18 juli 2025, 16:22:34

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Kirsten

Beterschap roosje,. je hebt het behoorlijk te pakken lees ik,.
Gelukkig zijn er allemaal lieve mensen hier die je opvrolijken.

Live vind ik ook erg goed Rianne,. Dit jaar zijn we nog naar een concert van ze in Ahoy geweest,. jeh die gaan echt uit hun dak! :D :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Hi Roosje,

Wat vervelend, een darminfectie.

Heel veel beterschap.

Groetjes,
Monky

Caroline

9 december 2005, 18:52:46 #257 Last Edit: 9 december 2005, 21:37:16 by Caroline

Lieve Roos,

Vergeef me dat ik nog niet eerder ben geweest.  :( Ik denk je bent gewoon een avondje weg, ben je hardstikke ziek.  :-\ Vandaar dat ik je hier maar even kom vertellen dat ik nog niets heb kunnen afspreken met Mandy, de dagen dat zij kan kan ik niet en andersom is dat ook het geval.  >:( ::) Ik denk een trouwe fan bezoek ik maar even zelf met het laatste nieuws. Ik stuur Mandy vanavond weer een mailtje met weer andere dagen, maar het gaat er naar uit zien dat het nog wel een weekje gaat duren.

Maar nu even over jou, hou je het wel een beetje in de gaten, dat je niet te veel vocht gaat verliezen anders moet je ORS laten halen en drinken hoor, dit houdt je vocht vast. Verder hoop ik dat je snel weer de ouwe Roos bent. Ik mis je op de MSN.  ;)

Dikke kus van mij  :-*

En een knuff van....

Noa!!

Beterschap!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

@ Carco: Zal toch wel dat ik maandag beter ben. Anders krijg ik ruzie met mezelf. Heb er nu al zin in. M'n moeder gaat nog wel even helpen met soppen, het moet natuurlijk wel redelijk netjes zijn hier ::) Ik hou je wel op de hoogte hoe het gaat vanaf morgen.

@ Kirsten: Klopt, dan ben ik in die paar minuten dat ik het zittend volhoud toch weer even opgevrolijkt en dat is heel fijn :)

@ Monky: Thanks! :)

@ Caroline: Oooh wat lief dat je het laatste nieuws even hier hebt geplaatst. Ik hou het namelijk echt niet lang vol om achter de laptop te zitten. Zit nu met een warm compres tegen m'n buik tegen de pijn, en heb in overleg met de huisarts toch brufen poeder gekregen, want de pijn was echt niet te harden, en ik wilde niet nog zo'n nacht! Ik hou wel redelijk wat vocht vast gelukkig omdat ik dit keer niet zoveel overgeef. Ik drink ook lekker veel kamillethee, dat brengt rust in de darmen. Ook begin ik al af en toe honger en dorst te krijgen, dus het gaat al iets de goede kant op. Hoewel de koorts wel weer terug komt steeds :-\

Wat jammer dat het niet schikt om Noa te halen. Nu kan het eindelijk, en dan hebben jullie geen tijd! :-\ Dat wordt een zware week, maar dan zul je vast nog blijer zijn als ze er eindelijk is. Zelfs ik kijk er al naar uit, gewoon omdat ik haar zooo lief vind, en zelfs een beetje jaloers ben ::)

Ik hoop dat ik het morgen in ieder geval weer red om wat langer te blijven hangen. Kunnen we ook weer ff kletsen ;D

Groetjes, een trouwe fan ;)

De afspraak met de longarts kon vandaag niet doorgaan maar mijn moeder heeft een telefonisch gesprek met hem gehad. Diagnose: astma op basis van allergie, en bronchiale hyperactiviteit...Dus om het kort te zeggen, aardig gevoelige longen. Het leek de longarts erg waarschijnlijk dat dit de oorzaak van mijn moeheid zou kunnen zijn. Ik heb nu iets gekregen wat dit 24 uur per dag remt in de vorm van pilletjes. Binnen 2 weken zou ik verbetering moeten gaan merken. Maar ik ga het nu nog niet slikken want een mogelijke bijwerking is...buikpijn. Nou dat heb ik al genoeg nu ::) Maar ik ben heel benieuwd!

Zo dat was het lesje geneeskunde voor vandaag, vergeet jullie huiswerk niet! :P

:-* :-* :-*

Caroline

9 december 2005, 21:32:55 #259 Last Edit: 9 december 2005, 21:38:30 by Caroline
Hoi Roos,

Goed in de gaten houden die koorts dat het straks geen blindendarmontsteking is, dat het ik gehad, ook toen ik 18 was trouwens, dus al héééél lang geleden.  ;) Of zijn het echt krampen die je hebt??

Laat je maar lekker verwennen.

:-*

PS. Ik heb de foto geplaatst hoor!! In mijn vorige berichtje.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Daar dacht de dokter ook al aan, maar de pijn komt daar voor mijn gevoel niet vandaan. Het zijn ook echt krampen en af en toe een flinke aanval. Dus waarschijnlijk niet, maar ik hou het wel in de gaten hoor.

Wat een mooie foto! Ze heeft echt een heerlijk koppie, en dan zo dat baardje naar voren :-*

Valerie

Nog steeds zo'n buikpijn? Roosje toch! Wou dat ik iets kon doen om je pijn te verzachten. Probeer maar zo veel mogelijk te rusten. AL was het op de bang bij de tv. En veel warmte op je buik.
Sterkte!!

Riny

Hallo Roosje
Ik sluit me aan bij alle goede wensen en raadgevingen.
Groetjes Riny :D

aad

ha die roos

Ook van mijn kant beterschap hoor ;)
maar ik wou je nog even ook hier bedanken voor de tip Movie Maker  :P
Dus hier het resultaat .. ik weet het kan beter maar tis een begin  ::)
KLIK HIER

Groetjes Aad

Martin1

Whahaha Aad wat een leuk filmpje! Lekker sexen met een porseleinen gans...en dan die ventilator...ik kwam niet meer bij!  ;D  ;D

En Roos: B.E.T.E.R.S.C.H.A.P. !!

Martin

Roosje

Aad: ik heb je een im gestuurd.

Even voor iedereen tegelijk, bedankt, jullie zijn lief :-*

Vannacht: pijn, bloed, paniek! Dus ik m'n moeder gebeld om kwart voor 6 in de ochtend. Die heeft me gelukkig wat gerustgesteld, kwam waarschijnlijk doordat m'n darmen zo van slag waren. Maargoed, voorlopig had ik heel veel pijn. Dus ik mocht 's middags van de weekenddokter eindelijk aan de remmers, omdat het nu wel erg lang duurde. Heb de halve dag met een kruik gelegen, heerlijk. Maar dat resulteerde alleen in een ietwat hoge temperatuur (39,5) Dus kruik weg, en ik viel in slaap! Ben nu net wakker en zit echt te spacen. Duizelig, raar gevoel in de spieren, door de koorts. Maar ik heb net wat gedronken en gegeten en dat is voor een deel nog binnen gebleven. Dus ook al voel ik me nog een wrak, het is al iets beter. Nu lonkt mijn lekkere dekentje op de bank wel weer, want ik zit hier niet echt lekker en heb wat slaap in te halen. Tot morgen, of misschien vanavond!

Mariska

Ach arme Roosje,

Wat zal jij je ellendig voelen en geschrokken zijn vanmorgen :(
Ik hoop dat je gauw weer wat opknapt.
Pas je wel goed op jezelf ;)

En Aad, wat een prachtig filmpje, heel knap voor een eerste keer :D
Ben trots op je ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hai die Roos,

Dat is schrikken!!

Ben je nu wel naar de Dr. geweest?? Want bloed is toch niet goed hoor. Niet te lang mee blijven lopen hoor, geen risico's nemen. Bij mij waren ze ook bijna te laat toen ik een blindendarm ontsteking had. En waarom?? Ik had voornamelijk, links boven pijn in mijn buik en net wat je zegt ook krampen en steken, koorts, overgeven en diarree. De blindendarm zit rechts onder dus niemand dacht daaraan, tot ik 4 weken verder was, ik kon niet eens meer lopen van de lijn, was net een oud kromo omaatje en bleek buikvlies ontsteking te hebben. Een paar uur later en ik was er niet meer geweest, ik heb 2 weken aan hele zware infusen met antibiotica's gelegen in het ziekenhuis en mocht mezelf nog niet eens wassen. 3 maanden later was de blindendarm pas rustig en kon hij verwijderd worden.
Mijn huisarts en een plaatsvervanger dachten dat ik een buikgriepje had.

Ik wil je niet bang maken maar wil wel dat je goed op jezelf past.  ;)

Lekker bijslapen, laat je lekker verwennen, en Noa komt deze week nog naar huis.

:-* Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Heeeee Roos! Alweer goed in de lappenmand, lees ik! Wat zul je geschrokken zijn van het bloed .... arme jij! Hopelijk gaan de pillen die je hebt gekregen straks werken (als de buikpijn over is).... ! En dan het nieuwe jaar maar ingaan met de wens dat je gezondheid dan toch stukken beter mag zijn!

Liefs en beterschap!
Peet

carco

Jeetje Roosje nou moet je het niet gekker gaan maken hoor :o
Wij komendan wel een andere keer langs als je goed uitgeziekt ben. Het gebak loopt echt niet weg, het belangrijkste is nu dat je goed beter wordt eerst.
:-*
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!