2 augustus 2025, 18:11:18

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Ik heb de hele week al verschillende foto's gemaakt van Pearly maar ben een beetje teleurgesteld omdat ik er zoveel heb gemaakt en er niet zoveel meer overbleven! De mooiste slaapfoto's waar ze in iemand's hand zat te slapen en ook die waar ze in Marilyn's hand zat te slapen zijn jammer genoeg mislukt! Vandaag heb ik een paar close-ups van haar gemaakt!! ;)

Voor de rest stelt ze het heel goed! Heeft veel last van de warmte maar ik weet niet of ik haar een beetje mag natsproeien ???
Voor de rest is ze heel actief en bijt graag in de vingers ;D

Hier een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=xNz_8gsnstU

Dan nu de foto's ;D

Dit waren ze dan ;D

Marilyn als je filmpje moet hebben moet je het maar vragen op msn ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi Christine en Marilyn,

Leuke foto's alleen lijken sommige heel erg op elkaar, kan je dan niet gewoon 1 foto plaatsen? dat is makkelijker en laad sneller :D

gr.Mitchell en Gipsy
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Hey Chris,

wat een schattig klein valkje! Prachtig! :D Daar ben je vast heel trots op!
Gelukkig gaat het met je moeder een stuk beter. Ik ben een tijd niet geweest op het forum dus heb het even vlug doorgelezen. Wat een toestand! :o
Hoe gaat het nu met je examens? Moet je er veel over doen of kan dat niet? :-\

stich

hallo chrisje

ik zit met een probleem diddelina bijt constand
     naar iedereen weet niet wat aanvangen met haar
     heb haar al even apart gezet op haar bek getokt
     maar houd er niet mee op heb bang dat ze iets
     iets aan flupke en de rest gaat doen het word
     erger met de dag weet jij raad er mee of
     mischien marileyn ze is echt kwaad

groetjes stich

groetjes stich

Christine

Citaat van: Rianne op  5 juli 2006, 21:39:28
Hey Chris,

wat een schattig klein valkje! Prachtig! :D Daar ben je vast heel trots op!
Gelukkig gaat het met je moeder een stuk beter. Ik ben een tijd niet geweest op het forum dus heb het even vlug doorgelezen. Wat een toestand! :o
Hoe gaat het nu met je examens? Moet je er veel over doen of kan dat niet? :-\

Het gaat al veel beter met mama! Idd wat een toestand :o
Maar ze heeft terug beter leren stappen samen met de kine en dat gaat al veel beter! Ze heeft haar voeten nu ook beter leren opheffen! Dit allemaal met looprek, zonder kan ze nog altijd niet... Ze heeft wel nog veel pijn en heeft nu zware pijnstillers!
Wat het school betreft kan ik niets meer aan veranderen! Ik kan er niets over doen omdat het de tweede keer is het schooljaar dat ik die richting doe!
In men ander school (twee jaar terug) heb ik men 5de middelbaar twee keer gedaan! Telkens gebuist bij stage liep het mis :-\ Daarmee dat ik nu een andere richting ga volgen! Ik heb een kleine afkeer van kinderzorg en ja ik ga proberen iets anders te doen! Hopelijk gaat het dan weer wel beter!
Wat Pearly betreft ben ik idd trots op de kleine dame! Mama, papa en broer zijn er ook trots op! Ik heb ze gisteren mee naar buiten genomen in een klein mantje! Ze was weer heerlijk aan het slapen en men broer heeft haar ook een tijdje vast gehad! Ze heeft bij mij gezeten tot ik zelf ging slapen ;)

Mitchell: Pearly neemt geen andere houding aan! Het gaat niet om de hoeveelheid foto's maar gewoon omdat ik nu geen enkel tijd heb voor veel op msn te komen plaats ik ze hier en dan kan Marilyn alles hier zelf opslaan! Dat is voor mij en voor haar al een deel werk uitgespaard!  ;)

Stich: Probeer haar in een andere ruimte te zetten, misschien is het omdat Flupke er ineens bij gekomen is! Zorg wel ervoor dat ze elkaar niet horen! Meestal lukt dat niet van de eerste dag omdat ze blijft zoeken tot ze haar soortgenootjes heeft gevonden! Maar wat doet ze als ze samen uit de kooi zijn?

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

ow zo okee ;D hopelijk krijg je nog meer geelwangetjes, die zijn zoo lief :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Citaat van: valkje-jacco op  6 juli 2006, 10:50:22
ow zo okee ;D hopelijk krijg je nog meer geelwangetjes, die zijn zoo lief :D

W8 tot volgend jaar!!
Aangezien ze nu één kleintje hebben hebben ze hun best gedaan voor dit jaar! Volgend jaar mogen ze nog eens en misschien zelfs twee keer! Als ik nog meer kans heb voor geelwangen komt dit echt niet goed denk ik :o Ik wist niet dat ik ineens kans ging hebben voor één geelwang te kweken van de vijf eitjes ;D

marilyn

hoikes christine

bedankt voor de foto's die zijn weer erg mooi en pearly is een schatje hé  ;D hopelijk heb je volgend jaar idd nog meer geelwangetjes  ;) die geraak je zeker kwijt  :P
goed zeg dat het weer een beetje beter gaat met je mama doe haar de groetjes van mij  ;)

groetjes marilyn

stich

hoi chrisje

op zig kan ik ze niet in een andere ruimte zetten
         kan dat wel maar dan horen ze makaar nog  ik
         woon op een apartement op mijn kamer wel
         maar dan horen ze mekaar nog denk ik en gaat het
         dan beter denk je heb haar gisteren er uit
         genomen op haar bekje getikt en foei gezegd
         en haar dan even in de kleine kooi die voor flupke
         voorzien was een tien minutjes gezed en als
         ze uit de kooi is doet ze niks als ze uit de buurt
         blijven maar dan heeft ze de vijheid he en altijd
         als een van de andere ergens gaan zitten dan
        moet zij juist daar ook zitten bij het eten is het
        het zelfde als ze de andere gaan eten dan heeft zij ook
       plots trek weet niet hoe het op te lossen

groetjes stich :'(
groetjes stich

marilyn

hoikes stich

ik denk dat je kleine birdie jaloers is op de anderen  :-\ kan flupke goed opschieten met de anderen ? kan je jaloerse meid goed opschieten met de anderen ? ik zou ze in elk geval eerst aan elkaar laten wennen buiten de kooi   ::) als er dan ruzie gemaakt wordt hebben ze plaats genoeg om te ontsnappen  ;) pas als je ziet dat ze allemaal goed overeen komen kan je overwegen om ze samen in één kooi te plaatsen maar dan nog de eerste tijd heel goed in de gaten houden en desnoods meerdere voedselbakjes en drinkbakjes ophangen  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Chrisje,

Zit ik een heel verhaal te typen, is het ineens weg  :'( en kan ik weer opnieuw beginnen.
Dus:

Wat een toestand heb je met je mamma gehad zeg. Uit je verhaal begrijp ik dat ze een bekkeninstabiliteit heeft opgelopen door de val ??? Meestal krijg je dat tijdens een zwangerschap, maar OOK ik heb eens door een misstap ...op mijn werk 6 jaar geleden....van 10 cm. een bekkeninstabiliteit opgelopen en dat is heel erg pijnlijk.

Tijdelijk heb ik toen enige tijd een bekkenband gedragen, die de functie van de spieren even overneemt tot je dat zelf weer kunt doen.....misschien eeen tip voor je mamma ???

Ik was er erg mee geholpen tijden lopen, het voelt dat n.l erg prettig en stevig en neemt de pijn enigzins weg! Het geeft je de kans geleidelijk aan op eigen krachten te kunnen functioneren.

Wat een mooi vogeltje, wordt Pearly!!! Voor het eerst dat ik een geelwang zie en begrijp dat Marylin er erg blij mee is  :D !

Je fotoreportage is weer erg mooi.

Ik ben momenteel niet  veel thuis, en als ik er ben, weinig op de PC i.v.m de warmte, maar ik vergeet je niet hoor.

Over ruim 2 weken ga ik op vakantie voor 5 weken en zal je dan wel eens SMSen.

Heel veel sterkte met de verzoring van je mamma en je lijkt een zorgzame verpleegkundige lees ik al.

Hoe is je examen afgelopen, ik begrijp uit bepaalde tekst dat het niet goed is gegaan, maar kan even de juiste niet vinden ??? of heb ik het mis ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Hoi
Vandaag mag ik nog eens mijn pootjes op het toetsenbordje zetten!
Ik ben al flink gegroeid en ben enorm nieuwschierig en speel heel graag! Als baasje haar hand dichter laat komen bijt ik er heel graag in en laat ik het ook wel horen ;)
Verder krijg ik nog altijd even veel 'misschien wel meer' aandacht van haar! (denk ik ::) )
Ik ben nog klein dus ik weet dat niet zo goed...
Sinds dat baasje me enorm zit te kroelen geniet ik enorm en ook laat ik mij over men heel koppie'tje kroelen!
Kusjes geven doe ik ook graag! ;D
Baasje heeft een hele fotoshoot van me gehouden! :o
Ze kon het echt niet laten om me weer eens op foto te zetten ;D ;D

Ik ga nu slaapjes doen want van al dat typen wordt ik heeeeeel moe :(
Slaapwel iedereen ;D
:-* kroeltje
Pearly ;)

Riny

Hoy Christine
Wat is Pearly mooi geworden zeg!
Nu wordt ik helemaal nieuwsgierig, als bij mijn valkjes de wangvlekjes doorkomen.
Maar als er geen geelwangetje bij zit dat in ieder geval, split geelwang.
Weet je al; naar welke school je gaat komend jaar?
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op  8 juli 2006, 17:56:43
Hoy Christine
Wat is Pearly mooi geworden zeg!
Nu wordt ik helemaal nieuwsgierig, als bij mijn valkjes de wangvlekjes doorkomen.
Maar als er geen geelwangetje bij zit dat in ieder geval, split geelwang.
Weet je al; naar welke school je gaat komend jaar?
Groetjes Riny :D

Ja, ik heb me gisteren ingeschreven in een school waar ze dierenzorg doen! Ik heb een kleine rondleiding gekregen en heb zelfs valkjes gezien ;D
Ze waren niet met heel veel en zaten bij grasjes (als ik goed gekeken heb) in een buitenvoliere! Ze hebben daar veel dieren en een heel deel dieren die ze nu niet hadden wegens de vakantie maar die terug komen als het school terug begint!
Ik moet nu nog drie jaar doen...
Hopelijk lukt het mij ;)

*Esther*

Hoi

Ze is heel erg mooi!
Een valkje om trots op te zijn!

gr Esther