2 augustus 2025, 18:00:32

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Idd iets in de aard van kleine Luna'tjes! Ricky is mijn eerste pubervalkje dat mag kweken aangezien Nicky twee jaar is!!  :censuur pc doet hier echt niet goed!! nu maar hopen dat dit berichtje gepost is!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

joepieeeeeeeeeeee

kleine lunatjes  :D  :D  :D  :D ik kan de zomer niet afwachten  :P

groetjes marilyn

valkje-jacco

hoi,

heo doe je dat christine, in de tekst verwerken, die link naar je dagboek?
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Citaat van: valkje-jacco op  6 februari 2006, 18:09:22
hoi,

heo doe je dat christine, in de tekst verwerken, die link naar je dagboek?

Ik heb je een IM gestuurd!! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Citaat van: marilyn op  6 februari 2006, 17:47:56
joepieeeeeeeeeeee

kleine lunatjes  :D  :D  :D  :D ik kan de zomer niet afwachten  :P

groetjes marilyn

wordt vooral niet te zot eh :P :P

Caroline

Hoi Christine,

Ik zat even te rekenen, ben ik weer hè.  ;)

Jazzy is een geparelde en Luna is een geparelde cinnamon geelwang, toch??

Ik krijg daar geen Luna's uit hoor, dus geen geelwangen.

De manneelijke jongen zijn 100 % gepareld split voor(x2 cinnamon geelwang)

En de vrouwelijke jongen zijn 100 % gepareld.

Ik denk omdat Jazzy geen geelwang of split hiervoor is.  :-\

Sorry!!

Groetjes van Caroline

PS. Ga zelf maar eens naar de mutatiebcalculator, je krijgt alleen maar jongen als beide ouders geelwang of in ieder geval één geelwang en één split geelwang is.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

7 februari 2006, 16:25:06 #636 Last Edit: 7 februari 2006, 16:47:37 by Christine
Citaat van: Caroline op  6 februari 2006, 23:11:56
Hoi Christine,

Ik zat even te rekenen, ben ik weer hè.  ;)

Jazzy is een geparelde en Luna is een geparelde cinnamon geelwang, toch??

Ik krijg daar geen Luna's uit hoor, dus geen geelwangen.

De manneelijke jongen zijn 100 % gepareld split voor(x2 cinnamon geelwang)

En de vrouwelijke jongen zijn 100 % gepareld.

Ik denk omdat Jazzy geen geelwang of split hiervoor is.  :-\

Sorry!!

Groetjes van Caroline

PS. Ga zelf maar eens naar de mutatiebcalculator, je krijgt alleen maar jongen als beide ouders geelwang of in ieder geval één geelwang en één split geelwang is.

Nee Caroline! Niet uit Jazzy en Luna maar uit Nicky en Ricky!! Hier de berekening!!

Ouders:
Vader=Fallow split voor {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}
Moeder=Wildkleur

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Wildkleur split to Fallow {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X1:Geelwang (rec.)}
50.0 % Wildkleur split to Fallow

Jonge pop
50.0 % Cinnamon Gepareld Geelwang (rec.) split to Fallow
50.0 % Wildkleur split to Fallow

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com
Dus dan kan het wel!!

Hier de berekening van Jazzy en Luna! Aangezien Jazzy split voor lutino is en Luna split voor witmasker en bont is krijg ik dit!
Ouders:
Vader=Gepareld split voor {X1:Lutino}
Moeder=Cinnamon Gepareld Geelwang (rec.) split voor Witmasker Bont

Nageslacht:
Jonge man
25.0 % Gepareld split to Witmasker Bont {X2:Cinnamon} {X1:Lutino} {X2:Geelwang (rec.)}
25.0 % Gepareld split to Witmasker Bont {X2:Cinnamon} {X2:Geelwang (rec.)}
25.0 % Gepareld split to {X2:Cinnamon} {X1:Lutino} {X2:Geelwang (rec.)}
25.0 % Gepareld split to {X2:Cinnamon} {X2:Geelwang (rec.)}

Jonge pop
25.0 % Gepareld Lutino split to Witmasker Bont
25.0 % Gepareld split to Witmasker Bont
25.0 % Gepareld Lutino
25.0 % Gepareld

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

Christine

Fien op het nest!!
Het kweeksezoen is hier ook weer begonnen! Fien was al van vorige week enorm veel eivoer en gewoon voer etc aan het eten! Ze hadden al vorige week gewipt, gisteren en vandaag weeral! Ik ben nog maar net thuis uit school en merk dat Fien in het nestkastje zit! Ik dacht van ja er moet wel een ei liggen! Ik ging gewoon ff praten tegen Flutty en iets wat hij nooit doet als ik te dicht bij de kooi kwam is krijsen (deed hij nu dus wel!) Fien helemaal dik en beweeglijk op het nest zitten! Ga ik ff weg hoor ik Flutty vrolijk fluiten :o Ooooh echt om te smelten gewoon! Ik had ff lampje genomen en beetje proberen te kijken zonder de kooi ofzo aan te raken! Zag ik dat Fien iets aan het wegstoppen was! Yeeeaaahh eerste eitje is er!! Papa Flutty is enorm fier op zijn vrouwtje en laat dit ook enorm merken door heel lief te fluiten tegen zijn vrouwtje! Ook zit hij de hele tijd op het nestkastje en is er niet meer weg te krijgen! ;) Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

marilyn

hééééééééééé christine

wat een goed nieuws zeg  :D  :D  :D  :D dan wordt jij ook algauw valkjesoma  8) hihihihihihi alé het kweken kan weer beginnen en nu op naar het volgende ei  ;)

groetjes marilyn

leoni

halllo,

ben ik weer es :P
oww wat leukk :D :D
en nu als het uit bevracht is en uitgekomen is elke dag een foto maken hé hihihi ja ik vergeet het niet ;D.

groetjes leoni

Christine

Citaat van: leoni op  7 februari 2006, 17:05:21
halllo,

ben ik weer es :P
oww wat leukk :D :D
en nu als het uit bevracht is en uitgekomen is elke dag een foto maken hé hihihi ja ik vergeet het niet ;D.

groetjes leoni

Oke :P Maar ik geef ze ook hun rust! Ik haal ze alleen uit het nestje wanneer de ouders er af zijn! Als Fien er af gaat want ze zit nu al goed vast ::)

Carin

heey Christine,

Wat leuk joh! Kleine valkjes!!!

Christine

Ik heb vandaag ook mijn boekjes aangekregen met mijn stamnummer! Het is precies of ze dat aanvoelde dat ze er vanaf vandaag mochten aan gebinnen!  ::) Vorige week geen boekjes en ook geen eitjes! Vandaag boekjes en een ei! :P

valkje-jacco

YES!! 1 ei, kan je al zien offie bevrcht is?

gr.Mitchel :D :D :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

trienke

he christine

Ik had je al gefeliciteerd op msn en doe het hier ook nog eens.

Super ;D