3 augustus 2025, 00:17:23

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

vampkiller

dag chrisje,
hé wie weet als ik lang genoeg bij u kom graak ik ook verslaafd  ;D.
je weet nooit wat de toekomst brengt.

ik zal er is goe over nadenken, vraagt toch zorg  ::)
en je moet zeker zijn van je stuk.

maar die ven u zijn echte schatjes. ;D

greets,
chris

Wilma1

Citaat van: Christine op 26 maart 2006, 18:12:16

Het gepareld valkje!!

Groetjes
Christine en de drie kleintjes!! :D

Oooooo wat een  :o mooitje  :D wordt dit ?!!!! :P...en de andere foto's zijn ook SUPER...ik heb nog niet verder gelezen, maar zag de foto's staan en deze viel meteen op!!!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Wilma ik weet nog niet! Ik hou je wel op de hoogte! Morgen weet ik of ik Lynn kan overhalen voor het eerste jonkie te nemen :D

Chris: Geraak maar nooit verslaafd! Van deze verslaving geraak je nooit vanaf! Kijk naar mij! Ondertussen bezit ik nu 11 valkjes! Flutty begint nu weer Fien te lokken naar het nestkastje door weer te fluiten etc dus ja wie weet komen er nog bij ;) Dan hoop ik eindelijk mijn ringen te krijgen!!  :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi lieve Christine,

dank je voor de heerlijke foto's.
Als je morgen op msn bent,
wil ik je even aanspreken ;D ;D

Christine

Citaat van: Tara op 26 maart 2006, 23:51:52
Hoi lieve Christine,

dank je voor de heerlijke foto's.
Als je morgen op msn bent,
wil ik je even aanspreken ;D ;D

Oké ik denk dat ik al weet over wat het gaat hoor Tara!! Ik spreek je vandaag wel op msn (liefst voor 19u want ben dan weg heb weer eens babysitavondje ;))

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Nieuwe foto's omdat het gepareld valkje bijna uit het blok was!!

Ssstttt laat mij slapen!! >:( >:(

peterke25

;D heykes amai die zijn gegroeid tegen de laatste keer da ik ze gezien heb ze zien er heel goed uit as ik ze dees weekend zie zullen ze nog wel wa meer gegroeid zijn veel knufjes :-* :-* :-*

aad

hoi Chris

gaat het hard he ...
maar je hebt wel een paar schitterde valkjes zeg .. was even hier niet geweest , en dan zie je ineens een echte valk  ;) ;)
Bij jouw ook al luchtdoop geweest ?
Hier net weer .. jack weer een poging die redelijk geslaagd was

hier zit tie  :)

groetjes Aad

Wilma1

Wat een lief gezicht...de grote wereld verkennen.....weet perfecte foto's hoor....zit je steeds  met je camera "in de aanslag"  ;D...
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Aad: de nestblok uit is hier al een grote opdracht voor hun!! Dus vliegen zal er nog niet echt inzitten ;)

Wilma: zo een momentje wou ik toch ff vast leggen op de foto!!

Vandaag met Lynn haar ouders gesproken en vroeger ook of het mogelijk was om een tweede valkje in de toekomst erbij te nemen en vroegen aan mij wat het beste was! Dus ja ik hun voorgesteld dat ik in de toekomst nog genoeg valkjes ga hebben! Dit overviel me wel enorm en deed me deugt dat ze me zo in vertrouwen namen!! :D

Wilma1

Is het wollebolletje al verder uit het nest gekomen om te laten zien hoe MOOI het is....
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes christine

waaaaaaaaw had weer een heel deel bij te lezen bij jou hoor !!!!!!!!!!!!!!! maar wat zijn je kleintjes goed gegroeid zeg  :D je pareltje heeft mijn hartje gestolen geloof ik  ::) maar ik denk toch dat ik ga wachten op een ander nestje van jou  :P

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: Wilma1 op 28 maart 2006, 12:01:13
Is het wollebolletje al verder uit het nest gekomen om te laten zien hoe MOOI het is....
;D Wilma

Bijna!! Denk dat ze iets te lui is!! Ik zou je nog eens moeten aanspreken op msn!!

~Natas~

Hai Chris,

Ohoh wat groeien ze als kool zeg.
Nog even en ze zijn naar hun nieuwe baasjes toe, dus geniet er nu nog maar van.
Chris je hebt weer mooie foto's gemaakt, ze zijn schitterend.
Vooral die geparelde bij het blok  :-*
Gaat verder met jou alles goed?

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

vampkiller

dag chrisje,

jij gaat slapen en staat op met die camera zeker ::).
dat waren weer is prachtige foto's.
ligt mischien ook aan de modellen. ;D

en is flutty ons fien nog aant verleiden :P, let op want het gaat hem nog lukken ook zene. heb hem stiekem een paar tip's gegeven  8)

hoop dat alle kleintjes een goed huisje bekomen, maar ben er zeker van dat jij dat niet anders wilt.

houw mij op de hoogte hé.
:-*

greets,
chris h.