5 mei 2024, 22:11:57

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

carco

16 november 2005, 09:44:58 Last Edit: 29 december 2007, 17:28:41 by carco
Hallo

Nu iedereen zo ongeveer wel weet wie Brutus is open ik maar een apart onderwerp over hem.
Het gaat heel goed met hem.
Ik weet nu dat als ik naar bed gaat en hij flink gaat janken hij gewoon dorst heeft.
2 Dagen gelden zat hij maar in de bakken in de bench te zoeken, maar ivm het zindelijk maken raden ze het af om 'savonds laat nog iets te geven. Ja weet ik veel ik was net met hem uitgeweest en ging maar weer naar buiten waar hij wel plastte. Een uur later hetzelfde verhaal.
Gisternavond was het weer prijs en gaf ik hem water te drinken: hij stiktte van de dorst dus. Ik dacht ik merk het wel als ik er weer uitmoet. En toen sliep hij weer door tot vanmorgen, waarna hij wel 5 minuten heeft staan te plassen ;D
Acht je moet heen en weer toch wennen aan elkaar, en dat gaat nu best goed en gaat steeds beter.
Af en toe een ongelukje in huis mag de pret niet drukken.
Vanmorgen was hij alleen megadruk naar Pluisje ons konijn toe.
De cavia laat hij met rust, maar omdat het konijn met de poten gaat slaan denkt hij dat Pluisje wilt spelen en rent hij er achteraan. Wat tevens een plas van Brutus opleverde :P
Ik heb hem toen buiten gezet en hij draaide helemaal door:ging onder de auto liggen en kwam totaal niet meer (lelijke ontdeugd).
Toen hij uiteindelijk weer binnen was heb ik hem maar even opgesloten in de gang totdat Pluisje weer in de kooi zat:dat arme beest had even geen leven meer.



Zo slaap ik even lekker hier:niemand die me ziet:eindelijk rust.

En nu ga ik me eindelijk eens met mijn huishouden bemoeien en laat de dieren even voor wat ze zijn.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Christine

Wat is ie lieffff! maar brutus :o heb ik dan iets gemist ofzo of stond dat in je dagboekje want ik wist niets over brutus! **schaam mij :-[** :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

carco

Oh oh, ja staat inderdaad uitgebreid beschreven in mijn dagboek ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,4114.0.html

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Brutus begint een zwaargewicht te worden. Hij is in een week tijd een halve kilo aangekomen, en volgens mij is hij vandaag alweer aangekomen.
Het zindelijk maken was vandaag pet met een rietje >:( :(
Ik ben vanaf half 7 vanmorgen al 10x met hem buiten geweest waar hij dan ook keurig plast en poept en om een stukje worst vraagt (die hij als beloning krijgt). Zijn we binnen gaat hij prinsheerlijk op het kleed onder de tafel zitten plassen >:( Dit pas 4 keer vandaag tot nu toe, en ik maar weer naar buiten rennen:is wel goed voor de lijn. Hij komt aan , ik val af ;D
Nou ja ik loop toch al meer dan Brutus want buiten lopen is niet zo leuk hoor als je klein bent dan ga te toch gewoon zitten of op de grond liggen??
Ja hard lopen kan ik echt wel hoor, maar dat doe ik alleen als er mensen in de buurt zijn en ik aandacht krijg of als we bijna thuis zijn. En dan heb je ook nog die leuke school waar al de kindjes op je af komen, daar steek ik graag mijn kop voor tussen het hek door ;D Maar verder, nee liever lui dan moe ;)
Afijn en ook nog eens 2 poepjes vandaag binnen. 1 deed hij leek het wel omdat hij jaloers was omdat ik hem geen aandacht gaf en met de valken aan het knuffelen was. De andere had ik Maurice op bed gelegd kom ik naar beneden zit Brutus voor de volière heel schuldbewust te kijken. Zeg ik:"Ik ruik poep". Ja dus voor de konijnenkooi..grrrrrrr.
Ach ja dit mag de pret niet drukken want hij is wel lief hoor.
Alhoewel vandaag kostte dat stukje worst wel mijn velletje van mijn vinger:hij was iets tè gulzig geloof ik ::)
Omdat ik hem af en toe wat hoor hoesten heb ik de kennel opgebeld waar Brutus vandaan komt(dit moest ook) ik krijg nu een pasta opgestuurd om te geven. Zij zei ook omdat ik eigenlijk niet wist of het wel nodig was (ik bedoel ik heb het nu 2 keer gehoord net of hij ergens in stikte) je kan beter iets voorkomen dan ergens te laat mee zijn.Ook vroeg ze me of ik bij baasjes wil staan (is een apart onderdeel op haar site waar de hondjes heengegaan zijn) vind ik wel erg leuk eigenlijk ;)



Wat moet ik hier nu mee aan?


Het lijkt wel een dierentuin hier.


Groetjes: Caroline.


Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Notificatie is geactiveerd hoor.

Kan ik Brutus hier verder bij gaan houden.

Wat jammer dat het zinderlijk worden bij tijd en wijle nog niet zo wil lukken.

Maar je moet maar zo denken voordat hij een meisje is zal hij zeker zinderlijk zijn. Hihihi.  ;D ;D ;D

Groetjes van die andere Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik heb de pasta voor het hoesten vandaag binnen gehad en heb al wat gegeven. Smaakt volgens mij niet erg lekker als ik zijn gezicht eens bekeek.
Vanmorgen hebben we weer een ander probleem: Brutus kon zijn poep niet kwijt!! Hij bleef persen en over het gras schuren en na veel moeite en een zware bevalling lukte het toch.
Vanmiddag hetzelfde, maar nu ging het echt niet.
Ik heb (vies praatje) met een handschoen de poep die vast zat weggehaald en verder zijn anus ingesmeerd met vaseline met de hoop dat het werkt.Ik heb nu daar maar weer een mail over gestuurd :-\
Weer wat foto's!!!!



Is dat nou een kuif onder op de foto?



Nog meer vogel?



Kunnnen ze niet van me afblijven?




Ken ik jou ergens van soms?


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hallo Brutus en vrouwtje
Ons vrouwtje is helemaal verliefd op jou Brutus.
Het is maar goed dat ze je niet weet te wonen want dan was ze er zo.
Net of ze niet genoeg heeft aan ons.
Groetjes Bo & Bink :-* :-*

Hoy Caroline
Wat een dropje die wil ik ook!!!!
Ruilen voor een valkje ;D ;D
Maar nu zijn we een beetje buren op deze site,dus dat is ook wel leuk.
Ik kom nog vaker bij jullie buurten.
Groetjes Riny :D

Caroline

18 november 2005, 16:30:54 #7 Last Edit: 18 november 2005, 16:39:31 by Caroline
Hoi Caroline,

Ik zou in ieder geval iets laxerend door zijn water geven en proberen dat hij veel drinkt. Op dit moment beter dat hij weer gaat poepen dan dat hij zinderlijk is binnen.

Geef hem bijvoorbeeld, Roosvisee laxeer of druivensap te drinken. Of pruimensap werkt geloof ik ook. Ik heb drie kinderen met hetzelfde probleem en weet van de kinderarts dat als het pijn doet kinderen het gewoon op gaan houden omdat ze niet weten wat de risico's daarvan zijn. Poepen is pijn voor hun, dus poepen ze niet. Sanne heeft vorige winter allerlei ziekenhuis bezoekjes gehad na weken met buikpijn te hebben gelopen en die zat helemaal verstopt terwijl ze toch elke dag poepte maar niet alles omdat het pijn deed styopte ze iedere keer. Een hond weet ook niet dat het beter is om door te poepen dus als je niet uit kijkt met dit probleem krijg je hetzelfde.

Sterkte met het probleem.

Groetjes van Caroline  :)

PS. Oh ja, je foto's zijn toppie, wat een lekker ding is het toch.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Wat een mooie foto's van Brusus en natuurlijk ook met je valkjes erbij! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

carco

Hoi


Toen ik vlak nadat ik dit typte naar buiten ging heeft Brutus toch nog gepoept en later nog een keer. Ik ga het zeker goed in de gaten houden en anders koop ik uit voorzorg morgen even iets laxerends (thx Caroline)
En foei Riny toch Je hebt wel 2 van die lieve eigenwijze (nou ja vooral 1 ;D ) koningsparkieten.
En ruilen voor een valkje? Je hebt wel hele mooie, maar ik ben bang dat ik ruzie krijg hier ;D
Want Brutus gaat niet meer weg hoor :P
Je mag hem 'snachts wel een lenen van me ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi Caroline,
Wat een lieffie die Brutus. Je ziet hem bijna groeien. Leuk zo met de valkjes! Straks ik Brutus helemaal gewend aan nieuwsgierige vogels, en kunnen we saampjes met Brutus en Eddie naar het park!  ;D ;D

Groetjes,
Irene

leoni

hallo

ach wat leuk.
en ook bij de valkjes op de grond :D
wij hebben nu ook een boomerpup als logee erg leuk alleen me ouders willen er geen :-\

groetjes leoni

carco

Hoi

Slapeloze nachten..
Poeh,poeh Maurice sliep pas door toen hij 4 maanden oud was, volgens mij gaat het met Brutus straks ook zo.
Gelukkig jankt hij in ieder geval niet voor niets, want hij moet dan altijd plassen. Ik werk dan zo'n beetje op de automatische piloot:schoenen aan, jas aan, Brutus naar buiten,Brutus plassen, Brutus weer in de bench, ik weer naar boven mijn bed in en maffen weer :P :-\.
Gelukkig slaapt hij dan verder ook de rest van de nacht weer.
Of Maurcie moet zoals vannacht ook weer eens plassen dan werkt mijn automatische piloot 2 x, alleen dan zonder jas en zonder schoenen ;D
Dat zijn 2 nadelen van een jonge pup:dit en zindelijk maken, want dat is helemaal grrrrrrr
Is hij er net uitgeweest en heeft 3x geplast, gaat hij dus thuis gewoon verder. Volgens mij begint hij nu wel te begrijpen dat hij het niet op het kleed onder de tafel mag doen, hij doet het nu gewoon op de plavuizen :P :-\ :(
Ik was gewoon bezig in huis en ik zag verspreid 3 plasjes liggen, en wanneer hij ze gedaan heeft geen idee. Hij hangt de totale onschuld uit en ligt nu te maffen onder de bank.
Verder is hij wel lief hoor ;)
Hij wordt steeds gekker:ben je aan het spelen met hem, dan neemt hij een spurt door de kamer, rent een rondje en komt dan weer terug.Hihi da's wel gezellig.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Dan kun je beter in de zomer een puppie uit moeten laten midden in de nacht.
Maar ja je moet wat over hebben voor zo'n kleine pluizebol.
Je hebt er wel de rest van zijn leven plezier van als die nu goed zindelijk wordt gemaakt.
Succes Riny ;D

carco

Hoi

Hier ook foto's van mijn lelijke spelende boef:die nu dus weer uitgeteld in de bench ligt ;)


Ze zijn ietwat bewogen, maar ik vond ze toch wel leuk.


Met zijn onafscheidelijke knuffel die het inmiddels zonder kruis moet stellen ;D

Groetjes: Caroline.


Klik op het plaatje voor onze site!