2 augustus 2025, 15:47:49

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

trienke

hoi christine

wat een mooie foto''s weer zeg.

Heb er erg van genoten ;D

Dat van lynn
ik denk dat het geslacht niet veel gaat uitmaken, ik wens jullie succes met het uitkiezen

Groetjes Trienke

Wilma1

O prachtig!!!!!!...Ik ben HELEMAAL "weg" van de geparelde...wat een mooitje  :-* :-* :-* :-*hoewel de andere ook nier onderdoen van mooi zijn, maar de geparelde steelt mijn hart :D.....en ik noemde ze OOK wollebolletjes, dat klinkt zo leifelijk!!!!

Was net even voer halen voor de vogels en zie daar een jonge valk helemaal alleen in een kleine kooi zitten....ach vind dat zo zielig.....zat in zijn eentje te fluiten  :-\.....kreeg met moeite mijn beentjes vooruit, om door te lopen!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 23 maart 2006, 18:47:23
O prachtig!!!!!!...Ik ben HELEMAAL "weg" van de geparelde...wat een mooitje  :-* :-* :-* :-*hoewel de andere ook nier onderdoen van mooi zijn, maar de geparelde steelt mijn hart :D.....en ik noemde ze OOK wollebolletjes, dat klinkt zo leifelijk!!!!

Was net even voer halen voor de vogels en zie daar een jonge valk helemaal alleen in een kleine kooi zitten....ach vind dat zo zielig.....zat in zijn eentje te fluiten  :-\.....kreeg met moeite mijn beentjes vooruit, om door te lopen!!
;) Wilma

Dat is de reden waarom ik dit nu ook noem!! Trouwens het geparelde heeft denk ik nog geen baasje!! Hangt er vanaf welke Lynn wilt!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

;D ;D ;D ;D HEEL VERLEIDELIJK, maar IK weet niet zeker wat Melody is en er hangt een nestkastje, dus als er wel kleintjes bijkomen inwonen.... wordt de ruimte misschien te klein ???
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

vampkiller

;D he chrisje,

ik ben er van overtuigt dat waneer je de ouwders van lynne goed inlicht en de zaken zelf een beetje opvolgt een van de drie kleine rakkers al een goed huisje zal hebben :D.

serie 2 kwa foto's is ook weer grandioos, je bent er echte fotomodellen van aant maken ;D.

spunk is the best   8)

greets
chris h.

Christine

Citaat van: vampkiller op 24 maart 2006, 08:02:48
;D he chrisje,

ik ben er van overtuigt dat waneer je de ouwders van lynne goed inlicht en de zaken zelf een beetje opvolgt een van de drie kleine rakkers al een goed huisje zal hebben :D.

serie 2 kwa foto's is ook weer grandioos, je bent er echte fotomodellen van aant maken ;D.

spunk is the best   8)

greets
chris h.

Idd maandag moet ik lynn ook inlichten! Ze hebben de foto's, en ze hebben ook internet! Nu ga ik proberen te vragen of ze hier een klein verhaaltje maken en dat ik de kleine zo altijd kan blijven volgen! Ze wonen maar een paar straten verder dus dat is het probleem ook niet hoor!

Wat die fotomodellen betreft!! Het blijft toch moeilijk om die scherp op de foto te krijgen! Ze blijven nooit stilzitten, zeker de jongste niet! Die beweegt de hele tijd, Spunk is daar tegen iets rustiger, het geparelde is ook rustig dus ja!

De laatste tijd maken ze ook super veel lawaai in hun nestblokje, vooral 's avonds hoor ik ze bewegen en scharrelen en natuurlijk die vleugeltjes hoor ik ook wapperen :P Nog een dikke twee weken en de oudste is 5 weekjes! De tijd vliegt  snel :o

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

gezien ze maar een paar straten verder woont zal het zeker geen probleem zijn.

wat het stil zitten betreft, van wie hebben ze dat ;D ;D ;D
maar wees er van overtuigt met u engelen geduld lukt het u toch ieder maal.
anders kom ik ze nog wel is vast nemen, scheint dat ik beesten kalm krijg. 8)

voor snacht's oorstopjes  :P

geef je dan een verjaardag's  feestje? ;D ;D ;D ;D

verzorg ze goe en doe de groeten aan spunk van mij. :D

chris.

Riny

Hoy Christine
Het gaat goed bij jou.
Hoeveel jonkie's hebben al een nieuw baasje?
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 24 maart 2006, 08:45:10
Hoy Christine
Het gaat goed bij jou.
Hoeveel jonkie's hebben al een nieuw baasje?

Nog maar eentje, Lynn heeft de ruime tijd voor de kiezen dus ja aangezien ze allemaal wel mooi en lief zijn ben ik eens benieuwd welke er voor haar is!

Chrisje: Waarom een verjaardagsfeestje?? ::)

Christine

De gewichten!!
Jong 1: 110gram
Jong 2: 112gram :o
Jong 3: 88gram :D
Ze hebben super gewichtjes!! Vooral de kleinste is goed bijgekomen!! :D

Christine

Met de kleintjes gaat het heel goed hier! Spunk => jong 1 dus (voor even gedoopt door chris) zit al de hele tijd met zen pootjes in de ingang van het nestblokje om er zo uit te geraken, ik hoop maar dat hij/zij het niet probeert! Anders gaat men mama werk hebben met die de hele tijd terug in het nestblokje te steken want ben zelf niet thuis! Ik hou jullie op de hoogte!! ;D

Riny

Citaat van: Christine op 25 maart 2006, 08:34:59
Met de kleintjes gaat het heel goed hier! Spunk => jong 1 dus (voor even gedoopt door chris) zit al de hele tijd met zen pootjes in de ingang van het nestblokje om er zo uit te geraken, ik hoop maar dat hij/zij het niet probeert! Anders gaat men mama werk hebben met die de hele tijd terug in het nestblokje te steken want ben zelf niet thuis.

Hoy Christine
Waarom moet Spunk dan terug in het blok?
Ik heb altijd gedacht als ze er zelf uitkomen, dat ze er ook aan toe zijn.
Nog nooit heb ik een jonkie terug gezet in het blok.

Christine

Citaat van: Riny op 25 maart 2006, 08:41:55
Citaat van: Christine op 25 maart 2006, 08:34:59
Met de kleintjes gaat het heel goed hier! Spunk => jong 1 dus (voor even gedoopt door chris) zit al de hele tijd met zen pootjes in de ingang van het nestblokje om er zo uit te geraken, ik hoop maar dat hij/zij het niet probeert! Anders gaat men mama werk hebben met die de hele tijd terug in het nestblokje te steken want ben zelf niet thuis.

Hoy Christine
Waarom moet Spunk dan terug in het blok?
Ik heb altijd gedacht als ze er zelf uitkomen, dat ze er ook aan toe zijn.
Nog nooit heb ik een jonkie terug gezet in het blok.

Ik heb het vorig jaar voor gehad met Jazzy, die was ook het nestblokje uit en kreeg geen eten! Als Spunk uit het nestblokje komt moeten de ouders die nog eten geven! Als ze dat niet doen en ik ben niet thuis kan ik het niet echt in het oog houden van wat er met hem gebeurt! Als dat morgen ofzo gebeurt kan ik die risico wel nemen! Ik zal wel eerst zeggen tegen men mama dat ze moet in het oog houden of Spunk eten krijgt als hij uit het blok is! Want één dagje niet eten ik weet niet of dat zo goed is??

Riny

Hoy Christie
Dat veranderd de zaak ook helemaal,en zeker als je dat al eens meegemaakt hebt.
Dat heb ik gelukkig nog nooit aan de hand gehad.
Ik denk dat een dag niet eten niet goed i voor een jonkie.
Gelukkig heb jij een valkjesbabysitter!

Christine

Citaat van: Riny op 25 maart 2006, 08:58:48
Hoy Christie
Dat veranderd de zaak ook helemaal,en zeker als je dat al eens meegemaakt hebt.
Dat heb ik gelukkig nog nooit aan de hand gehad.
Ik denk dat een dag niet eten niet goed i voor een jonkie.
Gelukkig heb jij een valkjesbabysitter!

Nu dat we dit allemaal zaten te typen zat het geparelde ook al te kijken naar buiten! Als ze er samen uit zijn wordt dit nog moeilijker! De jongste is niet helemaal in de veren!!  Dus die kan zeker niet uit het blok! Zolang ze er nog niet uitkomen is het heel goed! We wachten rustig af!