30 juni 2025, 16:41:04

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Ja, maar daar wacht ik nog even mee, want als het goed is ga ik het druk krijgen :)

Ik hoorde dat in snowworld (receptie) nog iemand had gesolliciteerd, ik hoop dat ik op gesprek mag en wordt uitgekozen!

Ben ook druk op zoek naar een leuke opleiding. Diermanagement staat nu op 1. Leidinggeven in de dierenbranche, of een eigen winkeltje beginnen. *Droom* :D

Ik heb toch het broedblok maar aan de buitenkant gehangen voor Chico en Chickie, alleen Chickie wil er nog steeds niet in. Ze gaat er alleen maar voor zitten omdat dat het hoogste stokje is ::) Maar er wordt nu wel minstens 1 keer per dag gewipt, dus dat is goed ;D

Petra en Cheeky

Ha die Roosje,

Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat bij je! Houden zo! Fijn dat je wat meer energie hebt...!

Hopelijk lukt het met de baan in snow world! Ik zal voor je duimen!

Zolang er gewipt wordt, is er hoop! (klinkt bijna als een nieuw spreekwoord...)  ;D ;D ;D :P :P :P

Liefs,
Peet

imv

Petra en Cheeky

Heeeeeej, je hebt mijn nieuwuitgevonden spreekwoord in je titel gebruikt!  ;) ;D ;D Ik voel me zeeeeer vereerd!  :) :D :D

imv

Hier gaat het er ook heftig aan toe.  :P ;D
Pino, mijn adonus leert zo te zien supersnel. Hij heeft het nu goed onder de knie. Vanmorgen heb ik zijn nagels geknipt.. die waren superscherp.. arme Goofy :-\
Daarnet was het een echt een super-liefdesspel. Heel vertederend..met ook veel toeschouwers  ;D Foto's hiervan komen binnenkort in mijn dagboek.

groetjes,
Irene

Roosje

Ging net enthousiast aan de slag met een leuk plaatje om na te tekenen. Hij is best gelukt, alleen met kleur zou hij véél mooier zijn. Maar ik kan niet met kleurpotloden omgaan ::)

imv

Roosje

Hihi dank je. Maar ik baal ervan dat ik alleen maar lijntjes op papier krijg, en niet een mooi gekleurd vogel-achtig ding. Met kleuraccenten enzo, maar dat lukt gewoon niet :-\ Op het plaatje was hij liever, maar mijn creatie vind ik wel statiger en stoerder ;D

imv

Mooie kleuraccenten zou je kunnen krijgen door met keurpotlood en een klein kwastje te werken. Met een vochtig kwastje kun je niet alleen de kleuren egaliseren (is bij dit dier niet echt de bedoeling), maar accenten en schaduwen kun je er heel goed mee maken.

Als je een goeie ondergrond èn héél fijn papier hebt zou je ook waskrijt gebruiken. Maar dan moet het papier echt hee fijn zijn.

Groetjes,
Irene

Roosje

Bedankt voor de tips! Weet je...Misschien ga ik het toch maar proberen... Alleen niet nu, nog even ervan genieten dat hij er nog een beetje uitziet haha. ;D

Roosje

En hierom heb ik een hekel aan kleurpotlood!

Voor:

Na:

Aaargh...! Misschien heb ik er het geduld gewoon niet voor ::)

Ik ga maar eens naar bed. Welterusten! :-*

Petra en Cheeky

Voor is mooier!  ;) :D :-\
Er zijn hier zat mensen met kids om 'm voor je in te kleuren!
Maak er een wedstrijd van!

Peet

imv

Hoi,
De achtergrond is goed.
Met name bij het been heb je te hard op het potood gedrukt. Je moet niet de punt van het potlood gebruiken, maar het schuine vlak van de punt. Dan zie je de "vleug' nog wel, maar niet de streepjes.
Probeer eens met een natte vinger (of kwastje) over het dier heen te wrijven (één kleur tegelijk!)..krijg je hem egaal of heb je een te hard potlood gebruikt? Als hij egaler wordt kun je hem met de schuine kant van de punt verder egaliseren.

Succes!

Groetjes,
IRene

Roosje

Ik heb hem al ver weggestopt ::) Heb er gewoon het geduld niet voor. Moet dat eigenlijk een keer doen als ik de rust heb om het niet in één keer af te willen hebben :) Maar ik heb in ieder geval goeie tips gehad ;D