11 september 2025, 22:52:22

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Wat zie ik heb jij Bo gewoon bij de valkjes zitten? Of was ze even op visite bij ze?
Mooie foto's: de kleuren spatten weer van het scherm af.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi Roosje,

Dank je wel hoor, hele mooie foto's.
En zo zie je ook hoe groot Bo is, met een valkje op de achtergrond.

Doe je zelf wel een beetje rustig aan?? Geef je zelf overal de tijd voor hè, hebben we het al vaker over gehad.  ;) Sommige dingen hebben nu eenmaal tijd nodig.

Klikt het verder wel een beetje tussen Paul, jou en Bo?? Of zijn jullie nog veel aan het vergelijken?? Zal best wel moeilijk voor jullie zijn soms.

Heel veel sterkte en succes natuurlijk ook.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

@ Carco: Nee hoor, ze was gewoon op visite. Haar erbij zetten zonder toezicht zou ik nooit doen.

@ Caroline: Bo is al erg gehecht aan ons en valt 's ochtends bijna van haar stok omdat ze zo snel naar ons toe wil komen, dus dat zit wel goed. Vanmiddag wilde ze de kooi niet uit en heeft ze Paul in zijn neus gebeten ::) Dus ik hoop dat hij er zelf de tijd insteekt zodat ze bij hem ook gewoon lief doet.

Enne...Ik neem nu zeker de tijd voor alles, heb ik mezelf en mijn omgeving nu gewoon verplicht. Punt :)

Net even bij mijn moeder en Aad op visite geweest. Zij hebben een jonge grijze roodstaart, Binky. Ze hebben even kennisgemaakt door doodstil elkaar aan te kijken :P Daarna is Bo even op mijn borst gaan liggen om lekker een dutje te doen, en ze zat zo lief te brabbelen! Even later Binky nog even bij haar gezet, maar toen ik binky pakte werd ze jaloers en gaf hem een knauw. Veel geschreeuw en gek gedoe, maar de zoon van aad haalde Binky toch maar gauw weg ::) Jaja, onze Bo is een pittige tante. Maar wel superlief :)

Caroline

:-X :-X :-X :) :) :) :)

Ik weet niks te zeggen.

Maar heb het gelezen en ga nu slapen.

Weltrusten  8)

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Pff paul belde net, dat ie aangifte had gedaan van poging tot doodslag :-X Het zit dus zo. Er waren een paar gasten gaan eten bij het restaurant wat bij snowworld hoort, en die gingen weg zonder te betalen. Dus de medewerkers gingen erachteraan. Toen die gasten al in de auto zaten probeerden de mederwerkers ze toch nog eruit te krijgen, maar tevergeefs. In dit hele gedoe hebben die gasten 3 (!) keer geprobeerd iemand vol gas aan te rijden! Waaronder paul, dat had dus wel einde verhaal kunnen zijn. Ik schrok me rot. Gelukkig is de politie gekomen en is er snel aangifte gedaan en hebben ze het kenteken en signalement van die klootzakken. Ik hoop dat ze een flinke straf krijgen, stelletje gekken, die zijn voor mij geen kruimel waard >:(

Zo, dat moest ik ff kwijt. Lucht weer op :)

Mariska

Zoooooo, echt niet normaal >:(
Dat is nog veel erger dan die gestoorde bij mij in de straat met zijn snuffende en likkende hond ;D ;)
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen zeg.
In deze tijd weet je maar nooit.
Verkeerd kijken kan al teveel zijn voor sommige gekken.
Ik hoop dat ze die gekken gauw pakken en flink straffen.
Kan me goed voorstellen dat je het even kwijt moest!!!
Heb ik ook weleens ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Wat leven we toch in een rare wereld met een heleboel vreemde snuiters.Gelukkig is er verder niets gebeurd.

Roosje

Hallo allemaal. Hier gaat eindelijk eens alles goed met de beestenboel :D

Bo brabbelt al lekker en ik dacht net toch terwijl ze zat te slapen een hallooo te horen :o

De valkjes zijn ook happy. Simba fluit er nog steeds op los, prachtig hoe die in zijn eentje te keer kan gaan haha. Poppie lijkt af en toe interesse te tonen in Heinrich, maar is nog steeds een beetje een eenling. Ze heeft gelukkig wel weer hervonden dat mensen ook wel leuke wezens zijn. Wat erin resulteerde dat ik haar net mocht kroelen en lekker al haar veerhulsjes open kon pulken. Tot ik iets te hard eraan zat, toen ging ze weer weg ::)

Timmie zit even in zijn kooi in de voilere omdat ik morgen of overmorgen een babykwarteltje kan verwachten. Hoewel mams nu wel weer erg lang van het nest is :-\ We zien wel weer.

De valkjes hebben nu wel weer even de vrijheid om over de bodem te scharrelen zonder dat dat grote zwarte ding er zit hihi.

Husky ging vandaag voor de gedragstest bij de cursus, want woensdag gaan we beginnen! Ik hou m'n hart vast, hij verging van de zenuwen vandaag toen we er waren, en deed weer lekker dominant tegen de andere honden :-\ Ik ben heel benieuwd hoe hij het er vanaf brengt. Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig dat ik Manoe nog helemaal niet gemist heb. Heb alleen nog maar voordelen gezien, en dat voelt heel dubbel. Nu bleek ook nog dat het de eerste 2 weken helemaal niet zo goed ging. De fokster wilde onze gevoelens sparen omdat ze wist dat we er anders ook niks mee konden, wel heel lief van haar, want anders hadden we het niet aangekund. Nu heeft ze husky teruggevonden in een broer van hem, en daar speelt ze mee als vanouds, echt heel leuk om te horen. En gelukkig is ze nu dus écht op haar gemak :)

Ik zal kijken of ik morgen nog even wat foto's kan maken. Ik ga m'n best doen voor jullie :)

Caroline

Fijn te lezen dat het allemaal weer een beetje lekker loopt in de beestenboel bij jou.
En ook goed dat Manoe nu toch weer een maatje heeft.  :D

:-* Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Roosje
Voel je astublief niet schuldig .
Jij hebt gedaan wat het allesbeste was voor Manou.
En iedereen hier op het forum weet wat je dat een strijd heeft gekost.
Groetjes Riny :-*

Rianne

Lief van de fokker dat ze niks heeft gezegd. Had je haar anders weer opgehaalt?
Weer een kwarteleitje? Heb je nu wel een couveuse voor als het uit het eitje komt? Kwartels kunnen erg slechte ouders zijn maar dat wist je al.
Ik ben benieuwd naar je foto's! :)

carco

Hoi

Ik ben heel erg blij voor je dat je eindelijk weer van je beestenboel kan genieten.
En mooi dat het met Manoe nu ècht goed gaat.

bobbie

Hoi Roosje,

Jeetje, even hier niet geweest en ik lees over poging tot doodslag  :o, Manoe die het niet naar haar zit had  :-\, Paul in zijn neus gebeten  :o.

Maarrrrrrrrrrrrr..................... er zat een redelijk goede dag voor je tussen heb ik begrepen en dat is heel wat waard.

Neem inderdaad de tijd voor jezelf.

Mooie foto's van Bo bij de valken.
Volgens mij dacht Bo bij de foto waar ze naar de kwartels loert:

is dat eetbaar ???.  ;)

Ik kijk al weer uit naar de volgende foto's.

Groetjes, Nel :)

Roosje

Heb even alle valkenkoppies op de foto gezet :)

Nala.

Speedy.

Poppie.

Punky.

Heinrich.

Chickie.

Chico.

Alsjullieblieft ;)

bobbie

Dank je wel  :D :D :D

Wat een enige foto's Roosje, stuk voor stuk. En Popje, echt een naam voor haar, wat een poepie he  :D

Groetjes, Nel :)