5 oktober 2025, 07:31:48

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Caroline

Nou hup dan, wat doe je nog hier!!

Schiet op jij, je bedje in!!

En ...... snel weer beter worden hoor.

Maandag weer CBR??

Je knapperd woog net weer 107 gram.  :D

Ik ga  nu even naar haar toe, het is lekker donker dus tijd voor Diégah. Trouwens de langing van gisteren heeft haar een klein blauw plekje op haar snaveltje bezorgt.  :-\ :(

Liefs Caroline  :-*

PS. Omdat je niet de puf hebt om hier foto's te plaatsen zal ik er 2 plaatsen voor je.

Even gezellig op visite geweest vanmiddag bij de dames, Rocky, Noa en Coco.

Twee bontjes naast elkaar, Coco en Diégah!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Bedankt voor de update in mijn dagboekje, hoef ik niet verder te kijken :) Het is vallen en opstijgen he, dat leren vliegen, arme Diegah :-* Ben wel blij dat ze op gewicht blijft :D

Als ik maandag beter ben gaan we waarschijnlijk weer naar het CBR. Dan beuk ik iedereen opzij en ga ik mijn examen halen ;D

Ga nu weer bij Paultje op de bank liggen, samen een enge film kijken :)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey,

Ik had gezien dat het goed gaat met Diégah. Toen hier Lilo gisteren vertrok had ik het wel even moeilijker dan met de andere uit het nest. ik las dat je een nieuwe kooi hebt. Het is toch altijd afwachten of het nu echt de kooi is die ze zeggen dat het is en in goede staat. Gelukkig heb je een goede koop gedaan!

Twila gaat ook alweer bijna weg. Ik wou dat Luna hier 94 gram woog. Maar zoals je al aangaf is dat een mooi gewicht. Ieder valkje is natuurlijk verschillend. vooral als een valkje de eerste dag afvalt kan dat gebeuren het is toch allemaal nieuw. Wel fijn voor je dat je alles  kan volgen bij de nieuwe eigenaren. Hoe is het met de andere valkjes?

Succes bij het CBR! ben je zenuwachtig? zo te lezen niet en red je het wel.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roosje

Ja ben er erg blij mee. Ze hebben alleen zoals bijna iedereen doet de deurtjes omgedraaid ::) Ze gaan nu naar beneden open wat ik juist weer onhandig vind en ze zitten veel te stevig dicht :-X

De andere valkjes gaan allemaal perfect, de kleintjes, zeker die van Chico en Chickie groeien als kool. Ik hou 1 wildkleurtje daarvan om tam te maken denk ik. Het lijkt mij inderdaad moeilijk om een jonkie die je vanaf het begin met pap hebt gevoerd af te moeten staan. Dan heb je toch wat meer een band ermee. Ben blij dat ik het nog niet heb hoeven doen :)

En morgen? Jaaa dat komt helemaal goed ;D

Roosje

Eergisteren hebben we de nieuwe voliere neergezet. Nu is er écht geen ruimte meer achter de grote voliere ::)

De kleine waar Punky nu in zit en in de toekomst ook Ingo die ik tam ga maken.

De grote, die ik bijna niet op de foto kreeg omdat ik niet naar achteren kon lopen ;D

En nog even kroelfoto's van lieve Nina :D

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Roosje,

Mooi gewichtje hoor van Twila :D
Ik heb er hier 3 van hetzelfde gewicht.
Maar met mijn digi keukenweegschaal kan ik het mooi in de gaten houden.

Ik verheug me heel erg op haar komst :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Roosje,

Wat gaat dat hard!! Straks gaat Twila ook al 'uitvliegen' naar Maris. Maar dan is het toch allemaal wel goed verlopen dit nestje. Het verlies van de Kleine Phoenix was natuurlijk wel een grote tegenslag. Maar daartegenover staat zoveel positiefs!!

Wat een lieve foto van knappe Nina!! Leuk dat ik even kan zien dat ze het naar haar zin heeft bij je!!

Liefs, Gerda

Roosje

Ja ze is lekker op haar gemakje nu hier :) De eerste dagen maakte ik me wat zorgen omdat ze niet zo veel at. Maarja, wat wil je, het is natuurlijk ook hartstikke spannend allemaal. Maar nu eet ze netjes als een bouwvakker ;D

Morgen is het zover, dan gaat Twila weg. Maar ik ga gewoon door met genieten. Ik vind het prachtig om foto's te zien van de valkjes in hun nieuwe huisje, zeker als ik weet dat ze het heel goed hebben :D En Primootje blijft natuurlijk lekker bij mij, mijn nummer 1 ;)

Mariska

IK KAN NIET WACHTEN!!! :D :D :D[/size]

Nog èèn nachtje slapen, yeeeeeh ;D

Ik zal wel niet slapen, watje dat ik ben ::)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

97 gram :D Ze is daarvoor wel even gevoerd door mams, die voert gewoon door de tralies heen :o

Ze is wel wat eigenwijs, want zaadjes ziet ze niet zo zitten, maar zodra er trosgierst in het spel komt ::) Oftewel, ze kan het best maar is kieskeurig. Maar ik heb alle vertrouwen in de opvoedkunsten van mariska, en mocht ze nog niet genoeg eten krijgt ze 's avonds nog een lekkere papmaaltijd, zoals mama Poppie nu ook doet :)

Komt helemaal goed :D

Mariska

JOEPIE :D :D :D

Vanmorgen was ze toch 94.
Oh nee, dat was gisteren, ik loop een dag achter ::)

Gelukkig heb je alle vertrouwen in mij.
Dat doet echt goed.
Maar het komt ook  goed met dat kleine ding hoor ;)
Daar zorg ik voor!