28 april 2024, 08:23:01

woordjes

Gestart door Chillie, 15 november 2005, 23:31:49

« vorige - volgende »

Chillie

Hallo,

aiko amuseert zich savonds met het fluiten van enkele leuke deuntjes, en hij begint ook stilaan in zichzelf te mompelen. Ik zou hem dus graag enkele woordjes proberen aan te leren, maar ik weet niet goed welke woorden juist makkelijk zijn om aan te leren. Zijn eigen naam bv, of 'hallo', ...

Willen jullie eens enkele woordjes zeggen die jullie valkjes kunnen zeggen? Kwestie van enkele voorbeeldjes te hebben, die misschien makkelijk aan te leren zijn.

Bedankt!

Mvg,
Gert

Paul

Hoi Gert,

Die van mij zegt zijn naam (Taco) en hallo en het woordje kippekop kent ie ook heel goed.
Het is gewoon even proberen bepaalde klanken kunnen ze beter immiteren dan andere.

Groetjes, Paul

Chillie

nog iemand suggsesties?

~Natas~

Hoi Gert,

Mijn vogel praat ook.
Hij zegt hallo Joepie, Lekker bier, kom maar, Lekker eten en drinken, Potverdikkeme, lekker ding, Joepie kusje en nog veel meer.
Wat ze heel gemakkelijk kunnen zeggen zijn korte woordjes met veel klinkers erin.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,

Natas

zwolse_girl

Heey heey  ;D

Mijn kuiffie doet een jankende puppy na..
dat kwam omdat mijn tantes zijn pup een poosje bij ons in de tuin moest zitten omdat anders onze tijger hem aan zou vallen , dus hij heeft een uur dat gejank moeten aan horen
wel leuk om te horen hoor !
als ik een hoog stemmetje op zeten zeg iets met "ie" dan reageert hij erook op dan probeert hij het zelfde na te doen erg leuk zo kun je de hele dag zoet zijn met een valkje.. ik teminste wel  :D

Veel succes verder..  ;)

Groetjes xxx Jolanda en een vleugel van kuif :)

Lee-aa

mijn parkiet kan zeggen:

'hmmmm lekker' en 'hallo'

ook kan hij een waterfluitje nadoen, het klakken met de tong en een gedeelte van een trancenummer fluiten