5 oktober 2025, 07:31:29

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Caroline

Jij en Paul,

Gecondoleerd met de oma van Paul.

Heel veel sterktemorgen bij de begrafenis.

Liefs  :-*

PS. Ik ben morgenavond weg, weet je wel voor Fallan, dus misschien tot zaterdag,

PS. 2 Alles is goed hier hoor, druk druk druk!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

17 maart 2006, 00:01:52 #1546 Last Edit: 17 maart 2006, 19:04:12 by Roosje
Ooh natuurlijk! Ben benieuwd, veel plezier in ieder geval :)

Morgen wordt een zware dag denk ik, vooral voor Paul. Eerst zijn omaatje haar begravenis, en 's avonds heeft hij een gesprek met zijn baas.

James wordt nu overdag wakker gehouden, maar hij gaat niet bepaald vooruit. Binnenkort heeft mijn oma een gesprek in het ziekenhuis.

Met de vogeltjes gaat alles goed. Ik wil nog steeds naar Feld met Luna, maar het is heel moeilijk om in te plannen, het is voor ons best een eind weg...Maargoed, zolang ze er goed bijzit is er geen spoed bij.

Verder is iedereen druk met de broedblokken. Diara zat er ook al in, maar die heeft alleen nog geen man hihi.

Nou dat is toch nog een heel verhaal geworden. Nu ga ik gauw douchen en naar bed, morgen is het weer vroeg!

Riny

Hoy Roosje en Paul
Veel sterkte gewenst vandaag.
Eerst een begrafenis en dan ook nog zo'n moeilijk gesprek.
Ik zal voor jullie duimen.
Groetjes Riny :-*

Monky

Hi Roosje en Paul,
Heel veel sterkte vandaag bij de begrafenis. Ik weet precies hoe het is. Ik leef met jullie mee.

Ook wens ik Paul succes vanavond met het gesprek met zijn baas. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. Helaas komen dit soort dingen maar al te vaak voor  :-\

Groetjes,
Monky

carco

Hoi Roosje

Sterkte bij de begrafenis en natuurlijk ook voor Paul.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Hoi Roosje,

heel veel sterkte toegewenst voor de begrafenis.

Waarom kijk je niet in het lijstje van dierenartsen voor een vogelarts bij jou in de buurt? Lin en ik zijn eens naar Amsterdam geweest en dat beviel ook prima. Ik snap wel dat iedereen vol lof is over Feld, maar lange afstanden zijn niet bevorderlijk voor de stressgevoeligheid van je valkje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ROCKS

Hoi Roosje....

Ze zeggen altijd dat ellende nooit alleen komt....nou, je hebt weer een bevestiging. Wat erg, van de oma van Paul, en natuurlijk Paul zijn baan!
Ben wel benieuwd naar de reden, moet wel een hele goeie reden zijn!! Anders kan dit toch niet!
Sterkte meissie, je zal het nodig hebben...

Liefs, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

imv

Hoi Roosje en Paul
Gecondoleerd en heel veel sterkte bij de begrafenis!

Paul, succes met je gesprek!

Groetjes,
Irene

Inger m

Hoi Roosje,
Gecondoleerd.

Ik zat net je stukje te lezen over Paul zijn ontslag, maar persoonlijk zou ik dergelijke informatie in dit stadium niet zomaar het internet op gooien. Ik weet niet of er voor Paul nog wat te veranderen valt, ik hoop het voor hem, want leuk is het niet.

Veel sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Roosje

17 maart 2006, 19:07:02 #1555 Last Edit: 17 maart 2006, 21:57:03 by Roosje
Nou we zijn er weer. Pff...Wat een dag! Ben helemaal gesloopt. Het was wel een mooie begravenis. Alleen jammer dat ze aan het einde dezelfde muziek als bij mijn vader draaiden. In combinatie met een grafkist kon ik dat ff niet hebben :-\

Verder heb ik ff niks te vertellen, en eerlijk gezegd geen zin om iedereen apart te beantwoorden :-[

Dus bij deze; Bedankt allemaal :-*

Roosje

Paul zit geloof ik nu in zijn gesprek. Ik hoop dat hij zijn verhaal er goed uitkrijgt. Vandaag was een vermoeiende en emotionele dag voor hem.

Duim duim...

Riny

Hoy Roosje
Ik zal voor hem duimen.
Groetjes Riny :D

Roosje

Hahaha Diara doet een poging om zich te laten wippen, maar Speedy snapt het niet en Punky is verliefd op mij. Zit ze daar, die muts... ::) :P

Oooh Speedy zat er bijna op! Toen kwam Heinrich volgens mij aan vliegen. Aan de ene kant is ze te jong, maar aan de andere kant ben ik blij dat ze voor Speedy gaat zitten en niet voor haar broertje :D

Ze vinden elkaar best aardig volgens mij. Maar Speedy moet nog even leren wat een relatie inhoudt ::) ;D Maar ik denk dat dit wel goed komt :)

valkchico

Hallo Roosje,

relatietherapie ;D.maar ze heeft wel een goede partner keuze gemaakt. En het gezegde is jong geleerd...........

Ik hoop voor je dat het een positief gesprek is waar Paul wat mee kan.
sterkte met afwachten.

gr Esther