18 juli 2025, 17:34:12

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Ja sorry, ik snap niet waarom hij het bij jou niet doet :-[

Christine

Prachtig filmpje!! Ik werd enorm verrast op het laatste!! Zo mooi dat loki was! Het hoorde er gewoon bij daar had je gelijk in! Hij is en zal altijd tot jullie vogelfamilie blijven!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

moonwitch (diana)

Hoi Roos

Super filmpje, kreeg het allen ff moeilijk toen ik loki zag en toen moest ik weer eraan denken hoe het met hem was afgelopen :'(.
Maar echt, heel goed en leuk in elkaar gezet.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Gerda

Hoi Roosje,

Heel leuk filmpje!!!
Net als de anderen had ik het een beetje moeilijk toen ik Loki zo lief zag spelen op het filmpje. Beetje natte ogen  :'(
Maar het is duidelijk dat ze in ons hart doorleeft!!

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Roosje,

Wat een superfilmpje zeg, inderdaad helemaal compleet met Loki erbij.

Wat knap dat Husky het zo goed doet op de hondenschool.
En het hoort bij husky's he, die kunnen eigenlijk niet los want naar je toe komen ze eigenlijk nooit, uitzonderingen daar gelaten.

Veel plezier met je beessies. :)

Groetjes, Nel :)

carco

Hoi roosje

Geweldig in één woord en zo'n mooi nummer erbij op de achtergrond!
Ik moest ook even wat traantjes laten bij Loki hoor:de lieverd.
Je kan met recht trots op het filmpje zijn!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Leuk gedaan hoor! Wat zijn je agaatjes al groot geworden! En mooi! :)

Roosje

Nou zo te zien valt het goed :D Heb ook wel m'n best gedaan hoor. Paul vond het een beetje een triest nummer, maar het is niet zo gemaakt, want de tekst is mooi! Bovendien had ik ook geen ander nummer die zo lang was dat alles erop paste ::) Maar ik zal er nog wel meer maken, want het is leuk ;D

Hihi Bo is zo lekker aan het kletsen; jahaa, hawoo, lekker he. Nog wel in Bo taaltje hoor, maar wij kunnen het onderscheiden :)

Roxy en Luna zijn al een beetje gewend hier, er wordt gefloten, en als ik in de kamer kom schrikken ze niet meer zo erg. Roxy is best nieuwsgierig en van Luna is het al heel knap dat ze blijft zitten als ik bij de kooi sta :-*

De dierenarts zou me terugbellen over het testen, dus ik hoop dat ik maandag wat hoor want ik wil lekker met ze aan de gang en ze laten wennen aan de anderen. Hoewel het waarschijnlijk wel 2 weken duurt :-\ Maar ondertussen heb ik dan wel de tijd om ze rustig aan me te laten wennen. Ik kán ze niet loslaten omdat ze met de aga's in dezelfde kamer staan, dus dat is wel goed, want het is beter als ze wat meer tijd hebben. Ik hou jullie op de hoogte ;)

Monky

Ik heb je filpie gezien.....
Heeeel erg leuk en mooi. Ik heb genoten  :D

Groetjes,
Monky

ROCKS

Hoi Roosje,

Ik heb net je filmpje bekeken, wat is dat leuk zeg!
Echt heel mooi gedaan.
Vooral niet stoppen, hoor!

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Roosje

3 december 2005, 21:08:06 #191 Last Edit: 3 december 2005, 21:26:16 by Roosje
Deze heb ik net voor petra gemaakt. 1 foto zit er 2 keer in en het einde kreeg ik niet mooi. Maar na het 3 keer over gedaan te hebben en mijn computer 5 keer opnieuw te hebben opgestart, was ik al blij dat ik hem had opgeslagen!

http://www.youtube.com/?v=fUKkpp-aTTo

Pfhoe... ;D

Ik wou gister trouwens met een vriendin naar een feest gaan in een discotheek hier in de buurt. Nog even bij vrienden van haar gezeten en we gingen er best laat heen. Krijg ik buikpijn...Nou hup, 2 ibuprofen erin en gaan. Dacht ik :-X ibuprofen is niet zo goed voor je maag dus buikpijn wordt er niet minder door, heb ik ervaren. Kon ik na een uurtje weer naar huis...k*t!

Maar ik geloof dat ik voor de verandering weer een beetje ziek wordt. Het ging net zo goed. Maarja eens zien wat er nu weer gaat komen ::)

Bo'tje zit zo lekker te kletsen hier! Kan d'r wel opeten :D En als ik moet niezen lijkt het net of ze heel boos wordt, gaat ze helemaal uit haar dak, maf wijf :P

Caroline

Hoi Roos,

Wat een leuk filmpje heb je weer gemaakt!!

Knap hoor, ik ben trots op je!!  ;)

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Ook hier heb ik weer van zitten genieten  :)

Echt super gaaf

Groetjes,
Monky

Roosje

O, hij doet het :D Who's next ::) ;D Hopen dat mijn laptop dan weer normaal kan doen :-X