3 mei 2025, 17:58:14

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Rianne

Christine

Verdriet en blijdschap liggen idd heel dichtbij! Wimpie zal ik altijd blijven missen, hij had iets speciaals en dat vind je zomaar niet meer terug! Toen hij nog klein was sprong hij graag in de emmer waar eten inzat! Dat terwijl ik die emmer vast hield! Naar mate hij groter werd kwam hij op men knie zitten en daarna sprong hij zo op men arm of schouder! Achja, zijn allemaal goede herrinneringen... Mis hem ontzettend! :-\

Dag 5 van Ukkie:
Ukkie doet het nog atlijd heel goed! Aangezien hij nu 8 gram weegt eet hij bijna 1ml op! Ook heb ik al bij de geboorte gezien dat hij iets aan zen pootje heeft! Ik dacht dat het weg ging gaan maar blijkbaar niet! Het zou kunnen dat het een geboorteafwijking is!

Dit heeft Ukkie maar aan één pootje! Met de andere kan hij heel goed vooruit! Misschien dat het daarmee kwam dat hij altijd op zen zij lag! Hij gebruikt zen pootje wel in het totaal maar niet de beide teentjes van dat pootje!

Hier even de andere foto's van hem!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Ik wens je sterkte, met het verlies van, Wimpie.
Heel goed weet ik, wat hij ,voor je betekend heeft.
Maar de mooie herinneringen aan hem,pakt niemand je af.
Liefs Riny  :'([/color][/b]

Christine

Thx Riny,
Hij betekende idd heel veel voor mij!
Ik merk aan Suske dat hij hem ook mist!
Hij is nu zo alleen... Hij had altijd iemand naast hem om met hem te spelen en ook met mee te eten etc!
Ik wou Suske oppakken maar hij had het niet zo graag...
Ik hoop dat dat over gaat!
Ik was op zoek gegaan aan een hele mooie foto maar jij bent mij blijkbaar voor!
Dikke knuffel
Christine :-* :'(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

riny heeft gelijk je herinneringen kan niemand van je afnemen die zijn speciaal voor jou alleen zelfs je mama en je papa hebben niet dezelfde herinneringen als jij dus koester die mooie herinneringen zo blijft wimpie voor eeuwig en altijd dicht bij jou  ;)

en ukkie die groeit snel zeg  :o hij doet uistekent zijn best , het is kennelijk een vechtertje  ;) maar hij heeft dan ook een extra motivatie om te vechten hé want zo'n pleegmama willen ze allemaal wel maar ukkie heeft zo'n lieve warme plaagmama en hij wil die niet kwijt  ;)
je doet het uitstekent christine  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Ach arme Christine,

het zit je ook niet mee hoor...Wimpie overleden....wat zul je hem missen en Suske zal hem ook missen....sterkte met het verlies.

Ukkie is wel een echt Ukkier, wat een schattig kuikentje....hou je deze zelf ??? Ik zou me het wel kunnen voorstellen zoveel zorgen en aandacht voor "het" kleine ding!
Dat wordt je oogappeltje!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Ukkie blijft vechten! ;D Allé Ukkie is dol op de pap! Ookal als zen kropje nog goed vol zit kan ie best nog 0.5cc opkrijgen! Dat is nu wel even genoeg voor deze avond! Ik heb hem een half uurtje geleden zen laatste voeding gegeven! Volgens iedereen is ie idd gegroeid... Oke misschien wel maar ik merk het eigenlijk niet echt zoveel! Misschien als ik de foto's bekijk en vergelijk ja oke... Ik ben er ook elke dag mee bezig! En idd Ukkie (binnenkort een nieuwe naam) ga ik zeker houden! Zo een schatje doe ik NOOIT weg!! Ik denk niet dat ik die zelfs ga koppelen bij een ander valkje! Ik heb mama ook een snelcurcus gegeven met het voeren dus zij mag het overnemen als ik weg ben! Dan heb ik tenminste toch nog even mijn rust... Tja ik heb het moeilijk gehad de twee maanden en Wimpie is echt de druppel geweest! Gisteren nog heel veel zitten wenen, denk ook amper geslapen en vandaag ook al! Doet pijn als ik naar de kippen zie en Wim daar niet meer zie... Suske tja dat zal toch men beste maatje blijven nu! Ik hoop ook dat de ziekte van Wimpie niet besmettelijk was... Anders ga ik misschien nog meer van men lieffies verliezen en dat wil ik echt niet! Vorige week twee donsjes en gisteren Wimpie... Allemaal zo kort opeen! Ik had nog gevraagd aan de DA wanneer het beter ging zijn... Dat was uiteindelijk maandag maar ja... Het had niet zo mogen zijn!! :-\ De herinneringen ga ik idd behouden maar toch.. De leegte merk ik nu echt wel! Ook herkende ik de drie hanen hun gekraai! Daar straks tijdens het eten ook: Dat is Sukse, dat is hem nog eens en dat is de andere haan! Wimpie had altijd een ander gekraai, die heeft nooit echt leren kraaien! Maar ja dat maakt hem niet minder lief hoor! Achja, ik kan zo wel uren doorgaan maar daar hebben jullie ook niet zoveel aan! Het is tenslotte een valkparkietforum...

Christine

Riny

Hoy Christine
Hoe oud is Wimpie geworden?
Groetjes Riny :-\

Christine

Citaat van: Riny op 31 augustus 2006, 08:40:59
Hoy Christine
Hoe oud is Wimpie geworden?
Groetjes Riny :-\

Hij is maar 2/3 jaar geworden... Niet echt zo oud! Onze oudere haan is bijna 5 jaar en doet het nog super goed! Ik dacht eerst dat de oudere haan eerst ging dood gaan... Niet Wimpie... Ik had meer contact met Wimpie en Suske! Die kon ik nog regelmatig (Suske nu nog) vast nemen en heerlijk knuffelen!! Achja... Ook gaat het niet zo goed met één van onze kalkoenen... Wat daarmee mis is weten we niet! We denken de ouderdom ofzo... Ze heeft al een week ofzo diarree en krijgen dat niet gestopt! Voor de rest eet ze wel goed en ziet ze er niet zo slecht uit! Maar dat is weer iets veel anders dan Wimpie had!

Met Ukkie gaat alles goed! Ie eet 's morgens 1ml en dan tijdens de andere voedingen 0.7ml dus dat is al aardig veel! Ukkie groeit ook goed! ;D

marilyn

hoikes christine

dat je nu nog niet verwerkt hebt dat wimpie er niet meer is dat is normaal hoor , dat heeft zijn tijd nodig  ;) maar binnen niet al te lange tijd zul je aan je herinneringen veel hebben  ;)
er is nu is korte tijd heel veel negatiefs gebeurt bij jou en ook dat blijft een tijdje hangen en ukkie ............. dit is eigenlijk positief maar volgens mij vraagt dit heel wat energie om zo'n kleintje met de hand op te voeden dus je lichaam en geest zijn moe neem wat tijd, neem wat rust , ontspanning zal je ook goed doen  ;) misschien een mini reisje naar america  ???  ;) zou je gedachten wat verzetten maar als je opeens geen zin meer hebt om mee te gaan begrijp ik dat wel hoor  ;) 

groetjes marilyn

Riny

Citaat van: marilyn op 31 augustus 2006, 17:38:04

misschien een mini reisje naar america ??? ;) zou je gedachten wat verzetten maar als je opeens geen zin meer hebt om mee te gaan begrijp ik dat wel hoor ;)

Hoy Christine
Kom maar met Marilyn mee , dat zal je zinnen verzetten.
Je moeder kan Ukkie toch ook voeren.
En zonder jou verdwaalt Marilyn in de Peel.
Groetjes Riny :D

marilyn

hahahahahaha die is goed riny  ;D ik ......... verdwalen  ::) alé hoe kom je daar nu bij  ???  8)  ;D

groetjes marilyn

Christine

Ik denk dat ik beter kan zwijgen! Charlotte (kalkoen) is gisterennacht helaas gestorven! Achja, het was van de ouderdom en denk dat het beter voor haar is!

Rust zacht lieve Charlotte!
Je hebt maar drie jaartjes bij ons mogen wonen maar het waren drie mooie jaren! Je hebt ons veel jongen bezorgt maar helaas wisten we niet hoe oud je was!
Geef men vriendjes een dikke knuffel!!

Christine :'(

Lucky Charlie

Och, wat verschrikkelijk!! :'( het zit je ook echt niet mee hè :'( En dan alles ook nog zo snel achter elkaar :-\. Sterkte

Groetjes Lutske :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

marilyn

hoikes christine

jeetje charlotte ook al  :-\ het houd bij jou echt niet op hé  :-\
veel sterkte meid  ;)

groetjes marilyn