2 augustus 2025, 18:01:56

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes christine

ooooooooooooo fotokes van mijn lieve kleine schatje dank je , ge zijt een engeltje  :-*  :-*  :-*

lieve lieve pearly wat ben je toch een beaty  :-*

groetjes marilyn

Christine

Ik kwam daar juist in men kamer en zag Pearly niet op de bodem zitten :-\
Ik heel goed kijken en zag ze op een stokje zitten aan de eetbak :o Ik weet niet of ze al begint te eten want ik schoot in de lach en ze viel van het stokje af ::) Ik ben trots op onze kleine meid!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Aaaach arme Pearly boemsie op haar gat  :o !! De foto's zijn mooi en wat een hoop heb je er weer gemaakt  :D...geweldig om naar te kijken.

Wat een leuk school voor dierenzorg en las er ook nog valkjes bij zitten helemaal GAAF   :D natuurlijk!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes christine

je meent dat niet  :o  :o  :o pearly zit al op een stokje  ;D  ;D  ;D waaaaaaaaaaaaaaw nu wordt ze wel erg snel groot hé  ;) binnen kort eet ze ook alleen  ;D en dan .............. kan ze bij mij komen joepieeeeeeeeeeee  ;D

groetjes marilyn

Christine

Ze blijft nog altijd heerlijk schreeuwen achter eten ;) Het is de tweede keer dat ze op stokje zat maar doet dit om de twee daagjes ofzo! Maar wacht nog even met zelfstandig te eten anders moet ik men kleine meid veel te vlug weg geven :-[ ;)
Ze doet goed haar best en ook de ouders!! Ik ben en blijf trots op men KLEINE meid ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

je bent met recht en reden trots op je kleine meid  ;) ik ben er ook trots op  ;) geef haar een  :-* van mij

groetjes marilyn

Wilma1

Knuffel nog maar lekker met Pearly, Marilyn die wacht wel hoor  ;) .  Maxime die kan zo mooi fluiten, bij dat ie eerst veel minder floot....fluit ie nu gans de dag door en zeker naar Stacy toe....hij is echt verliefd op haar  :D....

Hoe gaat het met je mamma momenteel?
EN met jouzelf, want je zal het extra druk hebben.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Het gaat niet zo goed hier, mama heeft sinds gisteren bloed in haar stoelgang en weten niet hoe het komt... Ze zit nu aan de foon met de dokter en hopelijk is er niets ernstig aan de hand! Ze moet met een medicatie stoppen want daar kan het ook van zijn :-\ De dokter komt sebiet af dus ik laat jullie wel iets weten! Ze is ook al duizelig :-\

Groetjes
Een ongeruste
Christine :-\

marilyn

hoikes iedereen

ik heb net een smsje gekregen van christine en ze vraagt me om hier op het forum te melden dat ze momenteel met haar mama op spoedopname van het ziekenhuis is, haar mama heeft vermoedelijk een inwendige bloeding (mogelijk door de medicatie). van zodra ze meer weten laat christine het weten.

groetjes marilyn

Christine

Thx marilyn!

Het gaat niet best met mama!
Haar hartslag bedraagt als ze recht staat 201 :o
Als ze neer ligt gaat het naar de 175/160
Wat er nu gaat gebeuren: ze krijgt een medicatie door een infuus zodat haar hartslag terug tot 80 slagen gaan!
Morgen gaan ze pas haar maag onderzoeken! Ze heeft ook nog een medicatie gekregen dat haar maagzuur langzamer laat doen (ofzoiets)
De huisarts zei dat ze met spoed naar ziekenhuis moest!

Ik hou jullie op de hoogte!

Christine

marilyn

hoikes christine

ik hoop dat de artsen de toestand snel onder controle krijgen en dat haar hartslag algauw weer normaal mag slaan want 160/175 is nog heel veel als je rekening houd met het feit dat ze dan neerligt  ::)  :-\
de medicatie die je bedoelt voor maagzuur is waarschijnlijk om de zuren tot een minimum te beperken want als er eventueel sprake zou zijn van maagzweer of maagbloeding dan kan dat zuur het nog erger maken  ;)
het is niet leuk dat je mama terug in het ziekenhuis ligt maar wel nodig  ;) ik weet dat je het nu weer heel moeilijk zult hebben dus een knuffel kan je nu goed gebruiken  ;)

knuffel en  :-* marilyn

doe je mama de groetjes van mij  ;)

trienke

sterkte :-* :-* Ik denk aan je

Groetjes, veel liefs en knuffs :-*

Saar

marga

hoi  christine
heel veel sterkte de komende tijd
ik hoop dat je moeder snel weer de beterende kant op gaat
groetjes marga

Lucky Charlie

Hey Christine,

Wat erg en naar voor je, en voor je moeder natuurlijk :-\. Heel veel sterkte, en beterschap voor je moeder.

groetjes Lutske :-* :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora