5 oktober 2025, 07:31:30

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Hee leuk dat je ook even reageert! Ja pepsi doen we niet aan hoor, alleen the real thing :P. Zoals je misschien al las moeten de volgenden die op bezoek komen (irene, caroline (x2)?) wel gebak meenemen, als entree ::)

De valkjes vonden het ook niet erg dat ze los waren, zeker punky niet, die onderzoekt altijd alles. Maargoed dat heb je gezien ;D

Valerie

Nee, speedy is mooi...maar ik neem er geen krijserd ( lees: mannetje) bij.  ;D

Caroline

Hé Roos over welke foto's had je moeder het nou, die wij niet mochten zien??

Vertel vertel!!  ;D

Zie ik je nog vanavond nog?? Hihihi!!

Hoezo verslaafd!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Roos,

Wat lief dat ik de derde ben, ben helemaal gelukkig nu :D :D :D
Ik kan alleen filmpjes maken zonder geluid, is dat erg?
Maar ik heb wel zat mooie foto's ;)
En kan ik als achtergrond muziekje het zelfde nummer krijgen als jij heb.
Dat raakte me echt en vond ik heel mooi?!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

@ Valerie: Ik snap je helemaal, hoewel speedy ook heel mooi kan fluiten hoor :)

@ Mariska: Ja hoor, is allemaal prima! ;)

@ Caroline: Er was iets mis gegaan bij de host van mijn foto's en toen verschenen er dus blijkbaar foto's met mooie vrouwen en weet ik veel wat :P Ik weet niet of ik vanavond kan kletsen, ben ziek :(

Wordt niet veel forummen vandaag voor mij. Ik werd vanochtend vroeg wakker met een onwijze pijn in mijn maag/buik. Werd er zelfs een beetje bang van. Het doet nu nog steeds heel veel pijn en ik heb koorts, hoofdpijn en ben misselijk. Ik heb net een peer gegeten en die kwam er vrijwel meteen uit :-\ En slapen is nu eigenlijk het enige wat ik wil.

Dus dan weten jullie dat ;) Ik kom wel af en toe kijken hoor, zelfs zo ziek zijn weerhoudt mij daar niet van ::) Hoewel het niet erger moet worden :-\

Riny

Hoy Roosje                           
En neem maar rustig de tijd wij lopen niet weg.
Groetjes Riny :D             

Mariska

BETERSCHAP LIEVE ROOS!!

Blijf jij maar lekker in je bedje hoor, als je beter bent staan wij op je te wachten :D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Beterschap Roos!!! Ziek het maar goed uit!

Als je nog wat afleiding zoekt, heb ik nog wel wat ranzige plaatjes.... (er zitten dieren in, dus dan mag het, toch?  ;) ;D)

OP Z'N HONDJES...

SEX OP KANTOOR:

PARKEREN DOOR DOMME BLONDJES....

Mariska

YEEEEEH PEET ;D ;D ;D,

Wat een leuke plaatjes, kom niet meer bij hier!!
;D ;D ;D ;D :o :o :o :o :P :P :P :P :-X :-X :-X :-X :censuur :censuur :censuur :censuur

Roosje

Leuk dat ik ff wat te lachen heb als ik mijn dagboekje kom checken ;D Hoewel het wel zeer doet :-X :P

Ik ga zo in een bad met kamillebloemetjes en dan maar weer naar bed. Hoop dat het morgen wat beter is :-\

Bedankt voor de goede wensen allemaal :-*

Valerie

Hee Roos,
Wat hoor (lees) ik allemaal? Weeral ziek? Snel beter worden eh! Laat je maar lekker vertroetelen door Paul en je beestjes.
Nou, Valko kan naast het erg luid zijn ook lief fluiten hoor.  :P

Gerda

9 december 2005, 11:28:32 #252 Last Edit: 9 december 2005, 11:31:39 by Gerda
Hoi Roosje,

Beterschap, meisje!!!!

En om je op te vrolijken:

Liefs Gerda

Roosje

Hahaha die zijn leuk :D  ;D

Het gaat nog niet veel beter. Vannacht wel 10 keer naar de wc geweest :-\ Op een gegeven moment moet je toch wel leeg zijn :-X Ik heb in ieder geval geen koorts meer, dat scheelt. Maar die buikpijn...AAAh! Waarschijnlijk is het weer een darminfectie, dus om het te gaan remmen heeft geen zin, want die infectie moet er toch uit. Oftewel, ik moet hier nog ff doorheen. Vast niet helemaal wat jullie wilden weten maar ik vertel het lekker toch :P

Net had ik punky even bij me, wil ik hem terug de voilere in doen, gaat timmie met z'n maffe hoofd keihard rondrennen. Punky kwijt... ??? Was ie helemaal naar boven gevlogen van de schrik :( Ook zag ik op zijn vleugel iets raars zitten, leek wel een bultje ofzo, ff in de gaten houden dus.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen, paul zorgt heel goed voor me :-* En doet ook wat dingetjes in het huis, voor zover hij dat kan. Ik ga nu weer lekker op de bank liggen.

carco

Hoi

Betershap en beter zijn voor maandag hoor:wij willen ons ''feestje'' niet missen ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!