weg is gefloept ;D ;D ...Nou er was nog meer dus komt hier bij mee...

O fijn dat Aïsha ( dan zet IK de puntjes op de ï ...haha) dichtbij blijft ...dan kun je er toch af en toe ff kijken OF het goed gaat!!

En ik ga de IM lezen! En ik spreek je zeker nog....ga zo uit eten...mmmmmmmmmmmm....

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

:o :o :oIk denk wat hoor ik toch ???  ;D maar dat was JIJ springend en wel  ;) als je dichtbij woonde zou ik zeggen KOM MAAR...LEUK!!! Samen met onze kinderen :D..

Ik heb je IM terug gestuurd en ga dus OOK  ::) huiswerk doen  ;) ;) ;) :D
XXXW

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 17 april 2006, 17:26:37
:o :o :oIk denk wat hoor ik toch ???  ;D maar dat was JIJ springend en wel  ;) als je dichtbij woonde zou ik zeggen KOM MAAR...LEUK!!! Samen met onze kinderen :D..

Ik heb je IM terug gestuurd en ga dus OOK  ::) huiswerk doen  ;) ;) ;) :D
XXXW

Hihi
Ik heb er net eentje terug gestuurd! Maar je bent nu al enorm bedankt!!! ;D :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ja veel huiswerk heb je wel hé christine en zeker als één van je kleintjes naar iemand gaat die nog nooit een vogeltje in huis heeft gehad  ::) maar het loont wel de moeite als je de blije gezichten ziet  ;)
proficiat met je eitje en hopelijk mogen en nog eitjes bijkomen en dat ze allemaal gezond mogen geboren worden  ;)

groetjes marilyn

Christine

Ik denk dat legbatterij Fien nu om de dag een eitje gaat leggen, allensinds gisteren en zondag toch :o Madam heeft dus al 2 eitjes ;) Ik zag wel aan Fien dat er iets mis was omdat ze echt vast zat op het nestje maar dat er een ei aankwam had ik niet in gedachte! Aangezien dat ze vandaag weeral enorm vast zit denk ik dat er weer eentje gaat komen! Ik vraag me af hoeveel ze er dit maal gaat leggen! Zoals altijd hou ik jullie op de hoogte! Ik ga zeker deze week nog foto's van men drie schatjes maken voor ze definitief vertrekken!! ;)

marilyn

hoikes christine

bedankt om mij gisteravond een smsje te sturen in verband met de eitjes maar ik vrees dat ik wel al in bed lag hoor  ::)  :P en daar mijn gsm knalluid staat omdat ik het anders niet hoor is mijn man van verschot bijna uit zijn bed geduikeld hahahahahaha
maar in elk geval proficiat meid met het 2de eitje van fien en flutty  ;) en ook ik ben benieuwd hoeveel eitjes fien en flutty deze keer zullen leggen  ::)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 18 april 2006, 18:01:17
hoikes christine

bedankt om mij gisteravond een smsje te sturen in verband met de eitjes maar ik vrees dat ik wel al in bed lag hoor  ::)  :P en daar mijn gsm knalluid staat omdat ik het anders niet hoor is mijn man van verschot bijna uit zijn bed geduikeld hahahahahaha
maar in elk geval proficiat meid met het 2de eitje van fien en flutty  ;) en ook ik ben benieuwd hoeveel eitjes fien en flutty deze keer zullen leggen  ::)

groetjes marilyn

Oepsie mijn exuses aan jullie beiden!! :-\

marilyn

Citaat van: Christine op 18 april 2006, 18:07:28
hoikes christine

groetjes marilyn

hoikes christine

excuses zijn niet nodig meisje  ;) jij kon dat niet weten en voor mij is het een lesje om mijn gsm stiller te zetten s'nachts  ;) en btw mijn man kon er niet mee lachen maar ik daarentegen geraakte niet in slaap elke keer ik weer aan zijn reactie dacht kreeg ik de slappe lach hahahahahaha niet te doen  :P  :P  :P ;D

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 18 april 2006, 18:28:15
Citaat van: Christine op 18 april 2006, 18:07:28
hoikes christine

groetjes marilyn

hoikes christine

excuses zijn niet nodig meisje  ;) jij kon dat niet weten en voor mij is het een lesje om mijn gsm stiller te zetten s'nachts  ;) en btw mijn man kon er niet mee lachen maar ik daarentegen geraakte niet in slaap elke keer ik weer aan zijn reactie dacht kreeg ik de slappe lach hahahahahaha niet te doen  :P  :P  :P ;D

groetjes marilyn

Het maakt niet veel uit! Voel me langs één kant wel schuldig! Ik was blij dat er een tweede eitje lag! Maar had je beter niet wakker gemaakt :-\

vampkiller

man, man, man.

Twee eitjes en mischien een derde onderweg, wat voor vitamientjes heb jij je valkjes gegeven. ;D ;D ;D
stuur eens een beetje langs. :P

de kloken zijn je dus toch ni vergeten. ::)

zo zie je maar dat je binnen kort weer je bezigheid ga hebben met jonkies als je geluk hebt. ;D

hou mij op de hoogtee hé.

greets,  :-*
chris

Christine

Citaat van: vampkiller op 19 april 2006, 01:01:42
man, man, man.

Twee eitjes en mischien een derde onderweg, wat voor vitamientjes heb jij je valkjes gegeven. ;D ;D ;D
stuur eens een beetje langs. :P

de kloken zijn je dus toch ni vergeten. ::)

zo zie je maar dat je binnen kort weer je bezigheid ga hebben met jonkies als je geluk hebt. ;D

hou mij op de hoogtee hé.

greets,  :-*
chris

Nee idd de klokken zijn mij niet vergeten!
Maar ik heb idd mijn bezigheid met de kleintjes! Wat ik de ouders geef weet ik niet! Ik geef ze alles wat ze nodig hebben ;D Maar ja ik hoop dat al de eitjes deze keer uit gaan komen en alles inorde is! ;)  :-* :-*

Gisteren belde Lynn haar mama mij op: Lynn had vandaag een uitnodeging gekregen voor een verjaardag! Daar wou ze echt naar toe maar dit valt wel op zaterdag => deze week!! Dus ze was al aan het wenen op de achtergrond omdat ze heel graag mee wou om kooi te gaan kopen enzo maar dan heb ik haar zelf even gesproken! Wat moest ik anders doen ???
Het viel niet best mee!  ::) Ik had haar gezegd dat ze naar het verjaardagsfeestje mocht gaan en dat de mama en ik dan kooi gingen gaan halen! Maar daar kwam het van Lynn => Maar ik wil mee kooi gaan halen!
Dit was al met zo een jammerstemmetje maar heb uiteindelijk met haar besproken dat we de kooi gaan halen (de mama en ik dan) Dat we dan zo haar gaan ophalen waar ze naar dat verjaardagsfeestje moeten, zo naar mijn thuis Aisha ophalen, zo terug naar haar thuis alles inorde maken en uitleg geven etc! ::) Een hele namiddag dus! Als Lynn haar vriendinnetje niet ging ging ze ook niet! Dus wie weet valt het nog allemaal mee voor haar!

vampkiller

ocharme lynn, 

dat zijn de situaties dat een mensen hart doen breken.
zo te horen heb je het weer goed aangepakt  ;D ;D
vergeet niet een kinderhart is vlug gevuld.

zo zaterdag drukke dag hé, nouw zorg jij maar dat ze weet wat te doen en dat het huisje voor het valkje tip top is  :P
en heb jij vrijdag ook geen dag met de dames, druk programa dus. ;D ;D ;D.

verwacht nog eens wat foto's hé.

dikke  :-* :-* :-*
chris

Christine

Citaat van: vampkiller op 19 april 2006, 09:08:08
ocharme lynn, 

dat zijn de situaties dat een mensen hart doen breken.
zo te horen heb je het weer goed aangepakt  ;D ;D
vergeet niet een kinderhart is vlug gevuld.

zo zaterdag drukke dag hé, nouw zorg jij maar dat ze weet wat te doen en dat het huisje voor het valkje tip top is  :P
en heb jij vrijdag ook geen dag met de dames, druk programa dus. ;D ;D ;D.

verwacht nog eens wat foto's hé.

dikke  :-* :-* :-*
chris

Voor vrijdag gaan we nog alles afspreken! Hopelijk kom ik Marilyn of Wilma tegen op msn ALS MEN EIGEN MSN WERKT!!! Die wil op dit moment niet opstarten :-\ Blijven proberen!!
Vrijdag weg, zaterdag weg! Ik denk zelfs dat ik er enorm veel zin in heb!! Ik ga vandaag nog foto's maken! Alles proberen op cd te zetten want anders geraak ik nooit klaar!! :o
Groetjes
Christine :-* :-* :-*

vampkiller

chrisje,

hou de dames nuchter he. je weet leuven heeft de langste toog hé.
dames oude markt  ;D ;D ;D.

en laat je mode valkjes maar aantreden, modeleren en pozeren.
ben benieuwd. ::)

en hoop dat je aan de moderne technologie uitkunt (msn)  ;D ;D ;D

greets  :-* :-* :-*
chris