5 oktober 2025, 03:19:01

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Roos,

Geweldig!!

Echt een poepie.  :D

Maar vertel meer!!

Over het soort, hoe oud is ze, het is toch een meisje of niet??

Hoe groot is ze ongveer?? Net als een amazone??

Ach ik heb zo veel vragen maar,...... moet stoppen, kwam alleen even snel kijken naar de verrasing maar moet met Jasper naar de Early Brid.

Oh ja, Punky,........ fijn dat alles weer goed met hem gaat.

En voor die viespeuken.  :-X :-X :-X
Hem je het bij MArktplaats gemeld?? Of kwamen ze niet van Marktplaats??

Nou , lieve Roos, lekker dromen nog.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Roosje
Wat een plaatje komt er bij jullie wonen.
Kun je er zelf nog wel bij met al die dieren?
Straks kom ik terug want ik wil er alles over weten.
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Toch een gaai!

En wat voor één! Het is inderdaad een beauty. Volgens mij heb ik Irene ook eens op dit soort gewezen toen ze Eddie nog niet had, maar ze zijn geloof ik een beetje veel duur!
Die Paul boft maar met jou hoor.
En het zou prachtig zijn als het goed klikt ook nog met Bo!
En inderdaad hoe oud is Kiki? Waarom deden deze mensen hem weg? Want het is toch een volwassen vogel?
En ik ben erg blij dat het met Punky allemaal mee lijkt te vallen. Toch geen pellets meer dan? Waarom was je eigenlijk overgestapt daarop? Weet je dat dr. Feld pellets als volledige voeding zelfs afraadt??
Hè hè toch niet voor niets de pc aangezet. :D
En trouwens wat een absurd en obscuur verhaal zeg van die andere mensen, kan me wel goed indenken dat je het op dàt moment tegen die wildvreemde mensen gezegd heb dat zit je zo vers in je gedachte en dat moest je spuien. Want ik neem aan dat omdat het een verassing was voor Paul je dit ook niet aan hem kon zeggen.
Groetjes: Caroline.

P.S Moeten we nu weer op kraamvisite? Of kom jij gewoon op kraamvisite met 2 gaaien :P
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Toe maar weer! :)

Wat een rare vent, in natura betalen, walgelijk!  >:(

Gelukkig heb je wat anders gevonden, en wat een plaatje! Ik hoop dat het klikt met Bo.

Monky

Wat gaaf!!! Je hebt er weer een lieverd bij  ;D ;D ;D
Het is wel een pracht beestje  :-*
Daar gaan jullie veel plezier aan beleven. Dat weet ik zeker.

Ik schaam mij te zeggen dat ik niet wist wat betalen "in natura" betekende  :-[  Maar ik kan wel uit de reacties opmaken dat het iets is wat niet helemaal gepast is  :P  :-X Om het maar netjes te zeggen.

Ik ben blij dat Pucky weer wat is opgeknapt. Ik kan me voorstellen dat je een beetje in de zenuwen zat.
Dat ze deze goede lijn voort mag zetten, zou ik zeggen.

Wat een leuke foto's trouwens!

Heel veel plezier met je beestjes.

Groetjes,
Monky

Mariska

Hoi Roosje,

Ben blij dat ik gisteren niet meer langer heb gewacht ;D
Had nog wel 3 pagina's met gezwets kunnen vullen ::) ;D

Maar ik had dus wel gelijk en ben heel blij voor jullie en vooral voor Paul.
Jij heb aan Bo natuurlijk al een maatje en Paul niet echt ;)
En wat heerlijk dat het gelijk klikte tussen die 2 :D
Van dit soort berichten word je helemaal vrolijk ;D

Maar wat een gestoorden die andere 2 :o >:(
Dat was er 1 voor mij geweest ;D
Ik verslikte me nu net toen ik dat schreef even letterlijk in me koffie ;D Sproeide gelijk alles onder ::) ;D :P
Maar even terug naar het onderwerp, van mij had hij een portie natura kunnen krijgen, en hoe, om nooit te vergeten ;D :-X

Maar het beste nieuws van vandaag is dat Punky weer is opgeknapt :D
Daar ben ik echt heel blij om ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi Monique,

Inderdaad in natura betalen betekend in dit geval: Dat Roos ook wel even met hem mocht wipwappen, om maar in valkjes taal te praten.  :o :P

RRRROooooooooooooooooos, waar ben je??

;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Hihi wat een reacties, en zó veel vragen :P Ik ga mijn best doen er een verhaaltje van te maken.

Kiki is een mannetje van 8 maanden. Die mensen doen hem weg omdat ze 4 honden hebben en daar toch wel veel mee bezig zijn. Die man heeft er wel moeite mee maar zijn vrouw wil heel graag ook gaan fokken met de honden en dan werkt het gewoon niet. Kiki was kleiner dan ik had verwacht, hij is qua grootte denk ik een beetje grijze roodstaart maar dan met een mooie lange staart en wat tengerder. Het is echt een heel leuk beest en wil constant bij je zitten. Paul is er zo blij mee :D En ik natuurlijk ook omdat mijn hele plannetje meer dan goed is verlopen uiteindelijk :D

Ik weet nu zeker dat Punky ziek was doordat hij te weinig had gegeten, hij zat namelijk net weer op 1 pootje en is weer helemaal zichzelf. Ik was niet van plan om ze volledig op pellets te zetten, maar doordat ik nu 50/50 deed, aten de anderen al het zaad voor zijn neus weg en kreeg hij de restjes. Dat is te weinig natuurlijk. Dus nu hebben ze gewoon de keus, zaad of pellets. Want Poppie bijvoorbeeld vind de pellets wel lekker!

En die gekken...Die laat ik ver achter me. Ik wilde nog melding doen maar toen was de advertentie al weg. Ik ga wel opletten of ze meer adverteren. Maar ach, ik ben allang blij dat alles alsnog gelukt is en vind het dus zonde om mijn tijd aan die mensen te besteden. Ik heb wel een telefoonnummer, dus degenen die zich geroepen voelen om te stalken...Go ahead ::) :P

imv

Hoi Roos,
Wat een verhalen!  :o
Zieke Punky, walgelijke oneerbare voorstellen.. gezellige avond en een dwergara  :o

Ik ben heel blij voor je, dat je zo'n leuke gaai voor Paul hebt gevonden. Gefeliciflapstaart!

We komen snel op kraamvisite! Heb je dan beschuit met muisjes of zullen we weer gebak meenemen?  :P

Groetjes,
Irene

Roosje

Maar ik moet ook nog naar jullie komen! Dan komen we gewoon met 2 gaaien ;D

imv

Dat gaat lachen worden!
En dan gaan we na afloop bij Caroline de boel onveilig maken  ;D

Caroline

Er staat nog een meeting op de planning, maandag 27 februari, dan kom ik Zuid Holland onveilig maken!!  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Oh Roosje!! Heb je dat niet gevolgd dan??
Ik geloof dat dat bij Irene gaat worden , en dan komt Kirsten, Esther( valkchico) en misschien Patricia oh ja en ik vergeet mezelf ;D
En Roosje dus ;D
Stond Kiki nog op marktplaats en marktplaza? Want kan het kloppen dat ik hem er nog op zag staan??
Want als dat de prijs is valt het geloof ik best wel mee inderdaad.
Heb je ook een geluk , het heeft gewoon zo moeten zijn denken we dan maar, als het met die andere gekken wel iets had geworden had Paul deze lieverd dus niet gehad :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

27 februari bij mij?
Mooi! Ik zet de koffie vast bruin  :P ;D

...

... ok.. ik zal de 27ste pas koffie gaan zetten, anders is hij wel errug oud  ;D

Stuur maar een IMmetje voor mijn adres en telefoonnummer, dan zie ik vanzelf wie er allemaal op de koffie komt  8)

groetjes,
Irene