29 juni 2025, 19:37:14

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Roos,

Ook ik was met je aan het meedenken. En dacht werkelijk letterlijk wat Nel net voor je heeft opgeschreven.

Probeer nog even geduld te hebben, je hebt nu al zoveel geld uitgegeven aan onderzoeken, stel dat het wel fout gaat dan kan Poppie nooit meer terug de grote volière in. Dit wil je toch zeer zeker ook niet voor één van je valkjes.

Heb je al aan een radiootje gedacht in die ruimte, dan is het er niet zo stil, ze heeft wat afleiding en ze went ook al een vast aan allerlei geluiden, hier staat hij ook de hele dag aan, ook als we weg gaan.

Dit was weer even mijn meedenken.

:-* 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Citaat van: Roosje op 27 december 2005, 22:57:19
Dat is een hele goede van je. Ik heb alleen geen kooi meer vrij, dus dat houdt ook even op :-\ Potverdikkie wat lastig.

Fijn dat je meedenkt met me :)

Ik zat ook aan Simba te denken. Die is ook best lief maar niet dominant, dus dan kan Luna hem wel aan...

Hoi Roosje,

Natas heeft een leenkooi van mij voor Jesse. Voor zover ik begrepen heb zit Jesse nu bij Joepie in de kooi. Als jij nou zorgt dat die leenkooi bij jou terecht komt, mag je die kooi wel lenen van me.

Dan zal je zelf even contact moeten opnemen met Natas.

Ik hoor het wel.

Succes, Nel :)

Bianca

kijk er zo tegen aan, wat is een paar weekjes op een heel valken leven?!
zo denk ik ook altijd maar als ik een nieuwe heb en 6/8 weken in quarentaine zet.
Even doorbijten, ik weet het het is moeilijk, maar zorg er gewoon voor dat ze genoeg te doen heeft, en dan komt het echt wel goed.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

carco

Hoi Roosje

Ik ga volledig met de voorgaande mee, houd Luna nog even apart!
Je bent zo streng voor jezelf wat het bloedprikken betreft.
Weet je nog dat ik je vroeg om van allebei maar 1 te testen? En jij zei dan nog geen 100% zekerheid te hebben?
Nu heb je de uitslag nog niet en zou je er al 2 bij elkaar willen zetten.
Doe dit nu maar niet, misschien krijg je er anders straks een heleboel spijt van!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi Roosje,
Wat een lieve foto van jou met Bo  :-*
Kan Paul nu toch ook al wat meer met haar doen?

Ik wens je een fijne vakantie toe! Voor nu nog even beterschap.

Groetjes,
Irene

Lin

Hey,

Ik ben even afwezig geweest hier. wat heb ik allemaal gemist?  ;D Kan je een korte samenvating geven?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roosje

Okee ik luister dan toch naar jullie goede raad en laat Luna lekker nog even apart. Ze zit in dezelfde kamer als de agaatjes en die fluiten er wel op los, dus dat is wel gezellig voor haar. Fijn dat jullie net zo verstandig zijn als ik hihi ::) Ik hou wel even in de gaten of hij goed eet want gisteren zag ik maar weinig gepelde zaadjes liggen....

@ Nel: Natas woont in zoetermeer toch? Dus het had gekund. Maar ik denk dat ik het toch maar even zo laat voorlopig. Ik moet haar wel goed in de gaten houden.

@ Lin: Ik denk dat je een paar pagina's terug moet lezen, want er is zóveel gebeurd. En ik kan het niet opbrengen dat samen te vatten :-\

@ Irene: Ja het gaat supergoed! Zeker 's avonds is Bo ontzettend lief en kan Paul ook lekker met haar knuffelen. Gelukkig maar :)

Verder Caroline, Caroline, Bianca en Lin, bedankt voor het meedenken!

hippysuus

Ik zie nu pas het verhaal van de valkjes en al het bloed en het dode valkje.. :'( :'( :'( ben te verdrietig om nu nog verder te lezen in je dagboek. Sorry dat mijn reactie zo laat komt, ik vind het werkelijk heel akelig  :'( De rest lees ik nog wel als ik weer wat ben bijgedraaid...die stok met al dat bloed staat nu echt even op mijn netvlies gebrand, mijn hemel!

Roosje

Ja dat verhaal is niet voor mensen met een zwak gestel. Ik ben nu al wat bijgekomen, maar heb nog steeds moeite als ik de foto's zie. Ik vind het ook zo erg als ik die kamer in moet en arme Luna zo alleen zie zitten :'(

hippysuus

Zo, ik heb de moed opgebracht om het allemaal te lezen. Heb nu weer een enorme brok in mijn keel, ik vind het nog altijd heel akelig. Je maakt het wel mee de laatste tijd zeg!

En dan staan daartussen ineens hemelse foto's van jou en Bo en ik kon het genieten er helemaal van af zien. Ik ging vanzelf weer smilen en kreeg een warm gevoel van binnen...wat ontzettend lief!

Het spijt me heel erg voor je van Roxy en ook van het kleine kwarteltje :(

Dikke knuffel :-*
Suus

Roosje

Bedankt voor je reactie nog :) En wat goed dat je het toch nog hebt kunnen lezen. Het is toch een rotverhaal :-\

Morgen gaan we eerst met Bo op pad naar overijssel, ze mag daar bij de kweker thuis blijven zolang wij op wintersport gaan. Dan mag ze de hele dag los. Leuk he!

Daarna gaan we een mooie ferplast kooi halen in utrecht. Daar mogen chico en chickie in gaan broeden. Althans, ze mogen het proberen hihi :)

En daarna gaan we naar Katwijk. Even gezellig bij iemand op visite ;D

Tot morgen allemaal! :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

hihihi ja Caroline, dat had ik dus ook...vooral die laatste, dan wil je Bo helemaal plat knuffelen he? Echt onwijs vertederend!

Maar jij hebt al drie kleine engeltjes om mee te knuffelen ;D

Kirsten

Hoi Roosje,

Ja bij die foto´s met Bo smolt ik ook helemaal weg,. zo lief :D
Ik heb gisteren wel gevolgd wat je de forummers gevraagd had, maar kon je helaas niet helpen met adviezen,. ik dacht ook vanalle door elkaar heen. Ik denk dat je nu wel de verstandigste keuze gemaakt hebt,. het is inderdaad maar voor even, en Luna heeft afleiding van de agaatjes, dus ik denk dat ze er wel goed doorheen komt.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ineke

Wel fijn dat de da de fout wil herstellen, ook al krijg je Roxy er niet mee terug. Goed dat je zo rationeel blijft.
Nog even en dan is je geheim geen geheim meer...
Roos, alvast een gezellig oud op nieuw en voor 2006: veel succes en plezier bij alles dat je doet