2 augustus 2025, 14:11:07

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

De ouders hebben voor de eerste keer op een stok geslapen en niet bij de klein! Je merkt echt dat verschil omdat de jongste dan geen minuut stil is! Rond kwart voor 5 hoorde ik het heel hard, ik meteen ff gaan kijken en het dicht bij de andere gelegd, iig het had wel geholpen maar niet zo direct ::) Ik hoop dat Flutty & Fien er vlug bij gaan zitten want hoor nu ook de oudste om eten vragen ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Christine,

Ik heb al gereageerd op je in mijn dagboek maar ik kom hier ook eventjes bij je langs om je een hart onder de riem te steken.

Bij mij houden ze ze gelukkig wel goed warm.
Ik stoor ze zo weinig mogelijk, alleen als ik Chila ga pakken dan stoor ik.

O, Renzo komt er aan dus ik moet gaan.

Sterkte en stel eventueel wat vragen bij kweken of handopfok.

Ik duim, Nel :)

Monky

Hi Meisie,
Ik lees dat je ook wat zorgen hebt met je nestje. Ik las al de hele tijd mee, maar ik wilde je niet storen. En ik heb er ook verder geen verstand van  :-[

Je hebt mooie jonkie dus ik hoop dat ze echt zo snel mogeijk weer op het nest gaan zitten.

Hou je taai en ik blijf je volgen ook al reageer ik misschien niet.

Groetjes,
Monky

Christine

Citaat van: Monky op 10 maart 2006, 08:54:49
Hi Meisie,
Ik lees dat je ook wat zorgen hebt met je nestje. Ik las al de hele tijd mee, maar ik wilde je niet storen. En ik heb er ook verder geen verstand van  :-[

Je hebt mooie jonkie dus ik hoop dat ze echt zo snel mogeijk weer op het nest gaan zitten.

Hou je taai en ik blijf je volgen ook al reageer ik misschien niet.

Groetjes,
Monky

Hoi,
Lief dat je reageert, op dit moment zitten ze op het nest en heb het kleinste bij mij, die weegt nu 10 gram en dat is weeral 2 gram bij dan 2à3 dagen geleden, het komt dus echt niet zo goed bij! Ik probeer echt mijn best te doen voor hem/haar en ja als het het niet overleefd weet ik dat ik mijn best ook gedaan heb!

Monky

Uiteraard.
Meer dan je best kan je niet doen.
Maar ik hoop echt dat ze allemaal blijven leven.
Geef ze allemaal maar een kusje van mij  :-* Daar groeien ze harder van  ;D Bij Nel had het ook geholpen  ;D Dus misschien ook wel bij jou  8)

Groetjes,
Monky

Christine

Citaat van: Monky op 10 maart 2006, 09:03:32
Uiteraard.
Meer dan je best kan je niet doen.
Maar ik hoop echt dat ze allemaal blijven leven.
Geef ze allemaal maar een kusje van mij  :-* Daar groeien ze harder van  ;D Bij Nel had het ook geholpen  ;D Dus misschien ook wel bij jou  8)

Groetjes,
Monky

Ik heb het kleinste net een kusje van gegeven!! Het blijft vrolijk bewegen en piepen, is ook beweeglijker dan de andere :o Hoop dat dat later goed komt ;)

Rianne

Hoi,

kun je niet beter de groters eruit halen en het kleintje in het blok laten? Dan kunnen de ouders goed voeren. :)

Christine

Citaat van: Rianne op 10 maart 2006, 09:08:50
Hoi,

kun je niet beter de groters eruit halen en het kleintje in het blok laten? Dan kunnen de ouders goed voeren. :)

Dat wil ik ook doen, Fien zit erop dus moet nu de kleinste warm houden ;) Gisteren wou ik ze uit het blok jagen, meneertje Flutty was via het blok naar buiten gevlogen! Heel mijn kamer rond gevlogen en hing vast aan de muur! Ik heb mooi opgevangen en bleef ie nog wel op men hand zitten, van niet tamme valkjes moet je het hebben! Nu ben ik echt uiterst voorzichtig!

aad

hoi Chris

Ik voel een klein beetje wat je meemaakt .. heb zelf nu ook van die "monstertjes" !
Maar komt vast goed jo... zal duimen voor je .

Groetjes en :-* Aad

Christine

Citaat van: aad op 10 maart 2006, 09:27:21
hoi Chris

Ik voel een klein beetje wat je meemaakt .. heb zelf nu ook van die "monstertjes" !
Maar komt vast goed jo... zal duimen voor je .

Groetjes en :-* Aad

Aad je bent een schat!! Zie maar dat jullie duimen niet moe geraken ;) :-*

Riny

Citaat van: Christine op 10 maart 2006, 08:58:59

Ik probeer echt mijn best te doen voor hem/haar en ja als het het niet overleefd weet ik dat ik mijn best ook gedaan heb!

Hoy Christine
Dat is voor de 100% waar, wat je hierboven zegt.
Zo moet je trouwens wel denken ,want soms is de natuur heel erg hard.
In het begin dat ik kweekte heb ik soms zoveel verdriet gehad om jonkie's die dood gingen ,dat ik bijna was gestopt met onze gemeenschappelijke  hobby.
Daarom heb ik ook de woorden van jou, die ik hierboven herhaald heb, in mijn hoofd geprent.
Hopelijk gaat F&F het kleintje ook goed verzorgen.
Aan jou zal het niet liggen.
Groetjes Riny :D

Christine

Op dit moment is Fien heel zenuwachtig! Zelfs de andere valkjes horen hun en krijsen terug :o Flutty zit braafjes zen werk te doen dus kan straks met een gerust hartje vertrekken! Met de andere valkjes gaat het super goed! Jazzy begint meer en meer het karakter te krijgen van zijn papa en fluit ook de deuntjes die hij van Flutty geleerd heeft! Des te meer we er van kunnen genieten! Miko, Tosca, Luna, Nicky en Ricky doen het ook super! Ik heb in de week Nicky met volle hand kunnen pakken! Normaal kon ik dat niet maar hij beet mij niet, alleen probeerde hij met zen bekje los te komen maar ik voelde er toch niet zo veel van! Zondagmorgen ben ik pas terug op het forum!  :-*

aad

Christine

Citaat van: aad op 10 maart 2006, 13:11:36
komt vast wel goed  Christine  ;)

Bedankt voor het duimen aadje!!! :-* :-* :-*