30 juni 2025, 16:52:00

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

imv

Hoi,
Ja heeeerlijk.. pizza!
Roosje, ik ga naar Den Helder. Rogier werkt daar nogal veel, en in de crocusvakantie (voor ons is het dan crocus) ga ik met de kids en Eddie mee...huren we een huisje bij Landal... denk ik, want we hebben nog steeds niet geboekt  :-\ :-[ 8)
In de spits is het vanaf hier zeker 3 uur rijden naar Den Helder. Daarom blijft Rogier daar altijd tussendoor.

Afijn, de 27ste zul je iig horen hoe het geweest is. Voor Eddie neem ik een bench en een speelstandaard mee.
Heb jij Bo al iets geleerd? (pootje geven, kusje, zwaaien... )

Groetjes,
IRene

Roosje

Ooh ik dacht toen er stond, "Afijn, de 27ste zul je iig horen hoe het geweest is" dat ik het verkeerd begrepen had over die meeting :-[ Maar je bedoelt dat ik dán hoor hoe je vakantie geweest is ::)

Bo is al gek op kusjes geven hoor :D Alleen wil ze af en toe net iets te hard 'zoenen' ::) Verder hoeft het van mij niet zo. Misschien dat ik het haar nog eens ga leren, want pootje geven is niet heel moeilijk. Maar ik vind het vooral leuk als ze dingen doet die vanuit haar zelf komen, dan is ze het leukste :D

imv

Hoi,
Ja, dat vind ik ook. Maar ik wil kijken of ik hem een kunstje kan leren met het doel om lekker met hem bezig te zijn.

Hihi.. maar vooralsnog wil hij bijna alleen maar kroelen :-* :P ;D Ennehhh  >:( .. in mijn oor bijten jaiks!

groetjes,
Irene

ps 27ste is idd de dag van de meeting ;D

Roosje

Zo heb je niks, en zo heb je 3 koppels! Heinrich en Poppie hebben zojuist voor het eerst gewipt :D :D :D

Bewijs!

Ik had van Poppie nooit verwacht dat zij een mannetje leuk zou gaan vinden. Maar dus toch :D

Dus nu is het Speedy die overblijft voor Diara :)

Rianne

carco

Hoi

Wat leuk!!
Ga je hun nu ook apart zetten?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Roosje,

Wat vind ik dat nou heerlijk om te horen :D
Ik ben heel blij voor Heinrich en voor jou :D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Gaaf he ;D Ik zet ze nog niet meteen apart. Binnenkort krijg ik er een kooi bij dus dan kan 1 van de 2 koppels apart. Ik denk dat dat poppie en heinrich worden want simba is nog te jong vind ik. Alledrie apart kan nog even niet want de ruimte is op hihi. Mijn moeder had al het idee om 4 broedkooien aan de wan te maken dus hopelijk gaan we daar binnenkort eens naar kijken :D

♪ Marlies

Hoi Roosje, :D

Heinrich is toch de valk die niks van andere valkjes wilde weten? Of zit ik nu in het verkeerde dagboek. :-\

Groetjes Marlies ;)

Roosje

Nee dat was dus Poppie! En Heinrich was inderdaad ook nog niet echt een kroelkont.

En toch hebben ze elkaat gevonden...Maf he ;D

♪ Marlies

carco

Leuk joh : broedkooien aan de wand??
Je bedoelt gewoon broedblokken eraan vast maken?
Als je wilt heb ik een broedblok over voor je:is denk ik wel vast te maken op de ene of andere manier. Ik kan hem voor je meenemen?
Ik zie het al voor me 3 koppels apart en de volière leeg :P
En je konijntje huppelt dan lekker in zijn eentje rond op zoek naar zijn vriendjes ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

Ooh over het konijn gesproken! Timmie krijgt een hele gave kooi met een ren eronder zodat hij vanaf de zomer buiten kan. We zijn nog aan het zoeken naar een mooi exemplaar maar er valt genoeg te krijgen!

De broedkooien komen gewoon tegen de wand aan hoor, en die gaan we dan waarschijnlijk zelf maken :D Maar bedankt voor je aanbod :-*

Roosje

Ik heb trouwens een nieuwe verslaving...

Suiker smelten...Over een appeltje gieten en hmmm... ;D

Gaat een pak suiker per week doorheen :-X