2 augustus 2025, 16:52:31

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Christine,

gaat lekker goed daar dus.
Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes.

Wilma1

Heb je nog wel tijd om te slapen en andere dingen ???  ;D ;D ;D...

Lief hoor die piepende donsjes en zeker als je het kunt zien....weet niet os jij dat kan ???
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes christine

héééééééé wat een verassing het 2de donsje al !!!!! of heb ik verkeerd gelezen ? ben razend benieuwd naar de foto's hoor  :D

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 28 februari 2006, 13:38:35
hoikes christine

héééééééé wat een verassing het 2de donsje al !!!!! of heb ik verkeerd gelezen ? ben razend benieuwd naar de foto's hoor  :D

groetjes marilyn

Neen het tweede donsje is ook op komst! Normaal is het nog niet geboren maar de foto's volgen heel snel!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik heb net genoten van de voergeluidjes van het klein! Flutty was aan het voeren! Gisterenavond ben ik gewoon lachend inslaap gevallen, zo lief om te horen een pas geboren kleintje dat gevoerd wordt! Flutty had deze morgen veel eivoer gegeten en hing er ook mee vol! Maar hij kreeg eerst alleen eivoer en dan pas zijn gewone zaadjes! Verder gaat alles super goed! Morgen normaal het tweede donsje en niet vandaag! Wie weet wel maar we wachten af! ;)

Fototijd!! ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

lief!!!!!!!! ook namens kim!
op naar nr. 2!

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

moonwitch (diana)

Hoi Christine

Wat lief, zo´n kleintje weer.
Kan niet wachten tot ik mijn blokken op kan gaan hangen.
Gefeliciteerd.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

marilyn

hoikes christine

je foto's zijn heel erg mooi en het kleintje is zo schattig hé  :D die foto waar ze samen met het kleintje in het blok zitten vind ik ook allerliefst  ;) ik kan me wel voorstellen dat je lachend in slaap bent gevallen

groetjes marilyn

Rianne

Tara

Hoi Christine,

wat een knoedie :D
Lieve foto's hoor,
ik snak al naar meer ;)

Christine

marilyn

hoikes christine

ik had deze foto al in riny haar dagboek zien staan en hij is prachtig  :D

groetjes marilyn

trienke

aaaa wat lief

gefeliciteerd zeg ;D. Nu is de grote spanning er het grootste deel af zeker.

Groetjes Trienke

Christine

Citaat van: trienke op 28 februari 2006, 16:46:50
aaaa wat lief

gefeliciteerd zeg ;D. Nu is de grote spanning er het grootste deel af zeker.

Groetjes Trienke

Ja zeker! Ik ben blij dat het er is! Ik was gisterenavond ff een beetje tv gaan kijken en wou me nog ff voor de pc zetten maar hoorde ineens luid gepiep :o Was echt liefffff ;D