30 juni 2025, 14:40:46

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Roosje

Ja zo denk ik ook. We zien wel weer wat er op ons pad komt. En ik zal een kaarsje branden voor die 2, want ik hoop echt dat ze goed terecht komen.

Ik had net Paul gebeld en gezegd dat hij blij mocht zijn want het ging niet door. Afreageren he ::)

En toen belde hij later nog terug om te zeggen dat hij er echt niet blij mee was hoor. Hij vond het heel lullig voor me omdat ik me er al een beetje op verheugd had. De schat :-*

Maar het heeft vast zo moeten zijn en misschien komen we in de loop van de tijd nog wel een papegaai tegen die ook beter bij Paul past :)

Monky

Ik vind het heel sneu voor je...
Ik weet hoe het is om je ergens enorm op te verheugen... En als het dan toch op het laatste moment onder je kont weg getrokken wordt...
Er komen vast wel meer papegaaien op je pad. Jou kennende... ;)

Ik brand een kaarsje mee voor ze mee...2 voor de papegaaien en 1 voor jou...

Groetjes
Monky

Roosje

carco

Hoi

Jeetje wat is dit erg voor jullie zeg!!
En eigenlijk als ik eerlijk ben vind ik dit ook een beetje vreemd hoor!
Er kan wel gezegd worden dat ze het in het Nop goed krijgen en dit zal ook wel,maar het is een vogelopvang. En in dit geval dus niet nodig toch??
Het Nop komt bij mij eigenlijk net zo over als een asiel al hebben ze veel ruimte om te vliegen. Afgedankte dieren gaan daar heen en in dit geval vind ik dit niet nodig. Maar ik kan me vergissen hierin hoor en diegene zal ws. wel doen wat hun het beste lijkt, maar dat neemt niet weg dat ik het voor jullie heel erg triest vind.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Roosje,

Dit vind ik echt heel erg sneu voor je :'(
En ze zei op het forum nog wel stellig dat ze niet naar een opvang mochten toen iemand anders dat voorstelde >:(
Dat maakt me nu een beetje boos omdat ze jou het hoofd op hol brengt en dan toch dit besluit.
Ze had even wat beter na moeten denken voor ze toezeggingen deed.
Ik vind het echt heel lullig voor je en hoop dat jullie in de toekomst tegen iets aan zullen lopen waar jullie je allebei heel goed bij voelen ;)
Maar wat voor papegaai zou dat zijn dan dat beter bij Paul zou passen?

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Balen joh.... Maar ze hebben jou blij gemaakt met een dooie mus, ik ben het eens met degene die zei dat ze beter eerst hadden kunnen kijken voor een opvang.

Maar misschien plukt Freek wel uit verveling, en zal hij onder soortgenootjes daar geen tijd meer voor hebben. Probeer het positief in te zien Roos. Het had gewoon niet zo mogen zijn, misschien ligt er in de toekomst wel een mooiere kans op jullie te wachten. :)

Roosje

Ja nou ik heb inderdaad ook af en toe dezelfde gevoelens als die jullie beschrijven. Waarom eerst mij gek maken, en toezeggingen doen? Waarom hebben we dan in zo'n korte tijd zoveel mailcontact gehad. Ik snapte er geen f*ck van. Maar wat ik wel weer begrijp, is dat zij ook gewoon erg in de war was. Het is voor haar niet zomaar een keus en ze vond het ook heel moeilijk allemaal. Dus tsja...

Paul is niet zo'n grijze roodstaart fan. Hij is gek van ara's en dat is ook echt wel zijn droom. Alleen dat is moeilijk want Bo is veel kleiner en die zouden we dan niet bij elkaar kunnen laten. Ook een edel man zou leuk voor hem zijn, want die zijn heel makkelijk en ook hij was gek van loki. Verder vind hij kaketoes ook geweldig, en een amazone zou er ook wel in komen. Oftewel, nog genoeg keus hoor :P Zoals ik al zei, we zien wel wat er op ons pad komt, we hebben er geen haast mee :) Wat ik alleen wel hoop is, dat áls er nog een gaai komt, Paul er ook veel mee kan. Maar dat geloof ik wel, zeker als we de goede soort uitkiezen. Edel poppen zijn gewoon wat moeilijker wat dat betreft en erg dominant.

Iedereen bedankt voor de berichtjes, dat doet me zoals gewoonlijk weer goed :-* :-* :-*

Petra en Cheeky

Ik heb niets toe te voegen aan wat al gezegd is! Een keurige reactie van jou, ondanks het feit dat je gevoel iets heel anders zegt, heb je geantwoord in het belang van de papegaai! Petje af!

Heel vervelend dat iemand terug komt op zijn woorden! Kijk, als ze er nu geen goed gevoel meer bij zou hebben, bij jou, dan kan ik het me voorstellen, maar in dit geval! Een beetje ondoordacht en pijnlijkvoor jou!

Veel sterkte meid!
Peet

bobbie

Ha die Roos,

Ik kan me je (flinke) teleurstelling heel goed voorstellen. Ook wil ik even zeggen dat je keurig hebt gereageerd. Je hebt gezegd wat het met jou doet, hoe diep dit je raakt, maar het belang van de papegaaien voorop gesteld. Knap van je Roos.

Ook ik heb negatieve verhalen gehoord over het NOP.
En al helemaal voor de grijze roodstaart lijkt het me niets omdat die vooral plukt door stress, dat gaf de huidige baas tenminste aan omdat hij weer begon toen er iets gebeurd was. In het NOP gebeurt er elke dag wel wat. :-\. Nou moet ik me wel net zo volwassen gedragen als jij en even vermelden dat ik meer goede dan minder goede berichten hoor van het NOP ::) :-X, ook dat moet gezegd worden natuurlijk.

Meis, wie weet hoe het leven verder loopt.

Een knuffel voor je vanuit hier, Nel :-*

PS: Over het geen reacties ontvangen.
Ik reageerde bijna nergens want ik had het heel druk met Renzo in het ziekenhuis, dus het ligt niet aan jou dat ik hier even niet was, ik was nergens :P ;)

Roosje

Nel, dat wist ik toch van jou, dat was ook wel even belangrijker ;) Van Maris begreep ik het ook en van iedereen wel eigenlijk, want iedereen zal wel een goede reden hebben. Maar ik ben gewoon een muts ::)

Bedankt voor de complimentjes, dat kan ik nu goed gebruiken :-[ ;D

:-*

carco

Hoi Roosje

Hum.. een nieuwe Loki erbij voor Paul èn voor Bo en dan in de toekomst kleine Lokies en Bo's.
Scheelt wel een kooi en een leuk vooruitzicht ;)
een beetje praktisch denken Roos ;D

Roosje

Hahaha en gaten in je vingers als ze broeds zijn ::) Ach misschien ooit... ;)

Mariska

Hoi Roosje,

Er komt wel weer iets moois op jullie pad ;)
En dan natuurlijk iets waar Paul ook gek mee is en andersom.
Als ik eens iets moois tegenkom voor jullie zal ik het je zeker laten weten ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi Roosje

Is dit niets voor jullie?
Lekker rustig :P
Nee hoor:geintje:maar ik vind hem wel erg leuk.
En ik was eigenlijk op zoek naar een andere link.

http://koopjes.marktplaats.nl/bouw_en_tuin/tuindecoratie/16687481.html?return=eJw1j%2BEKgjAUhd9FsJ%2B6u%2BvUTSSqJxkWKFqOtsiK3r07dvv1ncPGxz3WgPlMRnTeIAiT%2BYu9D2M3huBMWc6ru9yKq73PwS3WBl%2FcljJ9Kdzo9tvSw%2B7s%2B%2FmZ4yHHY1iJQOExUahQ10JRcwM1bNpcKnnCRie2gglMyURmxVTMmtkw2deyT7NPs0%2BzT7NPJx9AlUSACv%2BBn%2BhgOncJdO57cjFucZBQrZSxveIqCaAaaquPI%2BXO9TLrvj9bClGT&df=1

imv

Die adverteerder heeft nog meer betonnen beelden. Maareh.. ze liggen daar op het gras... hoe bevestig je zoiets in de tuin??

Groetjes,
Irene 8)